summer love, del 11

Elins Perspektiv;
Vi tog en bild på oss där vi kysser varandra och Niall valde att lägga ut den på Twitter. "Vi är ju så underbart söta på denna bild, jag måste få lägga ut den?" Sa han och jag höll absolut med. Till bilden så skrev han "Det är dig jag vill bli gammal med, det är dig jag vill att mina barn ska kalla mamma och det är dig jag älskar @ElinSvensson" Jag blev gråtfärdig när jag såg vad han skrev och jag kramade om honom hårt. Han fick genast många RT och många kommentarer, de flesta var bra kommentarer. Tills jag fick se ett speciellt namn ploppa upp i kommentarerna."@SarahAndersen. Din äckliga lilla bitch. Ni är så otroligt fula tillsammans och du söker bara uppmärksamhet genom Niall, du tror att du är något @ElinSvensson. Jag hatar dig" Nialls ex Sarah skrev en kommentar på Nialls bild. Jag brukade inte bry mig, men varför gjorde det ont i hjärtat att se Sarah skriva dedär? 

 
Jag tittade frågande på Niall som såg lika chokad ut själv. Han tittade på mig och sa med en säkrad röst 
"Nej, men skit i henne bara. Hon är bara avundsjuk och jag antar att hon bara vill att jag ska må dåligt och förmodligen trycka ner dig. Men kom ihåg, tillsammans är vi starka och vi ska inte låta henne eller någon annan få förstöra för oss, okej?" Jag tittade på honom och nickade instämmande. Han hade rätt, det var jag och Niall nu och det skulle ingen få förstöra.  Allt kändes så rätt med Niall, han fick mig att känna mig så säker och trygg. 
 
"Elin, eftersom killarna ska repa imorgon på dagen. Kan vi inte gå ut och shoppa då? Vi har ju knappt gjort någonting tillsammans under tiden jag vart här ju" Jag tittade på henne och var glad över att hon sa det. 
"Absolut! Det är en av sakerna jag saknat mest nu när du vart borta, shopping!" Vi la oss båda i våra sängar och jag låg endast och tänkte på Niall, på Sarah's kommentar och på att han faktiskt är min nu. Jag kan äntligen kalla honom för bara min. 
Jag och Frida sa godnatt till varandra men jag låg vaken ett långt tag efter och bara tänkte. Jag loggade in på Twitter och blev väldigt förvånad när jag märkte att jag gått från 189 följare till över 1300 på bara några timmar efter att jag och Niall gått ut med att vi var ett par. Det kändes både läskigt och kul på samma gång. I samma veva så fick jag ett SMS, det var ifrån Zayn. 
"Grattis till dig och Niall. Jag och Perrie satt bara att vänta på detta ögonblick hela tiden. Ni är som gjorda för varandra och det vet jag. Vi ses imorgon. Jag kommer hem då. Louis & Liam hälsar oxå. xx" Jag flinade för mig själv där i mörkret åt Zayns SMS och det kändes bra att veta att killarna tog det så bra.
 
"ELIN!! VAAAD MENAR DU MED DETTA?" Jag vaknade med ett ryck och kände mig alldeles yrvaken. "Va?" sa jag med en trött morgonröst då jag kände att Frida kom hoppande till min säng från andra sidan rummet. 
"DU OCH NIALL ÄR JU TILLSAMMANS?! VARFÖR HAR DU INTE SAGT NÅGOT?!" Sa hon lite chockat. 
"Jag ville att du skulle se det själv ju" sa jag med en retsam ton samtidigt som jag fick fram ett litet leende. 
"Din jävel! Är så glad för din skull, Elin!" Sa Frida med ett stort flin. Jag kramade om henne och sa tack sedan så somnade vi om igen, fast denna gång skarfötters i min säng. 
 
Fridas Perspektiv;
Att Niall och Elin var tillsammans var så overkligt och att JAG av tusentals skrikande fans fick äran att lära känna alla fem killarna är helt sjukt. Som om jag levde i min egna dröm. Harry var verkligen speciell, han var inte alls som jag trott han varit. Ännu bättre faktiskt. Jag tittade på klockan och fick syn på att klockan var tio. Jag väckte Elin lite lätt och hon vaknade direkt. 
 
När vi hade fixat oss klart så var vi redo för stan och att shoppa loss i storstaden. "Mamma kan du snälla skjutsa mig och Elin till stan?" Frågade jag min mamma lite vänligt. Självklart kunde hon det och på vägen i ntill stan så pratade vi hela vägen om allting. Hon var verkligen en sån mamma som alla borde ha. Även Elins mamma följde med och på vägen till stan så hade vi otroligt kul. Vi skrattade som aldrig förr och jag är så glad över att jag har både Elin och hennes mamma på min sida också. 
 
Elins Perspektiv;
Kändes riktigt kul att ha denna pratstund med bara mamma, Jessica och Frida. Det kändes som förr igen och jag kan inte minnas sen jag haft så kul med mamma någon gång. Hon var verkligen som en annan människa tillsammans med Jessica. 
 
"Okej Frida, jag måste få ta en bild på dig och lägga upp på Twitter!" Sa jag och skratta till lite och utan att hon var beredd själv så knäppte jag en bild när hon var påväg ner för trappen in till köpcentret. 
"Att du alltid blir bra på bild oavsett vad du än gör för pose!" sa jag med en avundsjuk röst. Hon svarade endast med ett leende och sa att jag var minst lika fin. Trotts att vi var så olika i både personlighet och utseende så har vi ändå så himla kul tillsammans och finns inte ord till hur mycket jag älskar henne. "Shopping in London with my homie @FridaRoslund" Twittrade jag ut och hade redan 500 RT på bara 1min. Kändes verkligen overkligt. 
 
"Titta vilka vi har där då!" Sa Frida och knuffade till mig lite lätt. Det var Niall och killarna. Jag blev så glad när jag såg Niall att jag sprang till honom och hoppade i hans vidöppna armar. "Hej min fina prinsessa" Sa han och pussade mig löst på pannan. "Men vad gör ni här? Skulle inte ni repa?" Sa jag förvånat och tittade på Liam, Zayn, Louis och Harry som stod bredvid. 
"Jo, men vi blev klara lite tidigare och då sa Frida att vi kunde komma och överraska dig här på stan istället" Sa Liam och gav mig en kram. Jag tittade på Frida och såg hur hon log emot mig. Jag flinade lite tillbaka och tänkte bara "Det är därför jag älskar henne". 
 
Det kom massvis med fans som ville ta kort med killarna och självklart ställde dem upp. Så jag och Frida bara backade undan och ställde oss lite på sidan om. När en liten tjej fick syn på mig så kom hon fram och sa "Grattis till dig och Niall. Ni passar så bra! Kan jag få en bild med dig också?" Jag blev så glad men förvånad fortfarande. Ville någon ta bild med mig? Nialls flickvän? Jag ställde självklart upp på att ta en bild och sedan gav hon mig en kram. 
 
"Vad säger ni tjejer, hänger ni med på fest ikväll eller? Jag vet en jättebra klubb med grymt sköna människor!" Sa Louis och skrattade till lite. Vi alla tackade ja till erbjudandet och det var bara att hem och fixa sig till kvällens utgång, vi behövde inte ringa Fridas mamma denna gång utan vi åkta med Louis.
 
Fridas Perspektiv;
Vi kom hem och jag & Elin gick direkt in till vårat rum och började plocka fram kläder till kvällen. 
"Kan jag ha denna?" Frågade jag Elin och visade upp min blommiga tröja jag köpt idag och ett par svarta jeans. "Absolut, med lite smycken på dedär så kommer dedär bli super!" Sa hon och jag såg att hon kände sig säker när hon svarade mig. "Hur är det mellan dig och Harry nurå förresten?" Hörde jag Elin skrika från toaletten. För att inte behöva skriva tillbaka så gick jag till Elin som stod och sminkade sig "Det går bra. Vi hade grymt kul igår och idag kände jag hur han tittade på mig. Våra blickar möttes rätt ofta och jag har verkligen roligt med honom" Jag såg hur Elin tittade på mig och flinade lite. Sedan så sa hon bara "Så bra, ni skulle passa jättebra, bara så duvet!" och gick in till rummet igen. 
 
I bilen påväg till festen så poppade vi musik, pratade och skrattade under hela den 10min långa resan. Även jag och Harry snackade mycket. Faktiskt var han den jag pratade mest med under hela bilfärden. Inne på festen var det proppfullt med folk, det var hög musik och människor överallt. Jag gick tätt intill Elin som följde efter Niall. De andra killarna hade redan försvunnit och jag kände hur jag snart skulle tappa bort Elin snart också. Plötsligt så råkade jag gå in i en fritt främmande kille. Han tittade på mig och jag stannade till. 
"Åh gud, Snälla. Förlåt mig!" Sa jag med en menande röst. Han tittade lite extra på mig och sedan så såg jag ett leende. "Hej du! Jag heter Jacob! och du?" Jag hann knappt svara förrens han drog med mig på dansgolvet och plötsligt så stod jag och dansade med en kille jag aldrig sett förr samtidigt som jag såg Harry titta på mig med en lite ledsen blick bland alla andra människor. 

Vad tror ni kommer hända mellan Frida och Harry? Vem är Jacob och vad händer mellan Jacob å Frida? Nästa del kanske till och med kommer ut ikväll! 
 
Har studiedag imorgon så förmodligen kommer de några imorgon också. Sedan över helgen åker jag till min mormor&morfar, men jag kommer göra tidsinlägg med noveller så ni kommer inte att bli utan! hihi. Vad tyckte ni om denna del? KOMMENTERA! 
 

men omgggggg meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!! mermermer!!!
skriv en till ikvälL!!!!!!

superbra! mer :)

Hej, skulle du vilja göra ett länkbyte? :)

Jag tror att det kommer blir lite problem mellan Frida och Harry!:(
Ja, nästa del ikväll, bra att du inte lämna bloggen tom när du åker!;]

super!

sv; Visst är den! :) Det ska jag :)

sv; Visst är den! :) Det ska jag :)

sv; Visst är den! :) Det ska jag :)

sv; Visst är den! :) Det ska jag :)

jättebra! :) kan bella får komma på festen? :) xxx

Svar: haha, bella kommer inte precis vara huvudpersonen i detta nu. Men hon kommer säkert komma med lite längre fram i novellen :) xx
My Wesström

blev anonym :(

blev anonym :( xx

blev anonym :( xxx

jättebra! längtar till nästa! :) xxx

Jättebra!! :) keep going

jättebra! :) xxx

OOOOMMMMGGGGG! MEEEEEEEEER! :)

OOOOMMMMGGGGG! MEEEEEEEEER! :)

OOOOMMMMGGGGG! MEEEEEEEEER! :)

Jätte bra! läs gärna min och min kompis novellblogg om 1D. länkbyte kanske? :D

Jätte bra! läs gärna min och min kompis novellblogg om 1D. länkbyte kanske? :D




Kom ihåg mig?