summer love, del 5

Elins perspektiv;
Efter någon timme vid havet så gick jag tillbaka "hem" igen och väl där hemma så väntade Zayn och Perrie på mig. "Redo för en filmkväll med grabbarna?" Sa Zayn samtidigt som han höll om Perrie som log åt mig. Egentligen ville jag bara lägga mig i sängen och sova, men klart man hänger med. "Visst, men är det okej för killarna att jag hänger med då?" 
"Ja men självklart! De är väldigt taggade över att se vad som kommit in i mitt hus över sommaren" Sa han med en retsam ton så jag kunde inte låta bli att le. Ida var glad hon också, hon hade hängt med Perrie och Zayn under hela tiden jag var borta så hon var också nöjd. "Ha det så kul nu mammas stora tjej" Sa mamma och gav mig en puss på kinden och sedan åkte vi iväg mot Harry. 


I bilen påväg dit så var det rätt lugnt, vi småpratade lite och jag och Perrie kommer väldigt bra överens tycker jag. Hon berättade att eftersom hon också spelade i ett band, Little Mix, så blir det svårt för Zayn och henne att träffas så ofta. Därför lär det passa på nu när det är lediga båda två i några veckor. "Men är det inte jobbigt att vara ifrån varandra så länge sedan när ni börjar jobba igen?" frågade jag lite nyfiket. "Jo absolut att det är, jag vill ju såklart vara i Zayns armar hela tiden. Men vi håller kontakt genom SMS och Skype nästan hela tiden!" Sa hon och log ett stort leende som spred sig till både mig och Zayn. 
 
När vi kom fram till Harry så knackade inte ens Zayn på dörren, det märktes att det kände varandra väl för när vi kom in genom dörren så kom en brunhårig kvinna ut. Det var nog Harrys mamma. "Hej Anne. Är killarna här inne eller?" Sa han och kramade om henne. Hon svarade med en vänlig ton att de är på nedervåningen och att det bara var att gå ner. Hon hejade vänligt på mig och sa "Dig har jag aldrig träffat förr, Anne heter jag och är Harrys mamma!" Jag log och berättade att jag hette Elin. Zayn tog snabbt över och berättade att jag var hans nya låtsas syster. Hon kollade på mig en gång till och gav mig ett leende. 
 
Vi gick ner och där i soffan så satt det fyra killar och dem alla satt och höll på med sina telefoner. " waaaazzup guys?" Sa sayn och slog sig ner mellan dem alla killarna. Det var verkligen stort här också. Precis som i Zayns hus. Det kändes som att komma in i Stockholms slott, fast mindre såklart. "Heeeej killar!" sa Perrie och kramade om dom alla och sen så satt hon sig i foröljen bredvid soffan. Jag stod bara kvar i dörröppnigen och visste inte riktigt vad jag skulle göra. De ända jag kände här var ju Zayn och Perrie. 
Killarna fick syn på mig och reste sig direkt upp ur soffan. "Dig har jag aldrig träffat förr, så det är du som är Zayns nya syster alltså? Jättekul att äntligen få träffa dig. Zayn har pratat så mycket om dig! Jag heter Harry." Sa en av killarna, han hade väldigt krulligt hår med gröna fina ögon. När Harry hade sagt det så kom de andra killarna fram och presenterade sig också. Liam, Louis och Niall. 
De alla var väldigt söta lär jag få säga. Att jag aldrig lagt märke till dessa killar förr? Niall var ju lite extra söt med sina blåa ögon och uppåtkammat blondt hår och han luktade även otroligt gott. Han hade hållt kvar kramen lite längre än de andra killarna och kollade lite extra på mig såg jag. 
"Sätt dig ner, Elin! Stå inte där eller!" Sa Louis, jag log mot honom och satte mig ner i fotöljen bredvid Perrie.
 
Zayn hade rätt. Killarna var väldigt lättsamma och trevliga. "Kan du inte berätta lite om dig själv Elin?" hörde jag en röst säga, det var Niall. "Visst, vad vill ni veta?" han skrattade till och för ett ögonblick kände jag mig väldigt dum. Men det gick över när han sa "Du kan väl berätta lite om dig själv bara. Vad  du gör på fritiden och sånt?" Jag nickade och började berätta. "Jag heter Elin Svensson. Bor i Sverige. Jag börjar på naturprogrammet efter sommaren och fyller 16 år i Oktober. På fritiden så spelar jag fotboll och gymar oftast. Min bästa vän Frida och jag gör nästan allt ihop" Där satt jag och berättade medans allas ögon var riktat mot mig. Jag hatar ju att prata inför många så därför tittade jag ner under nästan hela presenationen. När jag berättat klart så kollade alla på mig och Niall såg på mig och log. Jag log tillbaka och frågade om inte han kunde berätta något om sig själv, vilket han kunde. 
 
Nialls Perspektiv;
Elin, gud vad fin hon var. Zayn hade sagt att hon var söt, men detta är ju mer än söt. Hon var ju vacker. Så vacker att jag knappt kunde slita blicken ifrån henne. Jag ville bara lära känna henne bättre, hon var otroligt fin med sitt långa bruna hår och de bruna fina ögonen. Hon var verkligen inte som de andra tjejerna jag träffat. Denna tjej var speciell. Hon sökte absolut inte uppmärksamhet och hon verkade inte heller bry sig om att vi var kända. Hon tog oss som vi var som person och jag hoppas att hon fått ett bra första intryck på mig. "Hallå Niall, ska du berätta något om dig själv idag eller?" Sa Liam och kastade en kudde på mig som tydligen satt och tänkte alldeles för länge.  "Oj juste! Ja, Jag heter Niall Horan och kommer från Mullingar i Irland. jag är 19år och fyller 20 den 13 September. På fritiden så sjunger jag i bandet One Direction med mina 4 bästa vänner Harry, Louis, Zayn och Liam. Jag har en äldre bror som heter Gregg. Oj juste, jag är singel också!" Sa jag för att skoja till det lite samtidigt som jag gav Elin ett leende. 
 
Elins Perspektiv;
När Niall berättade att han var singel så kunde jag bara inte låta bli att le och även han log. Han har nog det finaste leendet jag någonsin sätt och han var så otroligt fin. Vi satt där och log mot varandra och just då hör vi Zayn skratta och säga "Haha, ja. Han älskar mat också, han äter konstant hela tiden så man lär handla flera gånger i veckan när man har Niall med sig!" Vi alla började skratta. 
 
Vi satt där och prata och glömde helt bort att titta på någon film, det fanns nog inte ens i våra tankar att sätta på en film. Vi bara satt och prata om allt och plötsligt säger Zayn att det var kanske dags att åka hem. Jag kollade på klockan och den var redan tolv på natten. Jag blev också väldigt förvånad över att mamma inte ringt en enda gång. Kanske har Yaser övertalat henne om att jag är säker med Zayn. Vilket jag var också, dessa killar var ju otroligt roliga och snälla. 
"Elin, har du något nummer?" Hörde jag Nialls röst säga, jag kollade upp mot honom och gav honom min mobil så att han kunde skriva upp sitt nummer och jag fick även hans telefon så jag kunde skriva in mitt nummer. Inom mig ville jag bara skrika av glädje, Niall Horan ville ha mitt nummer. Han gav tillbaka min telefon och såg vad han hade döpts sig själv till, Niall den bästa♥ stod det på namnet och han hade även tagit en bild med min mobil på sig själv. Han var så himla söt. "Jag skriver till dig sen!" Sa han och kramade om mig hårt. Jag tog emot kramen och sedan sa jag hej då till de andra killarna och så åkte vi hem igen. När vi kommit hem och ätit resterna sedan dagen så gick jag in på toan, tog en snabbdusch och sedan ringde jag Frida och berättade allt. Jag hörde på henne hur glad hon blev för min skull och jag önskade mer än allt att hon var här hos mig nu. 
När jag pratat klart med Frida såg jag att jag hade fått ett SMS. På displayen stod det "Niall den bästa♥" och hela jag bara lyste upp.
 
 

Jättebra, verkligen! :D

jättebra! :) har du någon mejladress? :) så vi kan mejla :) xxxxxx

Svar: [email protected] , fast ingen ide du tjatar typ. Vi får se! :D xx
My Wesström

har idéer! :) xx vill du att jag ska mejla dom? menar jag :) xx

för nästa novell, hur jag kommer in och lite annat :) xxx

Svar: Läs den senaste så ser du att du är med! Kanske inte så mycket men du står iallafall med nu och är Liams flickvän. Hoppas du är nöjd :) xx
My Wesström

Åh,vad bra! Du är så bra på att uppdatera!:)




Kom ihåg mig?