frågor angående nästa novell

 
HELLOO! Okej, det är nu såhär ju att min novell jag skriver på nu börjar gå mot sitt slut, (inte än, men snart så) och då tänkte jag att eftersom jag redan nu lär börja tänka lite på vad nästa novell ska handla om så behöver jag er hjälp! 
 
Tycker ni - som jag, att det kan vara lite jobbigt att läsa killarnas röster på svenska? Anledningen till att jag skriver på svenska är för att jag själv är så himla usel på engelska. MEN jag skulle kunna göra nästa novell då killarna pratar engelska, om det känns bättre. Personligen tycker jag det blir mycket lättare om killarna pratar engelska eftersom jag lever mig in i deras röster mycket bättre då, så får isåfall ta google till hjälp. Skulle ni kunna tänka er att jag skrev EN novell med engelskt tal när de pratar? Bara för att testa? Skulle vara kul att testa något nytt, något jag aldrig gjort förr. Men vad tycker ni?

Och nu till en sista fråga, VEM ska nästa novell handla om? Jag har mina idéer men ni får gärna tycka till! Harry, Zayn, Louis, Liam eller Niall? 
 
Kommentera nu och hjälp mig! Nästa del kommer ut ikväll, nu ska jag till skolan iallafall, ha en bra dag!
 

Älskar din novell!!


Jag tycker du ska skriva på engelska, eller testa å se hur du känner med det! Liksom.. Du kan ju inte gå miste om att testa nya saker!

HARRY!! Nästa måste handla om Harry <3

Älskar din novell!!


Jag tycker du ska skriva på engelska, eller testa å se hur du känner med det! Liksom.. Du kan ju inte gå miste om att testa nya saker!

HARRY!! Nästa måste handla om Harry <3

Ha engelska när de pratar!! Lever mig in Så mkt bättre då!! De blir bättre liksom! Testa iallafall!!

Harry eller zayn <33

Jag skulle hälst inte vilja att dom pratar engelska! Det blir så jobbigt för mig och översätta! Fast det är ju ditt val (: Jag tycker att nästa novell ska handla om Zayn eller Niall! ;)

Jag tycker definitivt att du ska prova att skriva killarnas dialoger i engelska, eftersom det är det språk dem pratar.
Och så tycker jag att nästa ska handla om Liam :)

1. Jag tycker absolut att du ska skriva den på engelska!:) Det ska jag göra med mig nästa om jag skriver en ny.
2. Jag tycker den ska handla om Niall!:D

Sv: Om hon berättar elelr inte. Vad hennes pappa tror finns att läsa nu.
Och tack så mycket för att du gillade designen:)<3

My

Jag tycker du ska ha deras röster på engelska :)
Niall!

Jag tycker helt klart att du ska skriva att de talar engelska! Jag tycker att det är mycket roligare att läsa noveller då, även om författaren kanske inte är så jättebra på engelska :)

Svar: haha åh tack så mycket för din åsikt, och håller helt med dig! haha :)
My Wesström

Själv tycker jag du ska skriva på svenska. Då jag själv tycker det känns lite konstigt att det deras känslor är på svenska och det dom säger på engelska. Jag tycker inte vem du skriver om spela så stor roll. Jaja men det är bara vad jag tycker

jag tycker du kan skriva på engelska, som du sa - kul och pröva :D och skriv en om harry! :)<3

Svar: haha exakt! funderar starkt på engelskt tal där faktiskt! :) kram <3
My Wesström

jag tycker det är bättre att du skriver på svenska för alla andra noveller har engelska dialoger och det är ganska jobbigt att blanda. + att det finns många som inte är så bra på engelska och då är det inte så roligt att läsa. och när det väl finns en på svenska som är bra så tycker jag det är kul att läsa.

Svar: tack så mycket för din åsikt! :D
My Wesström

Tycker du borde göra det, även fast jag SUGER på Engelska c; ♥

SVENSKA!
HARRY1 <3

Skriv på engelska!! Bäst så!!


Niall!!!!!!!

åh längtar redan till nästa som jag tycker ska handla om Harryyy!!!!! å skriv på engelska, det är mycket bättre då!

Sv: Haha, men jag sa just dig dig att din skulle handla om Niall så då kanske mint inte gör det och igen tack för alla fina ord!:D

jag tycker det hade varit bra med engelsk tal. för dom är från england och man lever sig in enu mer då. det tycker jag. sen vet jag inte vad andra tycker. jag hade gärna velat ha Niall som lite huvudperson från bandet.

Svar: ja absolut. man lever sig helt klart in mycket bättre, håller med! och jag tror de flesta tycker lika, sen finns det dom som också vill ha på svenska. Så jag får se hur jag gör! tack för din åsikt, kram!
My Wesström

Jag tycker det skulle vara roligt om killarnas röster var på engelska, eftersom det är det dem pratar på riktigt. :)
Nästa novell borde handla om Harry tycker jag! :)

Annars superbra noveller! :)

Svar: tack för din åsikt snälla du! håller med dig totalt! kram <3
My Wesström

ida

fin blogg! :)

kan man får vara med i nästa och spela huvudperson? :) xxx

Svar: haha, njaa.. tror inte det! :D xxx
My Wesström

Det skulle vara roligt om de pratade på engelska :)
Jag tycker den ska handla om Harry, Zayn eller Niall :)

jag tycker att du ska skriva med att killarna ska prata engelska, det gör inget om du inte är så bra på engelska för att jag har läst många noveller med engelskt tal som inte är rättstavade, men det är altid lika kul med engelskt tal.
jag vill att den nya novellen ska handla om Zayn




Kom ihåg mig?