forbidden love, del 40

Agnes Perspektiv;
"I love you Eric, never forget it. But I have to go. Bye. ", jag la på luren och torkade tårarna som kommit under tiden jag pratade med honom. Det gjorde ont, men vad skulle jag göra då? riskera att nästan förlora honom igen? nejtack. De är bäst att inte säga något alls, jag var bara glad över att höra hans röst igen. Minuterna efter så fick jag ett SMS igen, från Eric. 
 "These with showing emotions has never been my thing, you know. But I love you most of all, you're my little ray of sunshine and I will take you before all the other girls, do you remember? I'm sorry it was that it was between us but I am glad that you have Harry who can treat you as you deserve to be treated. I also know that I am not always where the best bro, but for me you will always be number one, and by far the best sister. I'm so proud of you and whatever it is that's bothering you, I promise that everything will be all right. I come and see you again soon my beautiful sister. Never forget that you are the best."

ONE DIRECTION ♥(1) FacebookFacebook

Harrys Perspektiv;
Att läsa SMSen Agnes fått de senaste dagarna var verkligen svårt att ta in, hur kunde någon skriva så till henne? Jag klarade inte av pressen själv så jag bestämmde mig för att gå över till Louis på andra sidan lägenheten där jag förstod att de andra killarna skulle vara. Utan att knacka så gick jag in och de alla fyra var samlad i soffan och spelade FIFA när jag kom in. 
"Heeeey bro!", ropsade Niall och sprang emot mig och gav mig en hård kram. Utan att säga något så satte jag mig mellan killarna och tittade på matchen som Zayn och Louis var mitt inne i men pausade när det såg att det var något. 
"Harry, what's wrong?", sa Liam och de alla kollade på mig. 
"I need your help. It's Agnes.", sa jag och jag såg hur de fortfarande tittade på mig. "I know she's not doing well now, and she really needs you now, I think. Some real friends who believe in her and not at all the rumors."
"Yeah, of course. But what's happend?", sa Niall och Louis i kör medans Liam och Zayn bara tittade på mig. 
Jag berättade allt från början, om alla SMSen och hur nere hon faktiskt vart under den senaste tiden när jag tänkte efter. 
"Yes boys, we go!", ropa Louis och sprang mot dörren och in till min lägenhet. Jag log lite och jag var verkligen så glad över att jag hade dessa killar, de var verkligen världens bästa vänner. 
 
När vi kom in i lägenheten så satt Agnes tyst i soffan och sa ingenting. Jag satte mig bredvid Agnes och höll om henne samtidigt som de andra killarna satte sig bredvid oss i min lilla soffa.
"We heard about what happened, but we'll help you out of everything. Never, we leave you alone now.", Liam log mot henne och jag såg hur hon tittade upp mot oss. 
"Yeah, there are things friends are for.", skrattade Louis till och Zayn och Niall nickade instämmande. Jag såg hur Agnes reagerade på "vänner" och hon fick faktiskt ett litet leende på läpparna. 
"Really? are you sure?"
"Of course, you are one of the family now.", sa Zayn och jag log ett tacksamt leende mot honom och tittade mot de andra som såg lika glada ut som Agnes själv. Jag var själv väldigt glad över att få höra det från killarna eftersom de aldrig tyckt om någon av mina tidigare flickvänner, men Agnes är ju verkligen annorlunda. 
"What do you want to protect then? Should we fix our own Paul to you?", jag hörde ironin i det Louis just sa och Agnes bara skrattade. 
"Haha, but seriously guys, what should we do?", sa jag ganska allvarligt nu och tittade mot de andra. 
"I think you should tell your brother Agnes, and show SMSen."
"Yeah, Liam has right. This is dangerous, anything can happen, especially if Nicole is with this, she is totally dumb.", sa Niall och jag såg hur hans ögon ökade storleksmässigt. 
"He called me right after Harry passed to you, but I never dared to tell. A few minutes after he sent it.", sa hon tyst och visade oss SMSet. Jag log lite när jag läste det, det var verkligen fint skrivet. 
"He's a good guy, it looks like, talk to him in real life and show SMSen I think he would understand.", sa Zayn och log mot oss. 
"Yes, I may do it later then.", svarade hon och kröp närmare in mot mig. Jag tittade på henne och våra läppar möttes i en långsam kyss. 
"What should we do?", frågade Zayn som verkade helt rastlös. 
"I'm hungry. I'll make me a sandwich, would anyone have?", vi alla började skratta och skakade på våra huvuden. Han gick in till köket fast var tillbaka nästan lite snabbt igen. 
"We can play any game? type, family game?", Liams idé lät väldigt bra och vi alla var på direkt. 
"Can not we play charades? it's so fun!", vi gav Niall en förvånad blick men tillslut gick vi med på att spela charader och det var Louis som gjorde grupperna. 

"Okay everybody. Niall and Agnes it's a team. Harry and Zayn to, and I think you and me, Liam?", vi alla nickade, plockade fram spelet och körde igång. Agnes och Niall fick börja och det var Niall som skulle börja göra någon rörelse och Agnes började genast gissa. 
"It's a... Giraffe?", sa hon och tittade frågande på Niall som gjorde något konstigt med kroppen och skulle förmodligen se ganska arg ut, vilket han misslyckades med totalt.
"Haha, no. I know what he is. He's Zayn when he loses at FIFA.", skrek Louis ut och vi alla utom Zayn bröt ihop i ett asgarv, till och med Agnes skrattade och det syntes att hon fick annat att tänka på under en kort stund, vilket kändes skönt att se. 
"Oh my god, my stomach aches! you guys are really the most fun I've ever met." 
"It's just fun to be with you and Harry, you are really different, in a good way. You are absolutely one of us and ready to set up for a family member.", svarade Niall och hon log ett stort leende mot oss. 

Jag vet! detta inlägg hade jag ställt in på 17.00 men jag var så dum att jag gjorde så det skulle ställas in imorgon istället, haha. Men här är det iallafall, heeelt försenat! Men bättre sent än aldrig, ellerhur? Kommentera era åsikter fina ni! :)

Jättebra (mitt vanliga ord) bra att dom började spela charader oc Agnes tänkte på annat! Jag började skratt när jag läste; "Haha, no. I know what he is. He's Zayn when he loses at FIFA.", skrek Louis

Haha, började gapskratta i slutet så min familj tittade konstigt på mig ;)

Svar: haha, söt du är!
My Wesström

Jättebra som vanligt! Kram ♥

"Haha, no. I know what he is. He's Zayn when he loses at FIFA." HAHAHAAHAHA JAG DÖÖÖÖÖR!
Så roligt!! BRa del!!

Man märker verkligen hur mycket killarna tycker om Agnes, dom är så himla gulliga mot henne! <3

Svar: hihi, jaa.. ellerhur! :') <3
My Wesström

Sv: Nej, jag håller med! Det vore faktiskt hemskt om hon dog nu..men vad som händer återstår att se..<3

Frästen när jag läste: "Haha, no. I know what he is. He's Zayn when he loses at FIFA.", skrek Louis, så skrattade jag och min lillebror som satt bredvid mig i soffan (jag läste på Ipaden) kollade på mig med en frågande blick. Fast sedan brydde han sig inte.

Sv: Ja, vem vet!<3

"SMSen", så gulligt ;) Har läst ikapp nu och du äger verkligen! Jättebra jobbat :)




Kom ihåg mig?