länkbyte #12

 
Jag har sett att denna tjej gjort länkbyten med andra bloggar jag läser, så jag gör ett jag med ! Jag började för några dagar läsa den och jag tycker faktiskt den är bra, så kika in ni också om ni har tråkigt, eller varför inte annars också? Klicka HÄR för att komma till novellen :)
 
Handling; 
Catherine Darknes är en 18 årig tjej som har flyttat till London under sommaren med sin kompis Sophie. Catherine åker dit för att hon blivit erbjuden ett jobb på Starbucks som hon bara inte kan säga nej till.Medan Sophie åker dit för att få träffa Harry Styles i bandet One Direction.Men en kväll efter konsertens gång så krockar Catherine bokstavligen in i Harry och hennes sommar blir inte riktigt som hon tänkt sig...
 

Nästa kapitel i min novell kommer imorgon, håll ut !



Kom ihåg mig?