everything about you, del 29

Linns Perspektiv;
"I've never felt me so alive as you make me. I've never felt like this before and probably, in ten years, I have a really nice house, nice car and still make music. Then I'll have two kids and be married with a beautiful girl, with name Linn Steneberg.", hela känslan inom mig gjorde mig så glad. Jag hade inte alls förväntat mig ett sådant djupt svar ifrån just honom, och speciellt inte det sista han sade. 
Jag stirrade upp på honom med ett leende, innan våra läppar sakta men säkert nuddades och blev till en passionerad, perfekt kyss.

Imageshack - s8p9.jpgbeauty and a b1tch | via Tumblr
little mix ( likejadedess)Zdjęcia użytkownika Ubrania diy | via Facebook
Harrys Perspektiv; 
Orden jag sagt till Linn nu menade jag verkligen. Trots att vi inte känt varandra så länge så kände jag redan första gången vi sågs att det var något speciellt med denna tjej, denna tjej ville jag verkligen lära känna bättre och nu ångrar jag mig verkligen inte. Hon var perfekt för mig, hon fick mig att känna en känsla som jag aldrig fått känt förut. 
Jag tittade på vardagsrumsbordet och fick syn på pannkakorna, det var mer än häften kvar och jag insåg då att Linn faktiskt inte alls ätit många, även om hon sa att hon var mätt. En känsla inom mig ville tro på det hon sa, men jag kunde inte riktigt tro på att hon var mätt efter två pannkakor, och igår på restaurangen åt hon heller knappt. 
"Linn, why do you don't eat anything?", frågade jag, fortfarande hade jag ett vanligt tonläge eftersom jag visste att inget skulle hjälpa om jag lät irriterad. Hon tittade skamset på mig och sedan direkt ner på golvet. 
"I've eat.", mumlade hon till svar, vilket inte alls räckte som svar på min fråga. 
"No, you haven't. Please, tell me what's going on.", jag drog in henne i en varm kram ännu en gång och jag kunde se hur hon spänndes lite, som om hon var orolig för något. 
"I'm fat, okay. I know it and I don't want to be it more than I already am. So please, don't tell me what I should do."
Hennes ord fick mig att stelna till. Va? vad menade hon med det där? Hur kunde hon ens tro något sånt om henne själv? Hennes kropp var mer än perfekt och hon var allt annat än tjock, det var ju nästan hur man kunde se hennes ben i kroppen. Jag suckade och tittade besviket på henne, och hon skämdes lika hon också.
"Who have told you that you're fat? because you're not.", konstaterade jag och granskade henne åt sidan, vilket gjorde henne osäker, av någon anledning. 
"I've never been insecure about my body or anything else in my face, I've learn to accept myself. Then I read every tweets your fans tell me about how fat, ugly and cheesy I'm, then I became more insecure about myself, but I don't cared so much.", jag avbröt henne snabbt och ville egentligen inte höra mer. Det var fansen som hade förstört henne, de hade klankat ner henne och gett henne så mycket hat att hon slutat ätit, villket gjorde mig väldigt besviken och arg. Men jag kunde ändå inte bli arg på alla, eftersom alla har inte gjort något. 
"Just ignore them, they deserves not your attention, please.. Don't care what they said.", jag suckade och blev chockad över hennes ansiktsuttryck. Hennes ögon stirrade rakt in i mina med en rynkad panna. 
"I said that it not was the fans sake.", hennes ord fick mig förvirrad. "Even if they call me fat or everything, I don'r cared soo much. But when I saw you with Cara, the perfect girl as every boy wanted, I became scared. She was tiny and small, I'm don't. I thought you should ignore me because started daiting her again because she is so much better than me.", det högg till löst i hjärtat under hela meningen. Det gjorde ont att veta att det var så hon kände, att hon bara ville passa in för att jag skulle gilla henne. Jag pussade henne på pannan och vaggade henne försiktigt fram och tillbaka. 
"Please, don't care about her. I liked her, so what? I don't loved her, because I love you and for me, you're perfect. You don't need to change yourself because of me. Please, don't do it. I love you for who you are."
Hon log och jag kune känna hur hon slappnade av. 
"I love you too, Harry.", våra läppar möttes men avbröts snabbt när vi båda skrämdes utav att min mobil vibrera. 
"It's a text from Zayn, wait..", började jag och klickade snabbt upp smset. 
 
~ We hope Linn is with you because El is very worried about her. Perrie is here now at my place. El and the other boys is also here. Do you two want to join us? Perrie would love to meet Linn ! see you bro. ~
 
Linn log när jag läste upp det och nickade genast. Men hennes leende varade inte länge. 
"Can you please show me any photo of her so I've any idea how she looks.", jag log och började bläddra igenom Twitterflödet lite snabbt, sedan tryckte jag upp en bild som Little Mix lagt upp för bara tio minuter sedan. 
Jag visade upp mobilen framför Linn som noggrant granskade de fyra tjejerna. 
"This is Perrie. She's very kind.", jag pekade på tjejen med det uppsatta, ljusa håret och ett leende sprack återigen upp i Linns ansikte. "And the other girls is hers band members, she's in a band, just like me, but they're still in New Your on tour right now.", jag märkte hur hon tydligt tog in den lilla informationen jag gav henne. Sedan tittade hon snabbt ner på hennes kläder och sen upp på mig igen. 
"But before we meet the other, can we please drive home to me so I can change clothers first?", jag skrattade och drog in henne i en mjuk kram som sedan ledde till en hastig puss. 
"Of couse, babe. Let's go!" 
 
"Can I wear this?", jag satt på hennes säng när hon kom ut från toaletten, in till hennes rum igen. Hon hade en vit skjorta som var instoppad i en mönstrad kjol. Vanligtvis skulle jag inte tyckt att det var så fint, men i detta fall så var de det. Jag älskade hur både El och Linn hade sina egna stilar och vågade sticka ut. 
"You' can wear wherever you want. You're always beautiful.", jag log ett busigt leende vilket gjorde att hon tog det hela som en sarkastisk grej, men saken var den att jag faktiskt var allvarlig, vilket hon insåg efter en stund. 
"Okay then, now I'm ready.", jag ställde mig bredvid henne i spegeln och när jag såg vår spegelbild tillsammans, så visste jag att jag kommit rätt. Vi var perfekt för varandra. 

Tidsinägg #6. Aaaww, Harry dåå!! ;) Comment and make my day!

SKRIV!!!!

aaaw, harry!;] såå fin!:)

Svar: Haha jaa :D
My Wesström

Braa

Svar: tack! :D
My Wesström

Superbra!

Svar: Tack snälla du, vad glad jag blir! :D
My Wesström

:D så sööt Harrry är ♡

Svar: jaa, ellerhuur :D
My Wesström

så bra! :D

Svar: Taack :D <3
My Wesström

Länkbyte med bild?

Länkbyte med bild?

My

Aw så söta!

awesome! när kommer nästa? i cant wait! ;)

Vill ha mer!! Snälla skriv!!

Jättebra! Fortsätt, fortsätt, fortsätt! :))

Svar: vad glad jag blir, tack!
My Wesström

När kommer nästa so exciteed!! :)

Svar: Nästa är uppe nu! :)
My Wesström




Kom ihåg mig?