forbidden love, del 11

Agnes Perspektiv;
"Glad you are back! You came just in time for tomorrow, we have an important job!" Jamie lät väldigt lycklig över att säga det och jag kunde inte låta bli att le eftersom hon lät grymt ivrig. 
"Okey, what should we do?" sa jag lite glatt och log. 
"We'll dress up and apply makeup the famous boyband One Direction who come here and have concert here tomorrow!" hon lät fortfarande lika glad, men jag kände hur mitt breda leende ändrades till en aning allvarligare. Fan. 

"And the best of the all. We get to stay and watch the concert with backstage passes!" jag kollade chockat på Jamie och de andra och tog mig för pannan.
"What? I know you love One Direction, I think you should be happy?" Jamie tog ett hårt tag om mig och kramade om mig hårt. 
"Yes, I do. I'm only shocked" ljög jag bara för att slippa berätta om Harry. Men detta ska jag klara, det är bara en kväll och jag hoppas innerligt att jag slipper få vara huvudansvarig till Harry iallafall. 
"Where's Simon?" frågade jag de andra efter ett tag då jag kom på att han inte var här med de andra och hur elak jag faktiskt var mot han sist. 
"He is in his office, he has been very strange the last few days" sa Jamie och nickade mot vårat delade kontor. Jag gick fort dit och öppnade dörren.
"Helloo Simon!" sa jag och log lite osäkert. Han tittade upp men tittade lika fort ner igen när han fick syn på mig.  Jag satte mig på min sida av rummet och slog på datorn. 
"Listen Simon, I'm really sorry for what I said before. I was very tired and it was my brothers wedding" sa jag och lät menande. Han tittade nu upp och log svagt. 
"It's okay. I heard about tomrorrow's big day. What du you think?" sa han och bytte fort samtalsämne. 
"It will be fun, I think" svarade jag men ville verkligen inte titta upp från datorn. Han skulle genomskåda mig direkt. 
"You think? oh come on! you love One Direction, you're they biggest fan!" log han och jag kunde inte låta bli att le tillbaka. 
-
Jag vaknade med ett ryck och insåg att jag inte låg i min egen säng i min egen lägenhet och jag insåg även precis vad jag gjort. Jag tittade bredvid mig i sängen och såg en sovande Simon bredvid mig. Inte igen. Det var andra gången jag följde med han hem och vi bara "råkade" trilla i säng. Hur kunde jag vara så dum? 
"Simon, wake!" skrek jag samtidigt som jag sprang efter mina kläder som låg utspridda på golvet. 
"It was a big mistake and it was absolutely the last time, understand?" han hann inte svara förrän jag fortsatte. "And this must not affect the work or anything!" nästan skrek jag nu och var för det mesta besviken på mig själv att jag alltid gjorde såhär. 
"Come up now, we begin soon!, can you drive me home?" frågade jag han och han nickade från sängen. Jag måste verkligen byta kläder och fixa mig lite tills vi skulle åka till arenan där killarna skulle befinna sig. 
I bilen var det som vanligt, Simon pratade på om sina sporter och hur mycket han saknade kärlek. Jag drog en djup suck och sa att han skulle vänta i bilen medans jag kilade upp, vilket han gjorde. Efter några minuter var jag ute igen och hade bara dragit på lite mascara och bytit kläder. Jag skulle ju inte träffa kungen precis. Vi körde vidare direkt till arenan istället eftersom vi redan var lite sena. Vi sprang ut ur bilen och trängde oss fram bland de skrikande fansen som redan stod utanför. 
"I'm sorry i'm late!" sa jag och möttes av fem förvånade killar plus Jamie och de andra två tjejerna som heter Samantha och Ronnie. Jamie bara nickade och log lite mot mig och Simon som just kommit in. Jag såg hur Harry lyste upp men jag vägrade att titta på honom. 
"Simon taking Liam, Samantha takes Zayn, Ronnie takes Harry, Agnes takes Louis and Niall with me" sa Jamie som redan styrt upp allt eftersom hon är vår armetsledare så det var bara att göra som hon sa och jag var bara så grymt glad över att jag slapp Harry. 
Jag ledde Louis till min louge där jag skulle välja hans scenkläder och sminka han. 
"Okay Louis, what do you wear?" frågade jag honom och visade de olika kläderna. Han pekade ut det han tyckte var snyggt och jag höll med, det var helt klart rätt på honom. Jag såg genom fönstret hur Ronnie sminkade Harry och hur fin han var, men det var inget jag sa precis. 
"You know that fact that Harry really like you?" sa Louis medan jag drog på han lite puder. Jag tittade på honom och bara skakade på huvudet. 
"I don't care, he has Nicole and.." började jag men Louis avbröt mig snabbt. 
"No, He broke up with her and I think he did it for you." jag kände hur jag stelnade till. Det här var inte bra, Nicole kommer döda mig. 
Vi hann inte säga något mer än det för Jamie kom precis in och berättade att det skulle upp på scenen. Louis ställde sig upp och tackade för att jag fixade honom, sedan sprang han fram till de andra killarna och jag såg hur Harry tittade på mig och jag kunde denna gång inte motstå att kolla på han med och våra blickar möttes. Nedräkningen började och innan jag ens hann tänka så stod det uppe på scenen och sjöng "Live While Were Young" 

Del 11, vad tror ni händer nu? ;) nästa kommer ikväll!

ÅH, vad bra! Tror hon kommer prata med han sen..hoppas jag!;p

Kan det inte komma ut ett i eftermiddag (snart) och ett i kväll? :D kan inte väntaaaa! ;D <3

Svar: haha, söt du är! <3
My Wesström

Ååååå längtar till nästa del. Undrar om du vill göra ett länkbyte med mig? Om inte är det okej om jag länkar dig?

super! xx

Roligt att läsa om hennes "vardagsliv" i Hollywood, men att killarna också är med! Taggar nästa :)

Svar: kul att du gillar det!! du är så snäll!
My Wesström

Grymt!! Meeeer :)
Sv: Jag är 15, varför undrar du? :)

NÄSTA NUUUUU *-* ♥

Svar: Det gör inget. Men jag har länkat dig och skrivit ett inlägg o, din blogg. Bara så du vet!

Sv: Tack, vad kul att du tycker om den! Jag vet inte när nästa kapitel kommer ut men jag hoppas att det kommer ut ikväll men jag måste plugga så jag vet inte :)

Sv: hihi, du är bäst sötnos! Skulle bli jätteglad ok du kunde kommentera vilka videos du vill se på min blogg, du skulle defenitift göra min dag. Älskar dig och din blogg sötnos. xxxxxx




Kom ihåg mig?