forbidden love, del 37

Agnes Perspektiv;
"Lou, our stylist would love to meet you and get to know you, because she travels a lot with us, she has become like part of the family. She also has a child, Lux as I am godfather, would you have dinner with us tomorrow or something?", sa han och tittade på mig med sina söta valpögon. 
"Yes of course, I hit like Lou and I look forward to seeing Lux, she's so cute! But only I can sleep now.", jag kände hur trött jag lät i rösten men det kunde inte hjälpas just nu, jag var så himla trött och tankarna kring Kim och hotSMSet vandrade i mitt huvud konstant. 
"Haha, you're so sweet. Of course you will get to sleep my baby.", han log och gick fram till mig där jag låg i sängen och la sig bredvid mig. Våra läppar möttes försiktigt och sedan somnade jag direkt. 

NiekedeNijsTumblrClassy blog
One Direction :DD@ericakvam | Webstagram - the best Instagram viewer

Jag vaknade upp och märkte direkt att jag låg ensam i sängen, jag tog upp min mobil och blev ganska förvånad när jag såg hur mycket klockan var, halv elva på morgonen. Hade jag sovit ett helt dygn? men samtidigt så var det exakt det jag behövde och att få vakna upp i Harrys säng gjorde inte situartionen sämre. Mitt huvud mådde bättre och de värkte inte alls lika mycket längre, nästan inget alls faktiskt. 
Jag hörde röster och skratt utifrån den stängda sovrummsdörren och jag tittade mig omkring i Harrys sovrum och fick se en lång tjock tröja hängandes på sängkanten som jag förstod var Harrys som jag sedan satte på mig och gick ut mot vardagsrummet där jag fick syn på fem glada välkända killar och jag kunde inte låta bli att le åt dem allihopa, det var kul att se dom igen.
"Heeey Agnes. Awesome good to see you again!", sa Louis och ställde sig upp, gick emot mig och gav mig en kort kram och strax därefter kom även Liam, Zayn och Niall och gav mig en kram. Jag log mot Harry som satt kvar i soffan och han log tillbaka, jag kunde inte låta bli att titta på honom, han var så fin. Han gick sedan fram till mig och gav mig en lång och mjuk kram sedan pussade han mig löst på munnen. 
"I hope it did not do anything to these guys came here, but they were restless and you slept after all and they stay probably not for long.", viskade han lite i mitt öra och jag tittade på honom som nu blivit lite röd om kinderna. Jag tog min ena hand som strök sig över Harrys kind samtidigt som jag log mot honom.
"Haha, it's okay. They're just fun to see them again!", svarade jag ärligt och tittade mot killarna som satt i soffan och pratade. Niall la direkt märke till att jag kollade på dem och skrattade lite mot mig och Harry.
"Guys turtledoves, will you just stand there or are you going to come and sit with us or what?", sa han och jag flinade lite mot honom. 
"Yes Niall's right, come and sit here and was social with us instead, Harry is so boring!", skrattade Louis till och gjorde plats mellan honom och Niall så jag kunde sitta. Jag tittade lite förvånat på Harry som redan hade blicken på Louis och bara skakade på huvudet.
"Shut up, Lou. I'm very funny!", sa han innan han la till ett asgarv som gjorde att vi alla inte heller kunde hålla oss från att skratta. Jag satte mig ner mellan Niall och Louis och konversationen mellan oss rullade på väldigt bra, vi kom faktiskt riktigt bra överens.
"Harry, I'm hungry. Have you purchased homes more things like where the good chicks?", sa Niall efter ett tag och Harry suckade samtidigt som han log lite brett.
"Niall, you really are always hungry, but yes. It's in the fridge, you can go get yourself.", svarade han och Niall var fort ute ur rummet och var istället i köket. 
 
"I get to go and Agnes soon guys, we're meeting Lux and Lou at Fifteen in an hour.", sa Harry efter en lång stund med prat och skratt. Han såg faktiskt lite besviken ut att behöva säga det. 
"Fifteen, Was not that where it's so good food all the time?", sa Zayn och tittade mot Harry som nickade. 
"Yes, guys. Should we pull back to my place and play some FIFA instead then?", det var nu Liam som frågade det och resten av killarna nickade instämmande. 
"Say hey to Lux and Lou from us, we miss them so much!", sa Niall innan han försvann ut ur dörren. Vi sa hej då till de andra innan de gick och sedan blev det bara jag och Harry kvar i hans stora lägenhet. Jag tittade på honom och våra blickar möttes samtidigt som han drog in mig mot hans famn. 
"Lux really looking forward to seeing you, and Lou with.", sa han och pussade mig i nacken. "They are kind both, they will love you!"
"Do you believe it? I am, after all, just .. an ordinary girl.", sa jag lite tyst och märkte hur Harry häpet tittade på mig. 
"Are you kidding me? you are more than an ordinary girl, you're my girl, the girl who captured my heart and the girl I want to be with forever. You are perfect.", jag kunde inte låta bli att le åt det Harry just sa och våra läppar möttes i en kyss. 
 
"Do you think I can have on me this?", jag tittade ner mot mina korta shorts, tröjan och min jeansväst. Med det blonda uppsatta håret kollade jag sedan upp mot Harry som bara stirrade på mig. 
"You're the finest I know, whether you would wear sweatpants and a sweatshirt, so you are always beautiful.", svarade han och gick fram mot mig och drog in mig i hans varma armar som jag bara älskade. 
"I love you, Harry", sa jag och hans gröna ögon tittade in i mina. 
"I love you to, babe" 
 
Tio minuter efter det så tog vi taxin till stan för att möta upp Lou och Lux. Jag var nervös över vad dom, iallafall Lou, skulle tycka om mig. Vi åkte en ganska lång stund eftersom Harry bor lite vid sidan av stan men när vi var framme stod två fina tjejer och vinkade mot oss. Harry skyndade sig ut och omfamnade snabbt lilla Lux som såg  så lycklig ut. Jag hälsade vänligt på de båda och kunde inte låta bli att le åt Harry och Lux. Man såg verkligen hur mycket de älskade varandra och hur mycket hon verkligen såg upp till honom. Han skulle verkligen bli en perfekt pappa. 
"Shall we go in?", log Lou efter ett tag med lite småprat utanför restaurangen. Jag såg på Harry som nickade och vi gick in till den fina restaurangen och vi satte oss vid ett bord. 
Vår beställning kom fort och efter en bit in på den underbara middagen så kände vi en obehaglig lukt vid maten och jag förstod ju direkt vad det var, Harry och Lou med såklart. 
"Oh Lux, you had to do it now? In the midst of the food?", log Lou mot henne och hon fnissade lite försiktigt.
"I can do it. Where are the diapers?", sa Harry som redan rest sig upp, Lou visade vart blöjorna låg och de försvann bort mot toaletten och jag tittade lite lätt mot Lou som log. 
"You are really different than the other girls, in a good way. I understand why Harry fell for you.", sa hon efter en stunds tystan och jag blev faktiskt lite förvånad över att hon sa det. 
"Really?"
"Yes, absolutely. I am so glad he has you, you look really how you love each other.", jag tackade och leendet på mina läppar kunde bara inte släppas, det kändes verkligen bra. "Harry has told me a lot about you and I know you were in the same class or small. Can not you tell us a little about your childhood? if you want?"
Hon fortsatte att le men jag kände hur mitt försvann, jag svalde hårt och suckade lite lätt. Varför? 

FREEEDAAG! gud vad skönt med helg! Nästa del kommer ikväll! Kommentera vad du tyckte om delen? :) kram!

Älskade det!:D Undra om hon kommer berätta något..<3

Meer!

Love it! Mera nuu, bästa du! ♥

Bäst som finns är denna novellen!!!! Du är grym bäst!!!

Amazing!! <3

Svar: tack bästa duu! <3
My Wesström

Åh vad kul att Lux är med! <3

Svar: ja, men åh, vad kul att du uppskattar det! :D <3
My Wesström




Kom ihåg mig?