forbidden love, del 36

Agnes Perspektiv;
"Yes, babe. But now I think I'll get some sleep so I can cope with tomorrow and everything. Bye baby, see you tomorrow."
"Bye, love you most" , sa han och sedan la vi på. Chockat och oroligt såg jag att jag fått ett SMS under tiden jag pratat med Harry och osäkert klickade jag upp det från det okända nummret. 
"Heard what happened if the car accident today. Too bad it was only minor damage, but I'll make sure it happened again, and next time you might not have the same luck. :)", jag kände hur rädslan steg inom mig och allt som kändes så bra för bara några sekunder sedan bara försvann bort.

Harry Styles  | via FacebookBeautiful Eyes Your love is a drug

Jag hade vant mig vid hotfulla tweets på Twitter eller kommentarer på Instagram, men detta var annorlunda. Det var från samma okända nummer som jag även fått mina tidigare SMS ifrån och det värsta är att jag vet vem det är, Stephanie. Men hur ska jag kunna berätta detta för någon? ingen mer än Harry kommer tro mig och jag vill inte riskera att förlora min enda bror på grund av ett fånigt SMS. Men frågan är bara, är det så fånigt egentligen? eller är det allvar? jag drog mig försiktigt upp från soffan och gick istället in till sovrummet och började packa till den långa flygfärden imorgon, äntligen skulle jag få träffa Harry. 
Jag kände hur det plingade till i min ficka och förvånat klickade jag upp SMSet jag just fått från Simon. 
"Heard you'd be off in a few weeks, boring. Learn then work on the project itself for a while, but we hear well when you come back! xx Simon", jag log lite medans jag läste det och det kändes väldigt bra att vi kunnat kommit varann så nära, trotts omständigheterna mellan oss. Jag svarade, önskade honom lycka till och att jag skulle vara tillbaka på nolltid. 
-
Efter sex timmars flygresa så var jag framme vid Londons flygplats, klockan var bara runt åtta på morgonen och som tur var så var det inte så många som var ute nu. Med min värkande hand och mitt sprängande huvud gick jag fram till rullbandet och tog mina väskor och tittade mig omkring för att se om jag kunde se Harry, efter en stunds letande så fick jag se en glad, lite småcharmig kille komma emot mig, jag släppte mina väskor och allt jag hade i handen och sprang de fortaste jag kunde till honom och slängde mig i hans famn. Han tog ett stadigt grepp om mig samtidigt som han la huvudet vid min nacke och jag kände hur han andades in min lukt. Han tittade sedan upp på mig och våra läppar möttes. Länge stod vi där utan att säga eller göra något, vi bara stod där och omfamnade varandra. Jag hade verkligen saknat honom. 
"Oh babe, I'm so glad to see you and to have you here.", han flyttade bort händerna från min midja och tog istället taget om mitt huvud och kysste mig återigen. 
"I've missed you so much my love. What should we do now?", sa jag och greppade taget om mina väskor som stod en bit bortanför oss. 
"I see that you are tired, so what do you say we go to my home and sleep?"
"Yes, absolutely.", sa jag och gäspade stort. Jag var verkligen trött och det värkte i hela kroppen, nu behövde jag verkligen vila. 
"AAH, omg. It's Harry Styles and Agnes Ohlsén, Look!", jag tittade hastigt bort mot den skrikande tjejen och plötsligt stod det tiotals tjejer här och ville ha Harrys autograf. Jag tittade fort upp på Harry som såg lika förvånad ut och vinkade försiktigt mot sina fans som genast började skrika ännu mer. Jag kände hur jag bara ville gräva ner mig under jorden för ett litet tag, mitt huvud orkade verkligen inte detta. 
"Sorry darling, but stay close to me and hold my hand.", viskade han i mitt öra och jag log ut mot den stora klungan som bara blev större och större. 
"Is it true that you have every pregnant but after the car accident that killed the baby?", jag stelnade till när jag hörde någon fråga det och jag visste inte riktigt vad jag skulle svara på det. 
"Who said that?", frågade jag samma tjej som ställde mig den frågan.
"I read it on Twitter alone. But that's just rumors again I guess.", log hon och gick iväg efter att jag nickat lite osäkert mot henne. Hur kunde folk redan vetat om allt detta? Fast egentligen orkade jag inte bry mig längre, det är ju sant så varför ljuga? Jag tänkte inte mer på det och tittade upp mot Harry som var i full gång med att ta bilder och skriva autografer. Plötsligt kom en tjej fram till mig och log som aldrig förr, jag tyckte jag kände igen henne men jag kunde inte riktigt minnas vart ifrån. Utan att säga något så drog hon ut sina små armar och kramade om mig hårt. 
"Hi Agnes, I've missed you so much. Thanks again for helping me from bullies.", sa hon och jag insåg nu vem hon var. Hon var ju tjejen jag skyddade mot de äldre tjejerna och som jag sedan följde med hem och det var då jag insåg att hon var syster till Harrys dåvarande flickvän. 
"Hey Kim, how are you?", frågade jag henne utan att bry mig om något annat runt omkring. 
"It's okay, I live here in London now with my foster family.", sa hon och log sitt svaga lilla leende. Jag blev chockad när jag hörde de hon just sa och blev kall i hela kroppen.
"Foster Family? what happened?", sa jag och hukade mig ner mot henne så våra blickar kunde mötas. Hennes långa bruna hår och glänsande blåa ögonen gjorde mig så glad, fina lilla flicka var min första tanke när jag såg henne för första gången. 
"My mom has cancer and may not survive and my dad can not have me alone.", sa hon med tårar i ögonen. Jag kände hur även mina rann ner från min kind. 
"I'm really sorry. But you know I'm always there for you my beautiful little princess.", sa jag och drog in henne i en kram och jag kände hur hårt hon besvarade den. Hur kunde jag tycka om henne så mycket? jag har träffat henne en gång tidigare men ändå kändes hon så nära. "I understand that you are here to meet Harry, right?", fortsatte jag sedan och blinkade åt henne. 
"No, not really, but I knew you would come today and I wanted to see you alone.", hennes ord fick mig att bli stel och jag kramade om henne ännu en gång och Harry fick nu syn på oss. 
"Hi Kim! Nice to see you here!" sa han och kramade om henne fort. Hon log sitt sockersöta leende mot honom men blev sedan allvarlig. 
"My foster dad is waiting for me now, so I must go. But we'll see you sometime.", sa hon och gav oss en sista kram innan hon sedan försvann ut mot parkeringen. 
 
Vi kom hem till Harrys lägenhet och det var snyggare än jag trodde, det låt kläder lite överallt men det gjorde mig ingenting eftersom det oftast såg ut så hemma hos mig också. Efter någon timme kvar på flygplatsen var vi äntligen hemma hos Harry och jag la mig direkt i hans säng med Harry hack i häl. 
"Lou, our stylist would love to meet you and get to know you, because she travels a lot with us, she has become like part of the family. She also has a child, Lux as I am godfather, would you have dinner with us tomorrow or something?", sa han och tittade på mig med sina söta valpögon. 
"Yes of course, I hit like Lou and I look forward to seeing Lux, she's so cute! But only I can sleep now.", jag kände hur trött jag lät i rösten men det kunde inte hjälpas just nu, jag var så himla trött och tankarna kring Kim och hotSMSet vandrade i mitt huvud konstant. 
"Haha, you're so sweet. Of course you will get to sleep my baby.", han log och gick fram till mig där jag låg i sängen och la sig bredvid mig. Våra läppar möttes försiktigt och sedan somnade jag direkt. 

Vad tycker ni? KOMMENTERA! Ny del imorgon! NU ska jag verkligen duscha och sedan ska jag lägga mig och sova, finns inte ord till hur trött jag är idag. Haha, godnatt på er, fina läsare! ♥
 

Super, som vanligt!! ♥

super bra del! god natt :D

JÄTTEBRA!!!!!!!!! Längtar till nästa.

Dom är så fina tillsammans, jag döör!:)<3
Sv: Ja, vi får se hur han reagerar!<3

My

Ååh tack C:

Ja det är nästan omöjligt att välja favorit, om någon frågar mej brukar jag typ säga "Niall... Och Louis... Och Harry, Liam och zayn!"
Haha xd

Så jäkla grymt! Jag har inte en chans att hinna läsa i den takten du skriver, men nu har jag läst ikapp, du äger :') <3

Aww gulligt.. Meer! :)

Svar: taack <3
My Wesström

Lika bra som vanligt <3

Svar: tack snälla du! <3
My Wesström

åh jättebra! älskar den här novellen, tycker det är bra att du uppdaterar ofta :D<3

Svar: åh, du gör mig så glad! tack ska du ha <3
My Wesström

Du skriver så himla bra!
Fattar inte hur du kan!
Och du uppdaterar också jätte bra!
Fortsätt så!!!
Du kommer alltid ha mig som läsare!♥

Svar: nu blev jag gladare än gladast! gjorde min dag, tack somfan! <3
My Wesström

Sv;haha,Jag tycker såklart om alla men kanske Harry lite mer :)




Kom ihåg mig?