everything about you, del 60

Nadjas Perspektiv;
Jag hade begått ett stort misstag tidigare i år som jag absolut aldrig tänkte göra om. Därför var jag så otroligt lycklig för Linns skull och att hon äntligen hittat killen hon förtjänade, jag såg inte Linns relation med Harry dåligt på något sätt, utan jag såg det som en möjlighet att lära känna dem bättre.  

Facebook(8) TumblrUntitled
 
Harrys Perspektiv; 
"..♫ Best song ever, it was the best song ever, it was the best song ever, it was the best song ever..♫", När Zayn sjöng sitt solo så rös hela jag, samtidigt som jag tittade ut mot de hundratals skrikande fansen som stöttade oss här på galan. Jag log för mig själv, nervositeten som tidigare funnits där var som bortblåst och det hela hade gått helt perfekt, precis som jag trodde också, jag brukade faktiskt aldrig tvivla på någonting alls när det gällde bandet, vi klarade alltid saker tillsammans. Jag kastade en blick bak när jag då började inse att resten av killarna var påväg till sina platser igen. Jag skyndade mig att sträcka ut min hand till tjejerna i framre raden som skrek som aldrig förr, sedan lärde jag nästan jogga tillbaka till de andra för att hinna ikapp dem. Under sången har jag inte bara hållit koll på fansen, bandet eller några andra kändisar, jag hade nästan bara haft min blick riktad mot min fina flickvän. Tjejen som satt några platser ifrån oss tillsammans med Eleanor, Little Mix och hennes tre vänner som jag nästan alltid glömde bort vad de hette, den blonda och den ljushåriga brunetten kände jag åtminstone igen till utseendet efter bilden jag sett på Linns Twitter, den svarthåriga kände jag inte igen alls riktigt, men snälla var det säkert, kanske oroade jag mig i onödan, men vad skulle häbda om de inge gillade mig? 
"That was One Direction, ladies and gentlemen, maybe we get the chance to see them again later. Now we..", jag, lik som Niall och Zayn som satt bredvid mig bara nickade åt programledaren men när hon sedan skulle fortsätta med sitt prat så stängde jag på något sätt av öronen. Jag kände mig just nu som ett barn som satt i kyrkan och lyssnade på när prästen pratade och det enda man egentligen längtade till var sommarlovet, ungefär hade jag lika känsla inom mig nu. Jag var väldigt nervös inför priset och om vi ens skulle vinna över huvud taget. Hur som helst så hoppades jag ju på det, självklart. Jag sneglade mot Linns håll där hon satt, djupt fokuserad på galan och var lika vacker som alltid, hennes hår var i fina perfekta lockar som matchade perfekt till hennes blåa klänning, det fanns verkligen inget dåligt med henne alls, och att ha henne här och veta att hon stöttade oss till hundra procent gjorde bara situationen bättre. 
"Ey, Harry!", jag vaknade upp ur min egna lilla bubbla då Niall puttade på mig. Jag vände mig åt Niall, Liam och Louis håll där de båda satt och tittade på mig. Jag bara rynkade pannan lite och gav de en undrande blick. "Linns friends are pretty hot.", fortsatte han och mitt intresse till konversationen ökade bara mer. 
"Well, The girl between Linn and Eleanor was really cute anyway.", fortsatte Liam och nickade. Jag bara ruskade på huvudet och kunde bara inte förstå hur de faktiskt kunde tänka på tjejer just nu, mitt i galan när vi kanske bara inom några minuter kunde få veta att vi skulle upp på scenen igen, men inte för att sjunga eller dela ut ett pris, utan för att ta emot ett. 
"Yeah, Shes name is Elin. I remember that from this morning.", inflikade Louis malligt och sneglade bort mot raden där våra flickvänner och deras respektive hade plats. "I like actually the blonde one, she's a fan and seems very kind." 
Även Zayn vände huvudet åt oss efter att förmodligen haft sina aningar om vad våran konversation handlat om. Han kom även in med sina åsikter och han själv höll med Liam om att den brunhåriga brunetten var sötast. Jag ville helst bara sjunka under jorden just då, med tanke på att det var min flickväns vänner vi pratade om, men samtidigt så visste jag ju att jag var exakt lika när det bara inte gällde Linn. När till ett exempel vi, mot Zayn hade en djup konversation om att vi inte skulle prata om Perries bandmedlemmar i Little Mix då han tyckt att det blev obehagligt, nu kan jag däremot förstå honom. Dock lät jag dem hålla på, jag kunde ju inte direkt bli sur på grund av det. Jag vred huvudet mot Linns håll återigen och märkte då att hennes blick redan var fäst på mig, jag log och gjorde - så diskret som möjligt, ett hjärta med mina fingrar mot hennes håll, vilket direkt fick henne att le, som också fick mitt leende att ökas. 
 
Linns Perspektiv; 
"Åh, jag är så otroligt lycklig för din skull, Linn.", jag tittade med en förvånande blick på Erika som bara log bredvid mig. Hon hade förmodligen sett mina och Harrys lilla varsamma gester till varandra, men självklart förstod jag ju också att jag inte kunde undanhålla sådant för Erika, hon såg verkligen allting. "Du och Harry är sånt perfekt par, jag blir ju nästan lite avundsjuk.", jag skrattade till och sneglade lite mot Harrys håll igen, då han återigen såg ut att vara fast i sin konversation med resten av killarna. 
"Ja, jag är faktiskt riktigt lycklig i Harrys närhet.", svarade jag ärligt och nickade med huvudet. För det var jag verkligen, Harry fick mig att känna mig så levande och trots den korta tiden vi tillbringat tillsammans så kunde jag lugnt erkänna att jag var kär. 
"Ssh, nu får vi se om dom vinner eller inte!", hojtade Nadja exalterat till då hon slog till mig lite löst på armen. Jag fnissade till och tvingade mig själv att lugna ner mig. Jag kände mig faktiskt lite nervös och självklart satt jag och höll tummarna för att One Direction skulle vinna. Två äldre män stod uppe på scenen och pratade, när de sedan började sjunga refrängen på Best Song Ever så förstod jag självklart att det var dom som vunnit, vilket gjorde mig både glad och stolt. Jag tittade mot Eleanor och Perrie's håll och de båda stod upp och klappade händerna, jag följde deras exempel och tillsammans med resten av tjejerna så klappade jag mina händer och skrek med. Våra blickar var även mot killarnas håll och det som gjorde mig så glad var att se hur glad dom verkligen blev. 
De alla fem, tillsammans med en annan kille som förmodligen var regissören till videon, sprang glada upp på scenen och Harry var killen som fick micken. 
De alla fem såg väldigt uppspelta ut och Harry såg ut att inte riktigt veta vad han skulle göra, ta vägen eller säga. Vilket fick mig att småfnissa. 
"Um.. I wanna say massive, massive thank you, to uh, to all the fans.", hans ord bara fortsatte och det gjorde även mitt leende. Jag sneglade på Nadja som både klappade stort och hade tårar i ögonen, man såg verkligen lyckan i hennes ögon när hon fick se killarna. 
 
Vi satt återigen och bara lyssnade och såg när andra kändisar tog emot sina pris, det var väldigt kul att titta på och jag hade aldrig sett så många kändisar samtidigt någongång, så detta var intressant. Plötsligt pickade Eleanor hastigt på mig, jag vände mig åt hennes håll och såg hur bekymrat hon såg ut att vara. 
"Look in the front row, the blonde one. It isn't her I think about?", jag gjorde det bästa för att lyckats se vem hon menade, och när jag sedan fick syn på den blonda tjejen med de perfekta lockarna som stod och skrek och hoppade i publiken längst vid scenen så försvann mitt leende nästan direkt, vad gjorde hon här? 

Här mina fina läsare är den efterlängtade delen. Har vart en lång dag, blev en sen natt och en långdag i skolan. Men tyckte ändå att jag lyckades med delen rätt bra, eller vad säger ni? Kommentera gärna! :) 
 
Och ja, Ni som såg this is us, vad tyckte ni? och ni som ska de sen senare, jag lovar.. Ni kommer inte ångra er! Enligt min åsikt i alla fall. Haha, bästa filmen på lääänge :D Kram!

Såååå bra kapitel!!

Svar: tusen taack :D
My Wesström

Verkligen jättebra som vanligt :D
Jag såg filmen igår och den var jättebra. jag och min bästa kompis ska se den imorgon igen fast då i 3D :D

Svar: Men ååååh, lyckost! Våran var dock inte i 3D vilket gjorde mig väldigt besviken :(
My Wesström

Wehoo.

Svar: wohoo :D
My Wesström

Jättebra del!:D
såg den också igår och jag vill bara se den igen!:)

Svar: tack ! håller verkligen med, ville bara stanna kvar igen å se den igen :(
My Wesström

Åh va braaaaa!!

Svar: jaaaa!
My Wesström

Oj undra vem det var!!!!!

Svar: ja, det får vi se:D
My Wesström

Bra del och bra film!

Svar: Håller helt och hållet med, bästa!
My Wesström

My

Jag älskar Nadja! Man relatar lixom till henne..

This is us var grymmaste någonsin, åh obeskrivligt!

OMG JAG SÅG THIS IS US IGÅR OCH JAG GRÄT SÅ MYCKET! Bästa filmen någonsin! :D

Jag rös under hela kapitlet hihi, sååå bra! :Dx

Svar: Haha jaag med ! Fast jag skrattade mer än vad jag grät, haha jävla sköningaar!
Åh snälla du, taack x
My Wesström

Wow, sjukt bra del! Love it :)

Svar: Wow, tack :D
My Wesström

ÅÅÅH du är så duktig! Tror de är hon blonda tjejen som försökte förstöra mellan dom..

Svar: Hihi ja.. Du tror det du ;) vi får helt enkelt vänta och se :D
My Wesström

grymt bra!
filmen var det bästa jag någonsin sett haha :D

Svar: Håller med! Bäästaaa <3
My Wesström

har precis börjat läsa din novell och den är jätte bra!!
Har själv börjat skriva en. Men har bara gjort ett kapitel. Ni som vill kan kolla den om ni vill. Den handlar om One Direction, eller ja alla från 1D finns med. Taack!




Kom ihåg mig?