summer love, del 18

Fridas Perspektiv;
"Frida, de idioterna är fast nu och jag skulle aldrig låta något ont hända dig. Det ska du veta" sa han med sin lugna röst. 
"Harry, snälla. lämna mig aldrig. Jag ångrar mig djupt att jag gjorde som jag gjorde mot dig. Du är världens bästa kille. Jag behöver dig vid min sida föralltid" sa jag och tittade på honom. Han log och jag tittade in i hans fina gröna ögon.
"Lämnar dig aldrig Frida. De är dig jag vill vara med hela tiden, och så har jag känt sedan första dagen jag såg dig" sa han och kysste mig lätt på munnen. 

Hans läppar var mjukare än någonsin och jag ville bara vara i hans armar föralltid. Vi satt och höll om varandra ett bra tag men sedan så ställde han sig upp och tittade på mig med ett leende. 
"Du är så vacker, Frida. Vill du ha något att äta och dricka?" sa han och jag log tillbaka. Men jag efter allt som hänt idag så kände jag att jag inte alls var så speciellt hungrig. Det ända jag kände just nu var lycka. trotts all skiten som inträffade idag så kände jag mig så otroligt lycklig och trygg över att ha Harry vid min sida. 
"Nej tack, det är bra min fina. Men tack ändå" sa jag och satt kvar i soffan. 
"Okej, men jag kommer snart iallafall!" sa han och gick ut till köket. Han kom tillbaka efter en stund med två smoothies han hade gjort utav frukt och bär. 
"Jag tycker du lär smaka dehär iallafall! Det är min specialare, killarna älskar dem! Nästan så jag lär gömma mixern när dom kommer" sa han och skrattade. Jag kände hur jag skrattade med honom och jag tog glaset han gav mig. Jag tog en klunk ur sugröret och jag kunde inget annat än att hålla med killarna. Smoothiesen var utsökt och inte för sur eller för söt. helt perfekt, precis som Harry.
"Den var jättegod Harry. Verkligen!" Sa jag och tittade på honom.  Han svarade med ett enkelt tack och satte sig bredvid mig, la armen om mig och drog sakta in mig emot hans bröst. Vi tittade hela tiden på varandra och tillslut sa han "Du är så vacker min fina" och våra läppar möttes sakta i en kyss. 
 
Plötsligt fick jag ett SMS ifrån mamma. "Hej gumman. Elin har berättat vad som hänt. Jag är glad att du är med Harry nu och jag förstår att han tar hand om dig. Vi åker bort i några dagar jag, Leila, Yaser, Anna, Safaa och Ida åker till ett känt museeum och stannar på hotell i några dagar. Vi trodde inte ni ville de så vi sa åt killarna att vara lite barnvakt åt er (hoho) ta hand om dig och jag älskar dig supermycket. Puss min ängel!" jag läste det med ett leende. Även om hon var lite pinsam med det hon skrev så är jag tacksam över att hon alltid är så stöttande. Dock blev jag rätt så chokade över att hon reagerade som hon gjorde, jag trodde hon skulle bli argare. Men samtidigt så förstår jag att det är svårt för henne att kunna bli arg eftersom det kunde ha hänt värre saker. 
"Vad ler du åt?" sa Harry och tittade mot mig. Jag visade SMSet från mamma och Harry bara skrattade.
"Vilken söt mamma du har, Frida. Jag ska ta väl hand om dig, sötis!" sa han och pussade en generad jag på kinden. 
 
Efter en stund med mycket prat,skratt och mys så åkte vi hem till Zayns hus. Vi möttes av Zayn, Perrie, Liam, Bella och Niall i dörröppningen. De alla kramade om mig och frågade hur det var. Just då kände jag mig nästan för mycket omtyckt. Vilket var kul men samtidigt gillade jag inte att få alldeles för mycket uppmärksamet, det brukade vara bli pinsamt. Inne i rummet satt Eleanor, Louis och Elin och pratade och när de fick syn på mig så hoppade även dom upp och kramade om mig. 
"Gud hur är det med dig?" sa Eleanor och tittade på mig. Jag sa att jag var helt lugn och allt var bra. Det kändes skönt att kunna säga att jag mår bra och mena det för en gångs skull. 
 
Elins Perspektiv;
Frida och Harry var tillbaka och det syntes att de hade pratat ut om allt. När de kommit in i vardagsrummet gick de hand i hand och såg så nykära ut. Det kändes så skönt att se Frida så lycklig. 
"Ta hand om er nu allihopa. Jag är ledsen att vi lära gå nu när Frida och Harry kom. Men jag fick iallafall träffa er båda innan jag beger mig iväg! Sköt om dig nu Frida och alla ni andra!" Sa Bella och kramade om oss alla. Liam och hon stod länge i hallen och pratade. Det syntes att de var van att lämna varandra rätt så ofta, men ändå så såg de kärare ut än några andra och hade vart ihop i över ett år. 
Efter ett tag så lämnade även Perrie och Eleanor oss så det blev bara jag, Frida och killarna kvar. Det var fortfarande ljust ute trotts att klockan var tio på kvällen. 
"Hörrni tjejer, körde ni fotboll eller?" Sa Louis och tittade på mig och Frida. Vi tittade på varandra och sedan på honom. 
"Ja, de är klart vi gör. Ska vi köra en match eller?" Sa jag och skrattade till lite. 
"Ja! Det gör vi! Elin, Frida, Zayn och Louis mot mig, Harry och Liam!" sa Niall och lät nästan övertygad om att de skulle vinna. 
Vi gick ut på gården där Zayn hade två fotbollsmål. Vi började köra och Louis var riktigt duktig på fotboll, det syntes att han hade spelat mycket förr. Matcherna slutade 7-4 till oss och jag tror de ångrade sig hela kvällen över att det var så kaxiga innan. 
"Ledsen att jag misstrodde er" sa Niall och blinkade sådär flörtigt samtidigt som han gick mot mig och höll om mig hårt i sina mjuka armar. Jag kunde inget annat än att skratta och Frida gjorde detsamma. 
 
"Zayn, du, jag och Liam lär väl dela rum idag för jag vägrar ligga ihop med två par! De kan ju sluta riktigt illa och jag kommer ju aldrig få sova inatt isåfall!" Sa Louis och tittade mot oss. Jag skrattade högt och Niall, Frida och Harry också. 
"Harry och Jag kan sova i Mammas gästrum så kan Niall och Elin få vårat rum" Sa Frida efter en stund. Alla tyckte de lät som en bra idé och eftersom klockan började närma sig tolv så gick vi alla och la oss. 
 
"Hur är det min älskade prinsessa?" hörde jag Niall viska när jag lagt mig i sängen och han kom krypande tätt efter. Han la sig bredvid mig och tittade på mig med sina fina isblåa ögon. 
"Det är bra, allt är bra nu när du är här" sa jag och jag tittade på honom och våra läppar möttes. Kyssarna blev mer och mer passionerade och han drog sakta av mig tröjan. Jag såg hur säker han var men eftersom det var min första gång så kände jag mig spänd vilket jag tror han märkte också. 
"Vill du?" frågade han och jag tänkte till en stund. Tankarna far omkring i mitt huvud, var jag verkligen redo nu? Men jag kände själv att med Niall så kändes allt rätt. Världens bästa kille var han. Jag nickade säkert mot honom och han knäppte sakta upp mitt BH-band och hans hand gick mot mina lår. Allt var så vackert och perfekt. 
 
Nästa morgon vaknade jag med Niall tittandes på mig. Han var så vacker.
"Godmorgon min älskade" sa han och tittade på mig samtidigt som han kysste mig. 
"Godmorgon min prins" sa jag och log mot honom. Jag tänkte på hur natten vart och det fick fick mig bara att le ännu mer. Jag antar att Niall tänkte på samma sak eftersom han log lika mycket han med. 
"Med dig så känns allt rätt. Du är de bästa och finaste jag har, förlorar jag dig så har jag ingenting kvar. Allt skulle kännas så världelöst utan dig, Elin" Sa Niall och tittade på mig. Jag kände hur tårarna kom och jag blev nästan generad över att jag börjar gråta så lätt. Fast denna gång var det glädjetårar såklart. 
"Jag älskar dig mest min fina, allt känns så rätt med dig" sa jag och kände hur hans kropp kom närmare min och han kysste mig ännu en gång. 

Detta blev en liten kärleksnovell, haha! Hoppas ni gillade även när det är mycket kärlek inblandat. Haha.
 
Har även fixat lite nytt i bloggen, det blev ju nå fel på den andra designen så har setat halva dagen med designen också. Hoppas ni blev nöjda och även med novellen! Nästa gång kommer de kansbli lite mer spänning! Men vad tror ni kommer hända då? Kommentera! Kram

Bääääst !! Meer

jättebra :) xxx

har mejlat dig :) xxx

Den delen vad jättebra! den kom precis i rätt tid efter allt det svåra! Det är jättesvårt att gissa vad som kommer hända!:]

ÅÅH, SUPER!

Sv: Haha, han är alltid lika rolig!! Haha, du är för söt!<3
Haha, längre? Jag trodde dom var för långa redan men okej då vet jag det!:) Vad kul att du kunde göra det. Känner samma i den novell!:) <3

Åhhhhh vad jag älskar kärleksdelarna!! Snälla ha mycket kärlek med harry i nästa del!! Åh vad du har lyckats med denna novellbllgg, mer kärlek med harry bara ;)<3<3

Sv: ja det borde det. Tycker att agnes och harry blir kära och massa kärlek händer i novellen, hihi blir så roligt då! Haha ja det kan jag tänka mig...men det är bra att du gör 3 iallafall! xxx




Kom ihåg mig?