vet ni vad?

Hej allihopa! Det är verkligen ggrymt himla kul att ni faktiskt fortsätter att titta in och fortfarande följer bloggen osv. Jag skulle ljuga om jag sade att jag inte saknade att skriva, för det gör jag. Det känns grymt konstigt att vakna upp och inte kunna starta dagen med ett nytt kapitel. Eller att göra tidsinlägg så fort jag ska bort. 
Jag som sagt älskar ju att skriva och gör det för både min och er skull, därför så tänkte jag att jag faktiskt tänkte börja skriva en till novell. Men! Jag kommer absolut inte hålla uppdateringen uppe så det blir runt 3 inlägg per dag, för det är ju förståss sommarlov. Men dessa dagar som jag inte göra något alls, som vi flesta skulle kalla "slappdagar" så skulle jag ju faktiskt kunna slänga in ett inlägg då och då. Är det en dålig eller bra idé? vad tycker ni? Kram på er!

Bara skriv! det är värt att vänta på kapitlen!

Svar: iih, vad glad jag blir! <3 kika in tävlingen som finns ute nu;)
My Wesström

jaa!!! ha en tävling!!!!!

Svar: den finns ute nu!
My Wesström

YEEEY!!! :DD
You are back

Idén är självklart bra, jag älskar den!!:D

Svar: hihi taack :D:D<3
My Wesström

superbra, får man önska? skulle du kunna göra en fortsättning på harry och agnes novellen? asså du kanske fattar vad jag menar? att det blir en till novell som liksom fortsättning på den första? skulle tycka det var skitkul haha <3

My

Välkommen tillbaka My!!! :D

Svar: Tack vad snäll du är! :D
My Wesström

SÅÅÅÅÅ AWESOME OM DU SKULLE GÖRA DET!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D SNÄLLA GÖR SÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) xx

Svar: Taack!! :D xx
My Wesström

Åååh vad kul! Förstår verkligen att du inte orkar skriva tre kapitel per dag. Skulke vara nöd om det kom upp en per månad haha ;)

Svar: haha men åh, nu blev jag glad! :D hihi
My Wesström

Typ världens bästa idee! Ååååå, du är så duktig :)

Svar: men åååååh, taack.. himla glad jag blir.. gaah <3
My Wesström




Kom ihåg mig?