er hjälp!

 
Okej fina läsare, nu är det såhär att jag vill ha er åsikt och hjälp! Ni ska alltså få tycka till om lite saker! 
 
1. VEM ska nästa novell handla om? Liam eller Zayn? (Harry, Niall, Louis?) 
2. Ska jag fortsätta ha dialogerna på ENGELSKA? (Personligen tycker jag det är bäst att läsa dem på engelska, man lever sig in mycket bättre då. Men vad tycker ni?)
3. Tycker ni att novellerna är lagom långa eller vill ni ha de längre/kortare? 
4. Vad tycker ni om denna novell hittils? 
Kommentera detta inlägg och säg vad ni tycker! behöver så mycket åsikter som möjligt så jag vet hur jag ska göra nästa novell! :) 
 
Ny design också, haha. Kände att det behövde en liten förändring. Vad tycks? ;) Kramar på er bästa ni!

Glöm inte att läsa del 48 som är under detta inlägg! 

1. LIAM!! <33333
2. Jag tycker de är bäst på engelska eftersom, som du säger, det är lättare att leva sin in då och det känns så fel att läsa killarnas röster på svenska! ha engelska :)
3. De är helt lagoma! inte för korta och inte för långa!
4. BÄST! så braa!

Svar: Kul att höra din åsikt! :) <3
My Wesström

1. Liam, han har nästan inte synats nånting!
2.ja, ha på engelska. De e bäst så.
3. De år lagoma!!
4. SUPER!

Jättefin design <3

Svar: Tack för din åsikt!! :D <3
My Wesström

jag älskar din novell som du skrivit. jag tycker niall. men så klart det är min åsikt så om det blir louis eller så kommer jag förstås älska din novel. för du skriver super bra. jag tycke det hade varit bra på engelska för det är som du säger. man lever sig in då lättare.jag tycker dom är jätte bra i "längd". :D

VEM ska nästa novell handla om? ZAYN, SNÄLLA!:D<3
2. Ska jag fortsätta ha dialogerna på ENGELSKA? Kör på engelska!:D
3. Tycker ni att novellerna är lagom långa eller vill ni ha de längre/kortare? längden är perfekt!:D
4. Vad tycker ni om denna novell hittils? Den är grym, den gör min dag ju!:D

Sv: Haha, nehe! Han är hennes ex!:D Tack!

1. Jag tycker den ska handla om Louis eller Niall :)
2. Det blir mycket bättre om dialogerna är på engelska, så ja.
3. Kapitlen får gärna vara lite längre :3
4. Jag tycker den är jättebra, du går inte för fort fram men inte heller för långsamt ;)

Svar: Hihi åh, vad glad jag blir! tack för din åsikt. :)!
My Wesström

Jag ÄLSKAR dina noveller, speciellt Forbidden love. :-D Synd att den snart är slut.:-( Jag tycker att det vore kul om nästa handlar om Niall. Jag tycker också att dina kapitel är lagom långa och jag gillar bättre när dialogerna är på engelska. Just so you know! Kan inte vänta till nästa kapitel och nästa Novell! :-)

Svar: vad kul att du känner så snälla du! tack för din kommentar <3
My Wesström

1. VEM ska nästa novell handla om? Liam eller Zayn? (Harry, Niall, Louis?) Louis!! <3
2. Ska jag fortsätta ha dialogerna på ENGELSKA? (Personligen tycker jag det är bäst att läsa dem på engelska, man lever sig in mycket bättre då. Men vad tycker ni?)PÅ ENGELSKA!! <3
3. Tycker ni att novellerna är lagom långa eller vill ni ha de längre/kortare? Lagom men gärna längre<3
4. Vad tycker ni om denna novell hittils?Vill ha mera <3

1. Jag tycker att det hade varit roligt om det handlade om Liam eller Zayn! Eftersom du redan skrivit om de andra killarna :). Men du bestämmer ju förstås!
2. Helt klart engelska. Jag tycker också att man lever sig in i novellerna bättre då!
3. Jag tycker att de är lagom långa!
4. Helt fantastisk! Spännande, romantisk, läskig och rolig! Helt klart den bästa hittils :)

Designen var också jättefin! Roligt med lite färg nu när det är vår också! Kram på dig! <3

Svar: Men gud! åååh, så glad jag blir! Du är så snäll och jag älskar när du kommenterar. Tack så hemskt mkt för allt! Kram! <3
My Wesström

Sv: Jaha, har du kommit på handlingen. Då förstår jag!:D Skit i Zayn då och skriv om eller en till om Louis eller Niall om någon av dom passar bättre,eller så göra du som jag kör en Liam!;)haha;]

jag tycker nästa novell ska handla om Liam. Han har ju inte varigt med så mycket så ja. dialogerna tycker jag ska vara på engelska, man lever sig in i det mycket mer då. sedan tycker jag dom ska vara mycket längre haha..<3

Eller inte Liam, en till Om Niall, jag är en Niall girl just nu!;] haha.
Förlåt nu är jag jätte jobbigt, gör som du vill den blir nog bra oavsett vilket kille som du har! Kram!:]
Ska sluta psmma dig nu, haha, men det blir många kommentarer när man har många tankar!;)

Sv: HAha, jag lär ju inte kunna låta bli!;] <3

Sv; Gör så! :D <3 Dina noveller kan ju inte bli dåliga!!:D<3

1.Jag tycker att den ska handla om Louis eller Niall!
2.Du får gärna fortsätta skriva dialogerna på engelska det blir mycket bättre då tycker jag!♥
3.kapitlena är lagom långa som dom är men det gör inget om dom är lite längre!!!!☺☺♥
4.Det kvittar hur den är eller vad den handlar om så är dina noveller lika bra!!!!♥♥♥

Svar: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! otroligt snällt av dig :) <3
My Wesström

Kan jag får vara med i nästa och spela huvudperson med Liam? :) xxx

1. Jag tycker nog Liam :)
2. Tycker du ska ha dem på svenska.
3. Jag tcker de är lagom långa, ett tips är bara att inte läta det hända för mycket i novellen, vet att det kan kännas långtråkigt annars, men händer det för mycket känns det orealistiskt.
4. Super! :)

Jag tycker den ska handla om Liam och att du ska definitivt fortsätta att skriva på engelska. Jag tycker dem är perfekt långa som du skriver dem nu!

Jag älskar den pågående novellen, den är såå bra! :)

1. Det skulle vara jättekul att läsa en novell om Liam!
2. Jag tycker att du ska fortsätta ha dem på engelska! :)
3. Jag tycker att de är lagom, men jag skulle inte ha något emot att läsa en med lite fler kapitel än 50 :)
4. Jag tycker att den är jättebra! Dock skulle jag gärna vilja att när de bråkar/har gjort slut eller liknande så varar det lite längre. Så att de alltså inte är tillsammans i fem/sex kapitel istället för 2/3 :)

Svar: Åh, vad kul och tack för din åsikt! :) Kram!
My Wesström

e

ZAYN!
ENGELSKA°
SÅ SOM DU HAR NU°

Svar: Tack för din åsikt! :)
My Wesström

Får jag det? vara med i nästa? :) xx

Svar: Nej! :)
My Wesström

1. Nästa novell tycker jag ska handla om Liam! :)
2. Jag tycker det blir bäst med engelska dialoger, fortsätt som du gör!
3. Novellerna är lagom långa, men dem kanske kan vara lite längre det skulle vara kul!
4. Jättebra novell, min favorit hitills! :)

Svar: tack så hemskt mkt för din åsikt, tacktack! :) <3
My Wesström

1. Alltså det spelar ingen roll
2. Alltså nu vill jag inte rätta dig men jag har för mig att du sa att nästa novell skulle ha svenska dialoger så alla får vad dom vill.
3. Jag tycker det är lagom
4. Jättebra! Spännande!

1. NIALL SNÄLLA
2. Engelska dialoger helt klart, blir som du säger mer inlevelse!
3. Lite längre skulle inte skada men jag tycker de är bra!
4. Grymt bra novell! Plus jävligt bra uppdatering!!

Svar: tack så mycket! Kram :)
My Wesström

1. Jag skulle vilja ha en om Niall, eftersom han e min favorit :3
2. Jag tycker du ska fortsätta ha engelska dialoger c;
3. Tycker dem e lagom!! :D
4. BÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!
Kram ♥

1. Skulle bli överlycklig om den handlade om Niall <3
2. Fortsätt med engelska dialoger
3. Bra som det är, om jag ska välja något är det längre, annars är det helt kanon som det är nu! :D
4. HELT OTROLIGT SJUKT BRAAAAAAAAAA <3

Svar: Haha, tack bästaste du!! <3
My Wesström




Kom ihåg mig?