forbidden love, del 48

Agnes Perspektiv;
"It's true. The girl who sits in the audience now is the only one for me. I miss her every day, every minute and every second. My heart is not entirely without her. I can not live without her.", jag kände hur tårarna föll ner på mina kinder och våra blickar möttes, även om min plats var långt bak så såg han mig ändå, på något sätt. 
"I don't know what happened, but I know that a few weeks ago, I promised you that it's you and me forever, do you remember that? I still hold to that. I love you.", mina tårar fortsatte att rinna ner och jag mimade tillbaka ett "I love you to.", vilket han såg och log mot mig. Det där leendet som jag hade saknat, det där leendet som kunde göra mig så svag. Jag hade saknat hela han, hela tiden. 

Myself | via Facebook(20) TwitterPursuit of Happiness | via Tumblr

Jag gick i den långa igenkända vita gången påväg in till Harry. Med Eric bakom mig så kändes det okej, men samtidigt så var jag nervös. Vad skulle hända nu? 
"I'll leave you now. Harry is in there, I'm going in here this is the other boys.", log han och gick in genom en av dörrarna. Jag tvekade ett tag men tillslut gick jag in genom dörren mitt emot och när jag kom in så fick jag se Harry sitta på golvet och äta.
"Harry?", sa jag med en osäker röst och han tittade hastigt på mig och reste sig upp. 
"Hey."
"I'm so sorry for everything, I..-", började jag men han avbröt mig snabbt genom att ta sitt pekfinger för min mun.
"I know everything, You don't need to say sorry. ", jag log lite svagt och tittade in i hans gröna vackra ögon. "But you have to go to the police."
"I can't. I have no evidence that they have told me. The only thing I have is the messages.", jag kände både en glad och lättad känsla att äntligen få stå här med Harry igen, att få se honom. 
"It does not matter. You've got how many witnesses at any time if it would be so."
"Yes, I know. But I do not know if I dare.", jag ryckte på axlarna och mötte honom med blicken. "You are all I need to feel good."
"You can not imagine how awful I've felt this week. I love you the most and you are the best girl in the world, please. Never do this again.", han tog sina armar runt om mig och la huvudet vid min nacke och jag kunde känna hur hans tårar sakta föll ner. 
"I promise. I love you, more than everything.", log jag och tog händerna vid hans kind och våra läppar möttes, hans mot mina. Perfekt. 
 
Efter en lång stund av prat så bestämmde vi oss för att gå in till killarna igen. De kom fram och gav mig en varsin kram och jag satte mig mellan dem i soffan. 
"Is this you?", jag tittade mot Liam som höll fram sin telefon och visade en bild. Det var en blond tjej med långt fint hår med tandställning och en mullig kropp. 
"Yes, when I was little. Why and how?", suckade jag och skönk ihop till en pöl i soffan. 
"It's out on Twitter.", sa han lugnt och jag reagerade på det han just sa. "I'll look who put out the.", sa han när han såg mitt ansiktsuttryck och fortsatte direkt. "She has spent the named @mashedpotatoes."
Jag tittade nu på Eric som satt helt stel i sin fotölj. 
"It's Stephanie. What does it say?", han såg orolig ut men samtidigt arg. Vi alla tittade mot Liam som läste ordagrant vad som stod i tweeten. "You took my husband from me, you put my best friend in jail and took her guy. This is the least I can do.". 
Tweeten skrämde mig lite och bilden var redan ute på flera andra sidor. Jag tittade mot de andra som såg lika skrämda ut. 
Eric suckade tungt och tittade mot oss. 
"Do you know how Stephanie and Nicole met?", vi alla skakade på våra huvuden och satt helt tysta så han kunde fortsätta. "They met in prison. Nicole has always had difficulty checked himself and his temper so she's been close several times attempted murder. Stephanie stole things from the store.", han såg lättad ut över att ha det sagt men samtidigt så hörde jag hur det tog på hans krafter att berätta det. Zayn och Louis satt och gapade medans Niall, Harry och Liam tittade på honom som om de var en självklarhet. 
"I always hated Nicole, so it was not news, I knew something was wrong with her.", sa Niall och såg allvarlig ut. Han skulle precis fortsätta då Liam avbröt honom. 
"Do you know what this means, Agnes?", jag skakade förvirrat på huvudet och tittade frågande på Liam. "Their name is listed in their directory and then it's easier to get them into position."
"Liam is right. Don't hesitate to register, just do it." , log Louis och jag tittade först mot Eric som nickade instämmande och sedan på Harry som bara kollade på mig. 
"But what about your fans now? they will hate me as soon as I step outside the door after this picture and what she wrote. She gets me the look like a fool.", sa jag och tittade ner mot golvet. 
"It's just a rumor, babe. You were as beautiful as little as you are beautiful now.", log Harry och höll om mig. 
"Yeah, our real fans will accept you, while others will not. But that's the way it is, you can't love everyone.", jag tittade mot Zayn och mimade ett tack åt honom. Då Eric harklade sig lite vid fotöljen. 
"Only one problem, I've already reported them both.", sa han och jag tittade med stora ögon på honom.
"But what?, Eric. You promised to never tell anyone.", sa jag och jag såg hur han skämdes. 
"I just could not help myself, no one may hurt you. But I don't think they are fixed yet. It is you who have to call."
"It was good that you also rang when they have received a complaint and Agnes also call then they will definitely take them back into place.", sa Niall och såg riktigt glad ut. Jag suckade men kunde inte låta bli att le åt dom.
"Yes, i'll do it tomorrow. But I need your help."
"Always! We're a family." , log Louis och tittade mot Eric som också log men sa sedan något som gjorde mig riktigt rörd. 
"I'm so proud of you, Agnes. I'm glad that you just became my sister." 

Kanske en långtråkig del, men sånna lär det finnas oxå! ;) Kör till del 50, så det blir alltså två delar till och de kommer senare idag. Redan imorgon kommer del ett på den nya novellen. Vad tycker ni om det? Jag kommer även lägga ut ett inlägg där ni får tycka till angående nästa novell, det kommer här under dagen det också! kram.

Men vadå dålig??? Asbra!! Mera!!! Längtar till imorgon oxå!!<3

JÄTTEBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Okej jag kanske överdrev med utropsteckan?!) jaja, själv tyckte jag inte den var långtråkig. Så dumt av Stephanie att lägga ut den bilden!!

SV: Tack för att du gillar mina kapitel

Åh ,jag älskar dom! Den var inte tråkig alls. finafina dom!<3
Sv: Haha, hoppas den blir det cokså!:D

Din design Såååå snygg älskar mitten bilden i header!:)

Vart har du hittat bilden som du har i headern i mitten? :)

Jättesnygg design! Hur kan du göra den så fin?!?!? Jag är avensjuk på dig, att du kan göra så fina designer. Min är URRRRRful!!!

Åh vad bra!! Du är ju helt otrolig på att skriva, hoppas att du vet det! Och din uppdatering - amazayn! :D <3

Svar: och du är så snäll när du kommenterar! uppskattas så otroligt mkt! <3
My Wesström

Meer! Snygg design! :)

Svar: Tack snälla du!
My Wesström

Sv: Alltså jag tycker min är jätteful då alla andra har så fina!!!!




Kom ihåg mig?