forbidden love, del 20

Agnes Perspektiv;
"Writen by Eric, April 2003.
I and Agnes has always been there for each other and I love her so much. She never let me down and she always played with cars with me when dad did not. She is my best friend and I promise to never disappoint her. It's her and me forever and that's a promise I will never break. She means everything to me. I'll never forget when we were in our cabin and we swam in the water and she was drowning because she was too far out and knde not swim so well, I've never been so scared in my entire life and I was so close to losing my best friend, my little sister, but I swam all I could to catch up with her and I arrived just in time. It is something I will never forget and I will always be extra careful with her. It's her and me forever, never to be any girl or anything to come between us. Or no, girls are disgusting, would never have any. I'm getting married to Agnes and be with her my whole life. / Eric Ohlsén, 11 years"
Det gjorde ont i hela mig att läsa det igen, tio år senare. Jag kände hur tårarna bara rann ner och jag kände mig hjälplös och ensam. Ingenting kunde få mig må bättre nu.  

Foto DindingTumblrMie Dodensig | via Tumblr
 
Mot min vilja gick jag ut ur kojan efter mycket tankar och tårar. Jag orkade ingenting så jag gick bara ut, lät allt jag kollat på, böcker, gamla tidningar och mina gamla leksaker bara vara. Fast vart jag skulle ta vägen var en annan femma, jag ville bara inte ringa Harry, inte än och hem till Eric kunde jag inte och mamma och pappa skulle aldrig förstå. 
Jag satte mig på en sten utanför kojan och lät tankarna fortsätta att rulla. Såhär mycket har jag aldrig gråtit på bara några veckor, helt sjukt egentligen. 
"Uhm, excuse me. What are you doing here?" jag kollade snabbt bak och fick se en kille, jag hade ögonen fulla med tårar så jag kunde inte riktigt se vem det var än. Jag harklade mig lite och reste mig upp samtidigt som jag torkade mina tårar och då fick jag se vem det var - Will. 
"Are you crying?" sa han och hånflinade, precis som vanligt. 
"Shut up and go away" sa jag och spottade ner på marken. Jag verkligen hatade hans omogna beteende och jag var så trött på han. 
"Go? Now? Why? I've just come?" han log och strök handen över mitt hår. "I heard about Eric, by the way, boring. But now you have nobody who can defend you anymore, so I thought you and I would have a little fun now?" han log ett läskigt flin och lät sina äckliga läppar nudda min näsa. 
"You're an idiot. Go and die your asshole" jag tryckte bort han ifrån mig och försökte springa ifrån men han kom ifatt mig och greppade ett hårt tag om mig. 
"And what do you think you are doing? what should you do? yell at mom? or your handsome boyfriend Harry maybe? haha do you think he and his ugly friends scare me you little shit? no way" han tog tag om min arm hårt och utan att jag ens förstod vad jag gjorde så slog jag till han hårt på kinden. Jag såg nu hur hans lilla lekfulla leende ändrades till något allvarligare och hans ögon blev helt svarta och han spännde blicken i mig, jag kände mig för första gången riktigt rädd. 
"Listen to me now, you do what I say now okay?" han greppade tag om min hals och la ner mig på marken. Skräckslagen och mållös kunde jag inget annat än att nicka och jag förstod precis vad som skulle hända. Han drog av mig min dröja och byxorna och lät sin hand sakta gå ner mot insidan om mina lår. Jag ville bara skrika, men vad var det för mening när man är mitt i en skog långt bort ifrån mänskligheten. Jag blev äcklad av detta, jag hade gjort det förr och jag intygade mig själv om att det var sista gången, men ibland går saker inte som man tänkt sig. 
Motvilligt gjorde jag som han sa och han började genast ta på mig och jag kände hur tårarna kom igen. Tårar blandad med både sorg och illska. Jag ville verkligen inte detta, men vad hade jag för val? Han höll på i åratal kändes det som och när han gjort sitt så sprang han iväg men innan så sa han ord som ekade i mitt huvud, jag blev så rädd. 
"If this comes out or if you tell anyone, I'll make sure you do not live anymore and I can promise that no one would believe you, everything is your fault, remember that. I did nothing wrong, just you." jag orkade ingenting längre, jag låg kvar och grät i evigheter och täckning i mobilen hade jag inte här så jag kunde inte heller ringa på hjälp. 
 
Harrys Perspektiv; 
Det har gått över tre timmar nu och Agnes hade ännu inte ringt, jag började ärligt talat bli lite orolig för henne. Jag tog upp min telefon och slog in hennes nummer men nej, inget svar. Det kom inte ens någon signal. Jag la ner den igen men kände fort ett sms, jag log lite av tanken av att det kan vara Agnes men det var det inte. 
"Hi, look behind you" stod det och jag tittade förvirrat bakåt och fick se en tjej jag absolut inte ville se här, just nu.
"Nicole, what do you want?" frågade jag ganska irriterat. 
"I'll have you back, i'm sorry for everything Harry" hon log ett leende som verkligen skrämde mig och jag gick sakta fram till henne.
"Listen, I understand if you're sad or somthing, but please, accept the fact that I love Agnes." 
"What the hell do you see in her? seriously" hon tog min hand men jag drog fort bort den. 
"She's the best thing that has happened to me, I do everything for her and if you do not accept us, it's okay for me, but you have to leave me alone."
"You know you're dating the ugliest and most bullied girl in the Holmes Chapel huh? She is a dork and no one wants her. Do not you remember how she was bullied at school?" sa hon och jag kände hur min illska rusade upp. 
"Yes, I remember that and I know very well that she was bullied. But I do not care about it, I love her and to me she is the finest in the world." svarade jag bara och gick därifrån men möttes av massor med paparazzis som ställde hundratals frågor men jag orkade verkligen inte med dem så jag bara trängde mig förbi dom. Men vart är Agnes? 

Ja, vart är Agnes? tror ni att Harry kommer få reda på vart hon är och vad som hänt? Nästa del kommer imorgon! kram på er
 
 

JÄTTEBRA!! Under om Harry hittar henne, eller kan någon annan. Längtar till nästa del.

Svar: jaaa, vi får la se nu! ny del ute ;) <3
My Wesström

sv; åh vad kul att höra!

Så jävla sjukt att will kunde göra sådär! Trodde att jag hatade nicole och stephanie mycket, men jag ändrade mig... Riktigt spännande iaf!

Svar: Hihi, jaha,, fick du den uppfattningen av honom du, haha.. Jaadu ;) tack såå mycket!
My Wesström

Hoppas Harry får reda på det! :)

Nej, stackars Agnes D: och Harry xD kram ♥

Detta vad helt tvärttemot del 19. Jag blev as rädd!:( Men vem är Will? Agnes ex? eller en kompis till Nic?

Jättebra

Jättebra! ;)

Du får inte sluta såhär ju :( du skriver så underbart bra vet du va ?!!! ♥ jag tycker att Eric borde hitta henne i skogen och förstå henne på något sätt men vad vet jag ? :) SKRIV MER SNART SNÄLLA !!!:) ♥

Du får inte sluta såhär ju :( du skriver så underbart bra vet du va ?!!! ♥ jag tycker att Eric borde hitta henne i skogen och förstå henne på något sätt men vad vet jag ? :) SKRIV MER SNART SNÄLLA !!!:) ♥




Kom ihåg mig?