everything has changed, chapter 34

- Kimbely - 
"Finally!", klagade Niall och drog åt sig påsen ur Harrys hand. Han såg inte arg ut, mest irriterad. Jag antog att han var hungrig, jag visste ju hur det var att ha en tjurig person omkring mig på grund av hunger. 
"I'm starving. What's my food and why took it so long?", Jasmin kom snabbt bakom Niall och tittade nyfiket ner i påsen. Harry stödde mig åt sidan med sin arm och lutade sig mot mitt öra. 
"Same love to food.", viskade han och vi båda började skratta.

 
- Jasmin - 
Så snart som vi släppt av Kimbely utanför hennes hus efter en dag som varit över mina föväntningar så var det bara jag, Niall och Harry kvar i bilen. Aldrig hade jag kunnat ana att Harry och hon skulle komma så bra överens då det faktiskt var Kim som erbjudit sig att följa med Harry ut och köpa maten. Efter något som kändes som timmar var de äntligen tillbaka och de båda var som två helt nya människor, de uppträdde som om de hade känt varandra i flera år, vilket i och för sig bara var till en fördel. Kul hade vi i varje fall haft.
"She's nice.", flinade Harry medans Niall körde bilen. Vi alla förstod att det var Kimbely han syftade på och jag brast ut i ett tystlåtet flin. Han sträckte fram huvudet mellan säterna, jag såg hur han först tittade på mig men vände blicken till Niall efter en snabb titt på mig. Niall bara skakade på huvudet och sänkte musiken som spelades på radion. 
"Harold, shut up. You can't have a crush on her, seriously. She's my girlfriends best friend for gods sake!", bedjade Niall med blicken fast mot vägen. Hans röst lät helt seriös och jag kunde knappt se någon ironi alls i hans tonläge, vilket skrämde mig lite. Jag tyckte ju personligen att Kimbely och Harry skulle bli ett väldigt gulligt par tillsammans, även om jag hade svårt att se min bästa vän och min pojkväns bästa vän tillsammans på det sättet, så var det fortfarande något som inte var omöjligt. 
"So what?", jag tittade först på Niall och sedan bak på Harry. "I'd say that you really gonna be a perfect couple. Kim has also always wanted any serious relationship and complain over she hate to be single. I think..", jag avbröts snabbt utav ett skratt ifrån Niall som lugnade ner mig lite, visst gillade jag den seriösa sidan av Niall ,men nog gillade jag den glada och busiga Niall mer. 
"You think too much, babe. Harry should let Kimbely be as long as she doesn't wanna be with him. I don't wanna get in trouble because of him.", jag sneglade bak på Harry som bara himlade med ögonen, som om det hade haft detta snack tidigare. Jag fnittrade lite samtidigt som jag såg hur även Niall flinade lite. 
"You'll never be in trouble because of Harry. I know he can care about his own lovelife, don't you think?", fortsatte jag och där verkade den konversationen ta slut då Niall slutligen gav med sig en enkel axelryckning. 
"We're here.", Niall bromsade in framför ett stort vitt hus, som jag antog var Harrys. Den otroliga charmören med de bruna lockarna tackade snabbt för dagen, sällskapet och allt vad det nu var, innan han reste sig ur bilen och gick in mot sig.
"So, what are suppose to do now?", log Niall och tog sin högerhand i min medans den andra handen var placerad på ratten. Jag ryckte på axlarna och rynkade på pannan. Tanken slog mig att jag faktiskt inte varit hos Niall än, efter att ha sett hans lägenhet i Mullingar som var bland de största och dyraste lägenheterna i staden så tvivlade jag på att hans bostadsrätt i London var något mindre. 
"What about going to your place and just chillin'? I've never been in your flat yet.", konstaterade jag och Niall skrattade till och backade ut ifrån Harrys uppfart då han genast bytte riktning till hållet som förmodligen skulle föra oss till Nialls hem.
 
"Wow, Niall.", min reaktion var som förväntat. Lägenheten var stort som ett hus och det var även en utav de dyraste lägenheterna i London, utan att ens gissa så kunde jag nästan lova det. Det var helt nyrenoverat och det var helt Nialls stil. Det påminde mig väldigt mycket om hans lägenhet hemma i Mullingar. 
"Are you wanna living here with me now?", flinade han och la sina händer på varsin sida om min midja. Jag kunde höra ironin i hans tonläge, men visst hade jag inte tackat nej till att få bo ihop med Niall. Men det kändes ju lite väl tidigt nu kunde man tycka. 
"Yeah, some day.", log jag och lade mitt huvud på hans högra axel medans mina händer placerades på Nialls bröst. Han flyttade sina händer från min midja och virade istället sina stora armar runt om mig sedan pussade han mig löst på huvudet och flera fjärillar bildades i min mage. Jag var så lycklig.
"Love you, my princess.", sa Niall när han vilade sitt huvud mot mitt huvud medans mitt var lutat mot hans hals. 
"I love you too, love.", viskade jag i hans öra medans mina läppar nuddade Nialls axlar och jag kunde tyda på att hela han rös till. 
 
"Now we do a silly one.", skrattade Niall och riktade återigen kameran åt oss. Jag lipade genast åt linsen och korsade mina ögon. Jag insåg att Niall gjorde nästan lika min, dock med stängd mun. Bilden var tagen och vi båda granskade den noga. Det var det här jag älskade med Niall, vi kunde verkligen vara barnsliga, fjantiga och helt onormala i varandras närhet - utan att skämmas alls. Jag gillade det och det var de äkta kärlek innebar, tyckte jag.
Niall skrattade högt, klickade på den runda enda knappen på sin telefon och klickade direkt in på Twitter. Utan att läsa någon av hans mentions så klickade han in på 'ny tweet'. Han riktade mobilen bort ur riktningen ifrån mig så att jag helt enkelt inte kunde se vad han gjorde. Han hade ett litet lurigt leende på sina läppar i varje fall och bara någon sekund efter att han verkat skriva klart så la han ner telefonen i fickan igen. "Look at Twitter, babe.", flinade han och la ena armen om mig. Jag himlade lite med ögonen, sträckte mig efter min iphone som låg på rumsbordet och Twitter visades snart på min skärm. Jag behövde inte bläddra långt förrän jag såg Nialls tweet. 
 
Niall Horan @NiallOfficial
Look at this cutie, isn't she beauty ? hah ! love yaaa :) pic.twitter.com/237Beh2
 
Jag kunde inte låta bli att le åt texten, men vågade jag verkligen klicka upp bilden? mot min vilja tröck jag på den blåa länken och upp kom en bild på mig och Niall. Vi båda såg väldigt fåniga ut då jag mest såg fördrövlig ut medans Niall var fin som vanligt. Jag slog till honom löst på armen och gjorde en ledsen min. Vilket Niall bara verkade tycka vara roligt då han skrattade. 
"That wasn't funny!", sa jag i ett försök att låta sur, men hans leende fick mitt leende att öka och tillslut kunde jag inte heller hålla mig ifrån att breda mina läppar. 
"You're so perfect, in every single way I look at you.", log han och förflyttade sitt huvud närmare mitt. Jag blundade och gjorde lika som Niall då plötsligt våra läppar möttes i en fantastisk kyss som varade i flera sekunder. 
När vi båda mot våra viljor släppte taget för att hämta andan nuddade våra pannor fortfarande med varandras och det dröjde bara några sekunder innan vi delade saliv igen. 
Jag sneglade mot ljusen som stod på rumsbordet, fast blicken återgick snabbt till Niall igen då jag insåg att han fortfarande blundade. Jag följde hans exempel och slappnade istället av i läpparna. Allt var så mysigt, så perfekt.
"Do you want to?", frågade han när han försiktigt släppte mina läppar. Jag kände hans varma och behagliga andedräkt slå mot mitt ansikte när han stirrade rakt in i mina ögon. Jag nickade försiktigt och förstod vad som höll på att hända. 
Niall ställde sig upp, tog ena armen under mina knän och andra bakom min rygg och bar mig ivrigt till hans säng. Medans kysste jag ömt hans hals och fortsatte neråt. 
Väl inne i rummet var det mörkt, ändå lyckades vi ta av oss kläderna med hjälp ifrån varandra och plötsligt låg vi i Nialls säng. Han var ovanpå mig men trots mörkret kunde jag ändå tyda nyansen på hans blåa ögon tindra emot mig medans våra läppar möttes energiskt. Utan att lägga någon alls tyngd på mig så kunde jag känna hur hans kyssar fördes ner emot min mage och hans händer smekte försiktigt mina lår. Så här fint sex hade jag aldrig haft någonsin. Allt kändes rätt och jag visste att jag varken skulle ångra mig eller ha några skuldkänslor dagen efter. 

Ledsen för sent kapitel. Har varit på föräldrarmöte nyss och nu måste jag verklogen plugga. Hehe. Gör min dag och släng in en kommentar? :D 
Å vad tyckte ni om kapitlet, var det lite för mkt kärlek och detaljer kanske? ;) haha!
 
 

Fortsätt som du gör! Jag har längtat i år efter den här novellen! Bäst du är! Kram xx

Svar: men gosis! Glad jag blir tjejen. Kram! xx
My Wesström

Det kan inte blir för mycket kärlek, älskar det som vanligt!<3 Så fina!!<3

Svar: haha ;) tack så mkt :D<3
My Wesström

My

Åh vad gosiga de är... Inte alls för mycket detaljer om du frågar mej, grymt kapitel!

Svar: tack! vad bra :D <3
My Wesström

so good OMG I am freaking out! Vill ha mer omg paanniiikkk

Svar: haha åååååh taack :D <3
My Wesström

Haha detaljer är bara kuliga, bra my ^^

Svar: tack :')
My Wesström

Aww så gulligt! Tycker inte att det var för mycket detaljer utan precis lagom, jag gillar inte noveller där det blir för mycket så det här var perfekt! Du är såå duktig My! :) <3

Svar: tack sååå Mkt Ellinooor, det betyder ju så mkt! <3
My Wesström

tyckte det var ganska lite detaljer.. :s inte för att jag bryr mig, men bara så du vet det.. :p

Svar: haah vad bra, gillar inte när det blir fööör mkt.. De är så pinsamt. haha :)
My Wesström

Awww, så gulligt!!

Svar: tack fina du!
My Wesström




Kom ihåg mig?