forbidden love, del 35

Harrys Perspektiv;
"Hello, I come from the hospital here in Hollywood, and I just wanted to say that Agnes is here. She was hit by a car and we assume that the man who was driving under the influence, but now feel Agnes good anyway, but not her child, there is no longer." , Utan att ens få fram ett enda ord så fortsatte hon bara att prata. "Her family is here now but she would anyway that I would let you know so you know, but she is feeling anyways good now, she is on the mend anyway." efter en lång stund av tystnad i telefonen sa jag tillslut tack och la på och gick stelt tillbaka in till killarna och de andra igen. 

. | via TumblrOne Direction Take Me Home photoshoot 2012 - One Direction Photo (32684737) - Fanpop fanclubsLiving romantically ♥ | via Tumblr
 

"Hey, Hazza! what's going on?", hojtade Liam till när jag kom in i rummet och möttes av fyra nyfinka ansikten plus en irriterad fotograf. 
"Nothing, I think", sa jag och ställe mig bredvid Niall och fotografen började genast ta kort. Tankarna om hur Agnes mådde gjorde mig rätt frånvarande på hela fotograferingen och jag tittade mest ner mot marken. 
"Harry come on now, what's wrong with you? you can at least try to make the effort a bit anyways?", viskade Louis lite tyst i mitt öra och han hade rätt, jag måste skärpa till mig. Agnes mår bra. 
"Yeah, you're right, sorry.", log jag mot honom och klappade till han på ryggen. 
 
Agnes Perspektiv;
"I called Harry now so now he knows about it. I have also reported ill on the job in a few weeks and they understand you completely.", Sarah kom in innanför dörren igen och där stannade hon. 
"I must also inform you that you can go home now. But remember that absolutely no effort either brain or arm now.", log hon innan hon gick. Jag tittade mot Eric, mamma och pappa som stirrade på mig.
"Do you want us to follow you home and stay with you for a few days?", sa mamma tillslut och jag tittade häpet upp på henne. 
"It would be nice, but I'd probably rather be myself for a while.", svarade jag ärligt och försiktigt reste jag mig upp ur sen hårda sjukhussängen. 
"Okay, but let us take you anyways, so not the same thing happening again.", sa hon och kollade allvarligt på mig, jag suckade djupt men nickade ändå. 
"Yes, it sounds good." 
 
"Did you know there was a drunk man who was driving? lucky he's in jail now.", sa pappa medan han lät blicken fortsätta att stirra ut mot vägen där de hundratals bilarna var. Men sedan fortsatte han att prata med en irriterad ton. "Holy shit, it's always this much traffic or something?"
"Yes, usually. It's hard at first, but you get used to", log jag och kunde inte låta bli att le åt att han såg så koncentrerad ut mot vägen. 
 
"It was nice to see you, sis. You may get well your klutz, I'll miss you, it's so empty home without you.", flinade Eric innan han satte sig i bilen igen. Med en bruten arm, otroligt ont i huvudet och ledsen över barnet så ville jag inget annat än att gå in i min lägenhet och lägga mig och vila just nu. Kan inte fatta att de är borta, hon finns inte längre, hon är nu bara ett minne som finns på bild. 
Jag stod länge kvar ute och sa hej då till familjen innan de for vidare hem till Holmes Chapel men tillslut så åkte det och jag gick upp till mig. Jag satte upp håret i en fläta och satte på mig en vit bandeau sedan la jag mig i soffan med datorn i knäet. Det dröjde inte lång tid efter de då min mobil ringde och jag tittade hastigt upp på skärmen för att se vem det var och hela jag log när jag såg vems namn det stod. 
"Hi Harry", sa jag lite lugnt eftersom jag inte fick anstränga mig så mycket just nu. 
"Hey babe, how are you? are you at home now? Scare me never this much again.", jag kände hur hans ord fick mig att le och han var ju så himla söt. 
"I'm fine now, I think. A little sore head and arm only. Although contractions in the stomach but it's cool."
"Yeah, I heard about the baby. I'm sorry.", sa han och jag kände medlidandet i rösten han sa de med. "I wish I was with you now and took care of you." 
"Yes, I miss you here and I do not know what to do in the coming weeks here because I apparently off sick now. I may not work.", sa jag lite besviket och la mig ordentligt ner i soffan. 
"Really? But since then, came to London and was with me and the guys then?"
"Good idea, but I have to take it easy and my head must not exert themselves.", sa jag ärligt och kände mig lite nere när jag sa det. 
"Haha, yeah. With me and the guys will probably not get to rest as much, but I can see that it usually becomes just you and me." , jag kände sarkasmen i hans röst men ändå kunde jag inte låta bli att skratta till. 
"I book a flight so I go tomorrow then?", sa jag lite osäkert medan jag knappade in flygbolagets hemsida på datorn. 
"It sounds good, honey. I will come and pick you up tomorrow."
"Yes, babe. But now I think I'll get some sleep so I can cope with tomorrow and everything. Bye baby, see you tomorrow."
"Bye, love you most" , sa han och sedan la vi på. Chockat och oroligt såg jag att jag fått ett SMS under tiden jag pratat med Harry och osäkert klickade jag upp det från det okända nummret. 
"Heard what happened if the car accident today. Too bad it was only minor damage, but I'll make sure it happened again, and next time you might not have the same luck. :)", jag kände hur rädslan steg inom mig och allt som kändes så bra för bara några sekunder sedan bara försvann bort.

Här är den! Har tagit mig 1,5 timme att skrivit detta eftersom att jag är väldigt trött idag, känner att huvudet står helt still och jag vill bara sova, haha. Så kommentera var ni tycker så kommer nästa ikväll redan! Kram

Meer!Riktigt bra :)

Svar: tack snälla duu :)
My Wesström

Åh, så bra log genom hela och som mest när hon ska åka till harry!:D<3
Sv: Ja, du kan läsa nu vad som händer!;]

Jättebra!! Som vanligt, längtar till nästa! Undra vem SMS; et var ifrån!?

Riktigt fin början, och det känns riktigt bra att hon ska åka till London så att Harry kan ta hand om henne! Men slutet.... alltså... fasiken vad rädd jag skulle bli om någon skickade ett sådant sms till mig! Men bra skrivet som vanligt iaf :)

Svar: tack bästa du! haha, ellerhur! skulle blivit asrädd jag med, haha :)
My Wesström

Suuuuuper! Spännande nu ;)

Skitbra, minst sagt! Haha duktig du e som underhåller oss fast de står still :D kram ♥

My

OMG så spännande!!! Undrar vem det är??

Min favorit är Niall hehe, har alltid varit det men jag älskar alla såklart :D

FÖrsvann min kommentar?
JÄTTEBRA DEL! MMEERRR!!<3




Kom ihåg mig?