fel

 
Okej så här ligger det till , jag är väldigt ledsen för att det råka komma två inlägg igår.. Var så jävla trött, skolan tar kol på mig och jag antar att det bara blir värre, vårat schema är otroligt jävla jobbigt och jag hatar verkligen det. Därför skrev jag en liten snabb del igår och då råkade det visst komma upp två lika dana delar, och vissa kommenterade ena och vissa det andra, det är helt okej men jag tog i alla fall bort det ena nu, för att minska förvirring och sånna saker. Men till er som kommenterade det borttagna inlägget, jag läste igenom varenda liten kommentar och TACK så mycket för allt erat stöd, blir verkligen super glad. 
 
När jag ändå är igång med skrivandet så kan jag passa på att säga att det inte kommer upp någon ny del idag, vilket jag är ledsen över men jag hoppas att ni förstår. Läste även att vissa av er också ska gå på This Is Us ikväll, hoppas ni får det bäst! Men fortsätt att kommentera inlägget under så kommer nästa imorgon! Ni är de bästa läsarna och jag är så glad över att ni gillar det jag gör, jag blir verkligen så glad. Kram på er alla ♥
 
M

Kommer det ett imorgon? :)

Svar: Ute nu :)
My Wesström




Kom ihåg mig?