take chances, epilog

~ 1 år senare ~
"Katelyn Ross, the girl with the parents who's the most famous persons in the musicworld, hit the list last night with her first album 'Strong' as she released a week ago. I have to say that she's a legend already and we just loove her and her wonderful voice. Maybe her boyfriend Louis Tomlinson helped her to satisfy her dreams, who knows? They are not only a couple, they are the hottest couple right now actually, congratulations guys and have a nice flight to New York!", talaren i radion fick både mig och Louis att brista ut i skratt. Allt hade hänt på så kort tid. Jag hade jobbat hårt för mitt första album och med hjälp ifrån Louis och killarna så hade jag klarat mig väldigt bra, dom hade gett mig goda råd om att klara av hela 'kändisgrejen' och ärligt talat så kändes det otroligt spännande. Att så många faktiskt gillat och köpt mitt album så det kommit högst upp på listorna i flera länder var galet, helt otänkbart att lilla jag någonsin kunnat bli något så speciellt som en lyckad talang. 
"How the hell did she know we were on our way to New York?", frågade jag förvirrat medans jag tittade på Louis som satt bredvid mig i taxin. Vi båda hade haft ett tufft år då vi båda satsat hårt på våra karriärer - One Direction var ännu inte klar med sitt album än, dock skulle det släppas bara nästa månad och jag visste att killarna verkligen gillade deras fjärde album - så vi kunde med glädje ta ledigt i en vecka för en paus i mitt gamla landställe som min numera mamma till syster tagit över. 
"Welcome to my world, babe.", muttrade Louis bara medans han tog min hand i sin och tittade utåt mot de alla olika husen. Denna semester skulle verkligen bli behövlig och det skulle bli otroligt kul att se min lille systerson Oliver igen, han var ju trots allt nio månader snart. 
 
"Thank you for the ride.", tackade både jag och Louis vänligt innan vi betalade mannen vid ratten. Vädret var underbart och solen sken, därför var klädvalet från min sida den bästa. En gul klänning prydde min kropp och ärligt talat så gillade jag det. Vi tog våra väskor och började gå mot ingången, vi behövde inte så mycket som ta första steget upp för den långa trappan då dörren flög upp och en lycklig Veronica syntes till. Hennes leende var uppe vid öronen och snabbt var jag omvirad i en hård kram av min saknade syster. 
"I'm so glad that you came, finally! How's my two favorite stars?", skämtade hon medans hon släppte greppet om mig för att istället krama om Louis. Jag fnittrade och skakade på huvudet. Enda sedan hon fått reda på att jag börjat på min skiva så har hon varit helt till sig, något som ibland faktiskt kunde bli jobbigt. Jag var ju trots allt bara jag. 
"We are fine. It will be nice to just let everything be for a second and enjoy my time here with your family.", konsaterade jag glatt medans jag plockade upp min resväska igen, redo att kliva in i huset. 
"Philip is in the store and buy food for the week and Oliver is sleeping.", viskade Veronica ivrigt medans hennes finger pekade inåt. Jag sneglade på louis som log stort innan vi passerade tröskeln in till huset. 
 
"He is so beautiful.", mumlade jag medans jag granskade det lilla knyttet som låg i sin spjälsäng och sov djupt. Vad som även gladde mig var att de Louis ögon glänsa så fort han fick syn på Oliver, det hade verkligen blivit kärlek vid första ögonkastet mellan dem. 
"Exactly as beautiful like you, my sweetie.", yttrade Louis väldigt flirtigt medans han kom med sina armar bakifrån. Han lade hakan mot min ena axel medans vi tillsammans inspekterade bebisen framför oss. "I can't wait until we decide us to get one little kid like this.", mumlade han mot mitt öra medans han kysste mig ömt på halsen. Jag log stort medans jag vände mig om så våra ögon möttes. 
"I love you, Louis. Thank you for everyting, I can barely thank you enough for what you've done for me in this year and I just.. I'm so thankful to have you in my life.", på senaste tiden hade jag inte gråtit på länge, men jag kunde inte låta bli att släppa iväg några tårar under tiden jag berättade detta för Louis. Han behövde få veta vad jag kände, även om han redan visste allt det jag redan sade. 
"Katelyn, it has always been you and it will always be you for me, you're the one and I love you so deeply much that my heart will explode.", mumlade han medans han stirrade rakt in i mina ögon. "You and me, forever and always."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Katelyn och Louis fick efter två år tillsammans sitt första barn, Theo. Något som kanske inte var särskillt påtänkt och absolut inte bra för deras karriärer då dom båda låg på toppen, men tillsammans klarade dom otrohet och svartsjukedraman, så vad sade att dom aldrig skulle klara ett barn? med mycket hjälp ifrån resten av One Direction, föräldrar och vänner så fungerade livet bra ändå och i efterhand så var Theo det bästa som någonsin kunde hända dom två popstjärnorna. 
 
Familjen Ross förblev legender inom musikbranchen och Elisabeth tillsammans med Stefan fortsatte att göra fler och fler människor stora. Katherine blev alltid i deras minne och varje gång Katelyn steg upp på en scen så var den första tanken på sin bortgågna syster. Vad Katelyn dock visste var att Katherine var med henne på scenen varje gång och höll i hennes hand. 
 
Jonathan blev stor inom fotbollen och satsade allt på den. Han vann många guldbollar och fick även massor av pris för en god kamrat ute på planen. Patricia blev högsta chef inne på Caféet hon jobbade på innan och tillsammans med Justin så var hon lyckligare än någonsin. Luke, den lilla killen med hjärtat krossat, träffade tillslut sin drömtjej som även accepterade hans vänner. Fotbollen gick bra även för honom men när han väl fick ett stipendium till att komma med i sitt drömlag, Manchester United, så tackade han tyvärr nej då han valde tryggheten framför fotbollen, det vill säga sin flickvän Diana. Hur det än var och hur sällan dessa fyra vänner än sågs så var dom alla fyra fortfarande lika bra vänner och aldrig skulle något få komma emellan dom igen. 


Take Chances är nu officiellt slut! åh vad tråkigt det känns att skriva så men jag är verkligen 100% laddad på att äntligen få börja med min nykommande novell! Handlingen kommer ut här i menyn senare idag medans prologen kommer ut antingen imorgon eller nästa dag! Tack för alla som följt novellen och kommenterat så fina grejer. Hoppas ni fortsätter att titta in! 
Kramis

jättebra lite ledsen att den är slut men det kommer ju en ny snart som säkert kommer ta mitt hjärta med storm

Svar: Det får jag hoppas! Tack <3
My Wesström

Den var jättejättebrA!!
Har du redigerat bilden på Louis och Demi själv?:)

Svar: Tack!! Nej det har jag inte, haha ,(;
My Wesström

Jättebra! Längtar till nästa novell!

Svar: Åh vad glad jag blir Emma!!
My Wesström

Novellen var sååå bra, längtar till nästa ;)

Svar: Taack såååå mycket fina du!!
My Wesström

Aww, så sött, längtar till nästa👉👌

Svar: Tack!! :D <3
My Wesström

Klart jag fortsätter titta in, varför inte liksom?♥

Åh jag är ledsen att Take Chances är slut... Jag kom in nån gång i mitten, sträckläste sen har jag kollat in på din blogg varje dag sen dess. Men tack för att du skriver ofta! Du är jätteduktig på att skriva, lycka till med nästa!♥

Svar: Åh vad go du äär ! Älskar kommentarer som dessa, verkligen! Du är oxå superbra gulliga du! Tack så hemskt mkt <3
My Wesström

Åh, verkligen bästa novellen jag någonsin läst! Är jätte taggad till nästa, du är grym!

Läs gärna mitt senaste kapitel om du nt gjort det, tack för att du läser min också, det är jätte kul! ^^ ♥

Svar: Duuu är grym!! <3
My Wesström

Åh så otroligt jvla talangfull du är grymma baaaarn!

Svar: iiiiih tack finis!
My Wesström

SÅ JÄVLA BRA SER FRAM EMOT NÄSTA NOVELL!!

Svar: TACK OMG!
My Wesström

SÅ JÄVLA BRA SER FRAM EMOT NÄSTA NOVELL!!

Det har varit så brutalt jävla kul att följa din novell, My. Du gör alltid ditt bästa och det känns underbart att få vara en del av ditt liv genom att bara kommentera. Du skriver så otroligt bra och du blir bara bättre och bättre, klart jag stannar till nästa novell! You go girl .=)

Svar: Men vaaa, Melissa denna gjorde min dag, absoluut! Tuusen tack snälla söta du!! <3
My Wesström

Em

Hemskt att den är slut!:(

Men älskade dock slutet!:D

Svar: Vad kul att du känner såå! <3
My Wesström

Väldigt länge sedan jag kommenterade. Måste bara säga att jag älskade denna novell och ser framemot att läsa nästa! Tycker att du är väldigt bra på att skriva så fortsätt så!

Svar: Vad glad jag blir, tjejen! Tack så mycket gulliga du! xx
My Wesström

My du är som pesten, man blir inte av med dig för du är för gryyym^^

Svar: Hahahah men gud (; tack såå mkt!! <3
My Wesström

Guuud vad bra novell! Läste nyss ut den, har hållt på i nån dag bara och gud jag älskar den! Så braaaa, jag vill också ha en Louis i mitt liv!! :)) men gud vad bra du är på att skriva! nu ska jag kolla runt på flera noveller jag kan läsa här på din blogg!

Svar: <3 <3 <3
My Wesström




Kom ihåg mig?