forbidden love, del 27

Agnes Perspektiv;
"You two are perfect together. Are you an official couple now?" Jag stod bredvid Harry när en glad tjej kom fram till oss och frågade det. Jag tittade på Harry som bara log. Vi hade faktiskt inte pratat om att gå ut med det än, men någon gång lär det ju komma och jag tror Harry tänkte lika dant. 
"Yes,We are an official couple now and I hope you all accept it!" sa han och log mot de hundratals skrikande fansen som allihopa apploderade. Det kändes stort, men samtidigt så visste jag även hur mycket hat jag skulle få. Men just nu, i denna röra, så kändes allt så bra. 

morning - follow someperfectdays.tumblr.com(38) Tumblr(7) 1d | Tumblr
RaQuLoveTumblr.Hkses -

Efter några timmars flygresa var vi äntligen hemma i min lägenhet igen, det kändes skönt att komma hem men samtidigt var det både tråkigt och jobbigt att Harry lär lämna mig imorgon då både han och jag är tvungen att jobba. Vi båda säckade ihop oss i soffan och bara tog det lugnt, jag låg i hans famn och vi bara njöt av varandras närhet. Men samtidigt kunde jag inte låta bli att tänka på hur allt kommer att bli när jag inte längre kan få vara med Harry varje dag, och hur kommer det bli mellan oss nu? tankarna flög runt i huvudet vilket Harry tydligt märkte. 
"Whats wrong, babe?" sa han och tittade oroligt på mig. 
"Oh, nothing. It's just.. I'll miss you, I do not know how I will cope without you." 
"Me neither, but somehow we'll make it. I'll call you and we can have FaceTime on and we can even talk on Skype. See you again soon, I promise." sa han med sin vanligt lugna röst som fick mig att slappna av lite. Visst skulle det bli jobbigt att somna och vakna ensam, men Harry hade rätt. Vi har FaceTime och Skype. Jag kröp närmare honom och våra läppar möttes och kyssarna blev allt mer och mer passionerade. Plötsligt låg vi i min soffa utan kläder och jag kände mig bara så lycklig. Och det bästa av allt - jag ångrade ingenting. 
"You were good" sa han och flinade lite retfullt men ändå sött. 
"You to" log jag och han kysste mig ännu en gång. Det kunde inte bli ett bättre avslut på dagen. 
 
"How will I do without you now for a week then?" sa han och kramade om mig hårt framför de få människorna som befann sig på flygplatsen. "I'll miss you so much. But I'm going to call and write to you all the time." log han och pussade mig i pannan. "And do not forget to check out the interview with me and the guys tonight on the TV." 
"Sounds good, babe, I'll never forget that. I love you most but now your airplane go" sa jag och kysste honom en sista gång innan han gick in i tullen. Han vinkade en sista gång och jag gjorde allt för att hålla tårarna inne. Jag trodde aldrig det skulle vara såhär jobbigt att säga hej då, men det var det. Jag tog nu taxin tillbaka hem till mig och la mig och sov en stund till, jag skulle trotts allt inte gå och jobba förrän om några timmar. 
 
Harrys Perspektiv;
Att säga hejdå till någon man älskar är ju aldrig kul och det var riktigt jobbigt att behöva lämna Agnes, men ändå så ska det bli kul att få träffa killarna igen, har ju verkligen saknat dom och som tur är så hämtar de upp mig på flygplatsen. 
 
"Heeeeyyyy man!" möttes jag av alla fyra och de var glada som vanligt, det blev en stor gruppkram där på flygplatsen och folk som inte kände igen oss tittade lite konstigt på oss, men det brydde vi som vanligt inte oss i. 
"Good to see you again, bro" sa Zayn och klappade mig på ryggen. "I saw that you and Agnes expired if you're a couple now. Congrats!" fortsatte han och alla killarna skrattade och såg faktiskt för en gångs skull glada ut när de sa det. 
"Thanks,  it really is something special about her. The fans actually seem to like her very much, not only because she is a self-stylist and make clothes and jewelry but .. -" började jag men Louis avbröt mig.
"Because she is normal, cute and herself. The fans like it, not an over made-up bitch. Agnes is a normal girl living their dreams, just like us." sa han och det var som om han tog orden ur munnen på mig. Jag log åt honom och nickade. "I've really missed you guys".
"Yeah, and we missed you Harry. Let's go home and get ready for our important interview tonight." det var nu Liam som svarade och vi gick ut mot Louis bil. 
 
Agnes Perspektiv; 
Klockan tickade och när jag fick se att klockan redan var tolv fick en aning panik eftersom jag skulle vara på kontoret klockan ett. Jag gick in på toan och plattade håret och sköljde rent ansiktet med lite vatten, mer orkade jag inte göra. Mina ögonbryn var redan färgade och mina ögonfransar var neutrala. Jag orkade helt enkelt inte sminka mig ens med lite mascara idag, jag skulle ju trotts allt bara till jobbet och arbeta på min och Simons nya kollektion. Men då kom tankarna - Simon. Honom hade jag glömt under dessa dagar och inte hört något av han alls, undra hur det är mellan oss nu? Jag tog min tunna långa jeanströja över min tshirt med tryck på och gick mot stan. 
 
"AAHH. Hello my love, how are you? Glad to see you again my star!" jag välkommnades av ett rop av Samantha som kom och pussade mig på kinden. Alltid lika välkommen. 
"I'm fine, thanks." sa jag och pussade tillbaka men gick ganska fort in på mitt och Simons kontor och han satt som vanligt och knappade på datorn. 
Jag satte mig vid min också och drack lite av mitt te och åt av mina frukter som Jamie skärt upp till mig. 
"I heard about you and Harry. Congratulations" hörde jag en dyster röst säga efter en lång tystnad. Jag kollade mot honom och gav han ett leende. 
"Thanks Simon." sa jag och tittade osäkert mot honom men fortsatte. "What about our new collection?" 
"It's fine, I've started a bit actually, come along and check" sa han och reste sig upp. Jag gjorde detsamma och gick med han till rummet där alla kläder fanns. han visade mig en riktigt fin klänning. 
"Wow, Simon! Really good!" fick jag ur mig och kände hur både jag och han lyste upp. Men jag kunde inte längre stanna kvar i rummet då jag kände mig väldigt illamående och yr. Jag sprang in på toan i dörren bredvid och gjorde det jag inte gjort på flera år - Spydde. 

Del 27! blev ett litet långt inlägg dethär mer men vissa av er verkade uppskatta det så det var ju bra det! Varför tror ni att Agnes spydde och vad kommer hända härnäst? Kommentera vad ni tror! :)

Meer!

Men om hon är på väg att bli gravid märker hon inte det så snabbt :/

Svar: hihi nejdu! det har jag faktiskt koll på, men vem säger att det måste vara Harry ;) kram!
My Wesström

Min första tanke är att hon är med barn..haha. dom är så fina!

Sv: Nej, han kan ju inte gå till Austin och prata och han lämnar imorgon. Tidspress där..vi får se!:)

sv. tack så mycket! Vill du ha hjälp med någonting så får du säga till :)

du skriver så j*vla bra. hur lyckas du. mycket övning? eller är det kanske nåt som du är bra på i början. så kan det va. ijalla fal. du äger på att skriva. längtar till nästa del. undrar varför agnes spydde. :D

Jättebra!!! Det är mitt strandad ord på kommentarer! Jaja längtar till nästa. Okej det är också mitt strandad ord!

Svar: hihi de är lugnt, älskar dina kommentarer sötis :) <3
My Wesström

Wow *-* Ingen aning varför hon spydde.. :s Kram ♥

JAG ÄR GAVIIIIIIID HAHA? Jättebra del My :D <3

Tror att hon inte är gravid...




Kom ihåg mig?