behöver er hjälp!!

 
Jag gillar egentligen inte denna kategori övrigt då jag väljer att helst inte lägga ut onödiga inlägg som "förlåt för det inte kommer någon ny del idag", gillar inte att publicera sånna och gillar heller inte att läsa sånna. Men nu tänkte jag bryta tystnaden i kategorin och be lite om er hjälp faktiskt (något jag nog aldrig gjort under hela bloggen, I think) 
 
Det är så att jag och min vän Gabbi (bilden ovan) vi gör ju Challenges ibland och nu behöver vi lite hjälp för att vi ska kunna göra våran nya challenge som nämnligen är en 1D utmaning! Ser fram emot att göra en och det kommer typ gå ut på att svara rätt på frågorna, om man svarar fel så får man göra ett straff! Well, vi får la se hur det går och vem av oss som är den bästa Directionern ;) 
 
Vad ni gärna kan göra: Kommentera detta inlägg om massor med 1D frågor (helst svåra) Tex: Vad betyder Zayns namn på hans språk? haha nej men ni fattar, inga frågor är dumma och ställ gärna flera så blir hela tävlingen roligare ju! Kommer självklart dela med mig av videon när den är klar! ;) hihi.


Kap 17 är här under! ↓

Ska vi skriva svaren? :)

Svar: Hehe njae, skriv inte svaren för då ser ju jag svaren! :D
My Wesström

1. Hur många syskon (inklusive halvsyskon) har Louis?
2. Hur gammal är Theo (Niall's brorson)?
3. Vilket datum hde This Is Us premiär i Sverige?

Det är dom jag kommer på!

Svar: Tack Snälla Emma!
My Wesström

Hej!
Ni kan typ ha en "blomsprutare/balsamsprays burk" och om t.ex din kompis svarade fel så får du spruta på henne.
Frågor:
Vem av killarna skulle kunna ha dejtat ett fan?
Vilka är i förhållanden just nu?
Vem av killarna har en bror?
Vem är yngst?
I vilka månader fyller de år?

Jag vill inte ge ut min mail adress här (:

Svar: Vilken bra idé! Får tänka på det :D Tack för du är halvt delaktig i challengen! gos :)
My Wesström

DU FÅR INTE KOLLA PÅ KOMENTARERNA SÅ DU SÖKER UPP SVAREN HELLER????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Svar: LOL NEEEEEEJ GABBI
My Wesström

Vad heter Liams systrar?

Vart det en bra fråga??

Svar: Det var en jättebra fråga, sötis!
My Wesström

Vad heter deras tre senaste album?
Innan killarna sökte till XF, vad heter städerna dom bodde i då?
Vem av killarna har flest tatueringar?
Vad heter Liams ex i efternamn?
Vad heter Harrys mamma?

Svar: taaaack vad kul :)
My Wesström

Men hur vet ni då svaren efteråt?😅

Svar: vi kollar ju upp dooom efteråt :)
My Wesström




Kom ihåg mig?