summer love, del 7

Elins Perspektiv;
Efter några timmar ute på havet med Niall så kände jag mig ganska trött. Han skjutsade hem mig och påvägen hem så var det en tystnad, ingen pinsam utan en sånhär tystnad som jag aldrig ville skulle ta slut. Bara jag och Niall. Jag satt och tänkte på vad Zayn hade sagt om Nialls förra tjej. Jag ville fråga vad som egentligen hände, men inte nu. Det skulle nog förstöra allt. Jag får spara det till senare. När jag var hemma så följde han med mig ut till dörren. Vi stod och kramades ett bra tag, jag tittade in i hans ögon och vi kysste varandra. Sedan så sa han "Det var den bästa dagen i mitt liv att få vara med dig. Jag tycker verkligen om dig, Elin. Det ska du veta." Jag log. Kramade om han och sa "Niall, du är så himla fin. Jag tycker om dig väldigt mycket jag också" vi avslutade med ännu en kyss och sedan gick jag in. Loggade in på Twitter och fick se att för tre timmar sedan så hade Niall Twittrat en bild på mig och skrivit ett hjärta under bilden. Jag RT och log för mig själv. jag tittade igenom kommentarerna och fick se alla fina kommentarer. De fanns vissa som bara ville försöra som vanligt men dom sket jag helt enkelt bara i. Just nu så kändes allt så jävla bra!


Nialls Perspektiv; 
Jag vaknade av att någon drog upp rullgardinerna i mitt rum så solen sken rakt in på mig. Jag kollade upp och fick syn på Liam som stod där och skrattade. Jag, som är en väldigt trött person på morgonen, skulle kunna sova i all evighet känns det som ibland, jag bara la täcket över huvudet och försökte somna om. Men då kom jag att tänka på Elin och dagen med henne igår. Jag ville skriva till henne, men eftersom kl var tio på morgonen så kanske hon låg och sov så jag väntar ett tag, tänkte jag bara. Jag loggade istället in på Twitter och fick syn på alla fina kommentarer jag fått på min bild på Elin. Men även hatkommentarerna. Jag personligen är ju van med sånt nu för tiden, men hur ska Elin ta det? Kommer detta att förstöra allt?
 
Elins Perspektiv;
Klockan var halv tio när jag vaknade, jag låg kvar i sängen ett tag och tänkte på gårdagen med Niall. Allt var så underbart. Jag tänkte även på alla hatkommentarer jag fått, men vad är det att bry sig i? Jag vet vem jag själv är och jag tar inte åt mig av elaka kommentarer. Hoppas bara inte Niall är så dum och gör som fansen säger. "Ful hon är, sluta va med henne!!!" Var en sak jag läste igår, jag är nog mest rädd att mista Niall på grund av det. 
Tänkte även på Frida, hur hade hon det nu? Det har knappt gått fyra dagar och jag saknar henne så det gör ont i hjärtat. Kom även på tanken att jag inte tränat nånting på dessa dagar jag vart i England. Kanske skulle jag rensa bort alla tankar genom att sätta i lurarna med musiken på högsta volym och ut och springa lite kanske? Ja. Bra idé.  Jag satte på mig mina träningskläder och gick ner. Alla verkade fortfarande sova så jag skrev en lapp till mamma på och la på köksbordet, "Är ute och springer, sätter på 'stör ej' så ingen idé att du ringer mig. Jag kommer hem snart, puss". Jag gick ut i det fina vädret, satte på min träningslista på spotify och började springa. 
 
En och en halv timme senare var jag utanför huset igen. Jag stängde av musiken och tog bort 'stör ej'- läget. Jag såg att jag hade fått två SMS. Ett från Niall och ett från Frida, såg även att Frida hade ringt tre gånger så jag tänkte att det hon ville kanske var lite viktigare än Nialls så jag ringde upp Frida först och hon svarade nästan med en gång. "AAAAHH HEJ ELIIIN! HUR ÄR DET?" Hörde jag en glad Frida skrika i telefonen. Jag svarade att jag precis vart ut och sprungit så därför jag inte svarade. Vi snackade ett tag och efter en stund lärade jag bara fråga varför hon var så himla glad. "Vet du inte? Jag och min familj kommer ju och bo hos er hela sommaren!! Vi kommer ikväll redan!!" Jag kom nästan i chock. Sa hon rätt? Hörde jag rätt? "ÄR DU SERIÖS?" var det ända jag fick fram och jag nästan grät av tårar. "Ja, din mamma och min mamma tyckte att vi saknade varandra för mycket och eftersom både du & jag och Ida & Anna är bästa vänner och även våra mammor så passar det ju bra!" Jag blev så glad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Min andra familj kommer alltså och är hos hela sommaren!!  Vi pratade om allt vad vi skulle göra i sommar och att hon lära träffa killarna och allting. Vi planerade verkligen allt. I en timme stod jag där ute i träningskläder och snackade med Frida. Tillslut la vi på och jag bara sprang in till mamma och gav henne världens hårdaste kram "TACKTACKTACKTACK, DU ÄR VÄRDENS BÄSTA MAMMA. ÄLSKAR DIG MEST OCH DET VET DU!" Sa jag till henne och som tur var så förstod hon att jag fått reda på hur det låg till. "Det var så lite så gumman. Allt för dig och Ida vetu! Ska även bli kul att träffa Jessica igen. Snacka lite skitsnack kan ju ingen få nog av, och speciellt inte om man kännt varandra sedan föralltid. Precis som du och Frida." Jag log mot mamma och tackade henne tusen gånger igen. Jag var s himla glad över att min mamma och Fridas mamma fortfarande är bästa vänner. Det är ett bevis på att äkta vänskap håller föralltid, vilket kan betyda att jag och Frida alltid kommer vara vänner, för aldrig vill jag mista henne. 
 
Mitt i allt kom jag ju på att jag fått ett SMS ifrån Niall. Jag klickade fort upp det och läste vad det stod. "Hej min fina. Vaken? Ska ner till Zayn vid ett-tiden. Vi ses väl då om du är hemma? Puss" Jag log för mig själv samtidigt som jag svarade på hans SMS. "Kom nyss hem ifrån en springtur, därför jag inte svarade. Fick även reda på att min bästaväns familj kommer hit ikväll och bor här hela sommaren, vi har känt varandra för evigt och hon är även ett stort fan av er. Jag hoppas vi kan umgås allihopa eftersom hon är min allra bästa vän. Puss, vi ses klockan ett" Svarade jag och hoppade in i duschen och där stod jag i säkert en halvtimme. Det var otroligt skönt att bara stå där och tänka på allt som hänt och kommer hända. Jag hoppade ut ur duschen och såg på klockan. Klockan var redan halv ett? Hur kunde det komma sig? Jaja, jag får duscha fortare nästa gång. 
Jag hade även fått ett svar ifrån Niall. "Klart hon kan va med. Kul att lära känna fans personligt. Jag och grababrna ser fram emot det. Ses snart, puss" Hela jag log. Men jag hann inte svara, jag stod bara i handduk och jag skulle blåsa håret, äta frukost och välja kläder tills klockan ett då Niall skulle komma och vara med Zayn som vart lite nere idag eftersom Perrie åkte hem till sin familj igår och de kommer inte ses på några dagar.  
Jag hann bara gå in i mitt rum då jag hör röster ifrån trappan. Det var Nialls röst som hördes och här stod jag i bara handduk och blött hår. Han kom ner och fick syn på mig. Han började skratta och sa "Haha, Hej sötnos. Nyss duschat?" och blinkade med ena ögat. Han kom och kramade om mig trotts mitt blöta hår och med endast handduk. "Haha, ja.. Jag trodde du skulle komma lite senare.." "Ja, jag sa runt ett-tiden och den är typ kvart i ett nu" Sa han och skrattade dehär übersöta skrattet som bara han har. 
"Haha, ja. Va med Zayn lite du så ska jag klä på mig och blåsa håret lite nu." sa jag och fnissa till och gick in till mitt rum. Vad skulle jag ha på mig? Jag tog bara något lätt, det fick bli en vit blus med svarta jeans. Blåste håret gjorde jag på 5 minuter så det var lätt och mina lockar kom fram automatiskt när det blev tort. Så det kändes skönt att inte behöva locka håret också. 
 
När jag var klar så gick jag in till Zayns rum och både Niall och Zayn satt och spelade fifa. Det var båda väldigt inne i spelet och det var kul att titta på. Niall var ju så söt när han var koncentrerad. 
När det spelat en match så frågade Zayn ifall om inte jag ville spela lite. Jag tackade generat nej och berättade att jag inte kunde ens kunde spela. "Jag visar dig!" Sa Niall och gav mig hans leende som jag bara inte kunde säga nej åt. Jag gick osäkert med på det och det gick väldigt bra tillslut. Niall visade hur jag gjorde hela tiden samtidigt som han höll om mig. Efter spelet så såg vi på skräckfilm, jag gillar inte skräckfilmer för fem öre men att bli omfamnad av Niall under hela filmen gjorde mig säker. Jag blev verkligen trygg i hans armar. 
"EELIIN! Ska du med och hämta Familjen Roslund på flygplatsen eller?" hörde jag mamma skrika. Jag gav Niall en snabb puss på kinden och sa att de snart kom tillbaka. Zayn och Niall fortsatte att titta på filmen. 
 
På flygplatsen så mötte jag, mamma och Ida upp Familjen Roslund och när jag såg Frida gå där så kändes det så overkligt. Jag sprang till henne och gav henne en varm kram, en kram som varade i säkert tio minuter och påvägen hem berättade jag allt om mig och Niall och att han förmodligen var där hemma nu. 
 
Vi kom hem och jag hjälpte Frida att bära väskorna och när vi kom ner så gick vi först in till mitt rum eftersom Zayns rum var stängt. Vi började packa upp då vi hör killröster komma emot min dörr. "Heeeeeej tjejer!" Sa Harry och jag såg på Fridas blick hur glad hon blev när hela högen hade kommit hit och hälsat på henne och kramat om henne. De satt och pratade med oss och jag kände hur Frida och Harry kom bra överens. De pratade nästan hela tiden och eftersom Frida aldrig haft någon pojkvän så blev jag faktiskt ganska rörd av att se att hon kom så bra överens med Harry. 
"Hörrni tjejer, ska vi dra ner och bada eller? det är så jävla varmt här!" Hörde jag Liam säga. Vi höll med och satte på oss bikinin direkt. Vi åkte till en badplats lite längre bort där inte så många fans skulle hålla till. När vi såg sjön så sprang Niall ut först av oss alla och skrek "Den som kommer sist i är feg!" Vi alla sprang ut efter Niall och Jag & Frida hoppade i direkt efter Niall. Hand i Hand och bara skrattade. De andra killarna som kom ihoppandes efter oss skrattade också och Niall kom och kramade om mig i vattnet och viskade i mitt öra "Du är så otroligt fin, vill aldrig förlora dig." 

Sv: Ja, det är det verkligen!:)
Åh, vad tråkligt:(

Sv. haha, jaa!:D

jätte bra blogg , såklart jag gör länkbyten, jag ska fixa en annat imrn, kan länka din oxå då ? :)x

Åh, vad spännande! Längtar redan efter nästa kapitel!:D

skitbra novell

vad sägs om att jag kommer dit där dom badar och vi ser varandra och Liam springer upp från vattnet och vi springer mot varandra och liam säger kom nu så badar vi och jag svarar liam det är kallt i vattnet och liam säger då gör vi på det svåra sättet babe och han lyfter upp mig och lägger en hand runt mina ben och en hand på min rygg och jag lägger mina händer runt hans nacke och han springer mot vattnet och dom kommer till vattnet och liam ramlar och tappar greppet, men vi får tag på varandra igen och liam lägger sina händer om min midja och vi börja har vattenkrig och har roligt? :) vad tycker du? :) xx

jättebra! :) längtar till nästa! :) kram! xx mejlar dig imorgon :) kram! xxxx

Grymt! Kommer definetivt att fortsätta läsa och se vad som händer :)

har mejlat dig xx :)

sv: okej då vet jag :)

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Ja det gör vi :)
Hur många unika har du per dag? :)

Bra novell! fast det blev lite krångligt att läsa killarnas repliker på svenska utan att blanda in engelska! hahah ;)




Kom ihåg mig?