forbidden love, del 26

Harrys Perspektiv;
Plötsligt hörde jag ett harklande bakom oss och vi båda tittade upp och jag såg hur Agnes lyste upp. 
"Hey Eric, glad to see you" sa hon försiktigt. 
"Harry, can you please give us one minute?" sa han och nickade åt utgången till vardagsrummet. 
"Of course. Take all the time you need" sa jag med ett leende och gick ut ur rummet. 

Beyond Control | via Tumblrღ the girl next dior577992_402892276457711_161937357_n.jpg (400×400)


Agnes Perspektiv; 
Eric satte sig bredvid mig på golvet och tittade länge på mig innan han sa något. 
"Why did not you tell?" jag såg hur tårarna rann ner från hans kinder och det gjorde faktiskt ont i mig att se det. 
"He threatened to kill me and you probably would not believe me anyway." muttrade jag och torkade bort tårarna som föll ner från min kind. Han suckade och la huvudet i hans händer. 
"I'm so sorry. Sorry I have not been the best brother in recent weeks and post it here so I repent really." han lät svag i rösten och tårarna föll ner. 
"I love you no less for it. You are always my big brother who I look up to. You will always be my hero." han tittade nu upp på mig och jag kunde se ett litet leende tränga sig fram. Jag hasade mig fram till honom och han drog in mig i hans varma armar. 
"I found the book in the hut we wrote when we were little. I will never forget how much fun we had over the years. It took the heart when I read everything nice we wrote to each other." sa han och log samtidigt som jag såg att han hade tårar i ögonen - som jag antog var glädjetårar. 
"I saw it too and I read everything. We were really tight then." sa jag och tog ett hårdare grepp om honom. 
"Yeah. I miss the days when it was just you and me actually, when we were little." han kollade upp mot mig och log, fast det fina leendet han hade ändrades till ett stort retsamt flin. "But you're still a kid. You will always be nine for me" sa han och ruffsade till mig i håret. Vi båda föll ner på golvet i ett asgarv som bara vi kunde göra. 
 
Harry kom in i rummet efter ett tag och tog över Erics plats. Han kramade om mig hårt och pussade mig löst på munnen. 
"You two are really cute together, and Harry, remember, Hurt you Agnes, I'll kill you" sa Eric och Harry förstod ironin i det han just sa. 
"I should never hurt her, she's the best thing I ever had" sa han och de båda skrattade. 
Efter några minuter av skratt och prat med både Harry och Eric så kom mamma och pappa hem och det såg väldigt förvånade ut när vi alla tre satt hemma eftersom vi vanligtvis nästan aldrig är hemma tillsammans. 
"Hey, was it good?" frågade jag när båda ställt sig innanför vardagsrummsöppningen. 
"Yeah, I think so. Glad you all are here. Do you have food? we thought about buying pizza" sa mamma och log mot oss. Jag tittade på Harry som log ett stort leende mot mig. 
"Yeah, we stay. You to Eric?" sa jag och tittade frågande på Eric som såg tvekande ut.
"Actually, I'm going home to Steph, but why not? for I guess well that you go home to Hollywood tomorrow?" sa han och tittade på oss och både jag och Harry nickade. "Yeah, of course I stay then." 
Under hela middagen så pratade vi på om allt och Harry kom väldigt bra överens med mina föräldrar, dom såg även ut att gilla honom så det kändes bra. Plötsligt kom frågan som absolut inte fick komma, inte nu. 
"Eric, Have you met Will anything of late then?" mamma tittade mot Eric som tittade mot mig och Harry. 
"Uhm.. No" sa han och jag kände hur obekväm han blev i situartionen. "I think Agnes have anything to tell us" fortsatte han och tittade menande på mig. Jag suckade och nickade. Jag kunde ju självklart inte ljuga för mina föräldrar. Jag berättade helt enkelt som det var och Harry höll min hand under hela tiden och jag såg hur både rädd och chockad mamma och pappa blev när jag berättat klart och det blev en ganska pinsam tystnad mellan oss alla, men tillslut tog pappa ordet.
"Oh, my little honey! Are you okay? I'll kill him! He's never welcome in my house anymore!" jag såg allvaret i det han sa och mamma bara grät samtidigt som hon gick fram till mig och kramade om mig. 
"I'm okay now. " sa jag och höll om min gråtande mamma. 
 
"We have to go, we leave early tomorrow and I am learning pack my things with Harry." sa jag och vi tog på oss skorna. De nickade och förstod att det var dags att säga hej då igen, vilket alltid var lika jobbigt. 
"It was great to meet you Khloe and James. You are very kind and I look forward to seeing you again!" sa Harry och de båda kramade om honom.
"Take care of you and Agnes now. You are always welcome here." sa mamma och log ett starkt leende mot honom. Efter många kramar och pussar så var vi ute i huset och var påväg hem mot Harrys hus igen. 
 
Vi kom hem till honom och Anne och Gemma satt vid TVn och såg väldigt trötta ut. 
"Oops, what happened to you then?" sa Harry lite retsamt och möttes av två arga blickar. 
"We took a shopping trip to town today and is now quite out of the body." sa hans mamma och skrattade lite mot oss. 
"Did the police talked with you today." sa Gemma och kollade nyfiket mot oss. 
"Yes, but it's not something we should talk about." sa han irriterat och gick ner till sitt rum. 
"Harry, it's okay. Don't be mad at them. They can not know" sa jag och tog mina händer på hans kinder och gav honom en långvarig kyss. 
 
Vi sa hejdå till Anne och Gemma på flygplatsen och det var som vanligt fullt med människor här, fast hälften var här endast för att träffa Harry kändes det som. Jag tog mina väskor och gick en bit bort medan galna fans stod och ville ta bilder med Harry. Jag ville inte precis vara ivägen. Men han vinkade fort dit mig igen och motvilligt gick jag dit. Fans frågade om jag ville ta bilder på dem och det gjorde jag mer än gärna, det var bara kul att se hur mycket Harry faktiskt brydde sig om deras fans. 
"You two are perfect together. Are you an official couple now?" Jag stod bredvid Harry när en glad tjej kom fram till oss och frågade det. Jag tittade på Harry som bara log. Vi hade faktiskt inte pratat om att gå ut med det än, men någon gång lär det ju komma och jag tror Harry tänkte lika dant. 
"Yes,We are an official couple now and I hope you all accept it!" sa han och log mot de hundratals skrikande fansen som allihopa apploderade. Det kändes stort, men samtidigt så visste jag även hur mycket hat jag skulle få. Men just nu, i denna röra, så kändes allt så bra. 

Denna del fick sluta bra iallafall! I nästa kommer hon tillbaka till jobbet och hur tror ni det kommer gå mellan henne och Simon? ;) Kommentera!

Åh, så bra del!<3

Klockan 12 idag så kommer det upp en video på våran blogg speciellt gjord för Svenska Directioners! Så om du är en Directioner så tycker vi att du ska ta dig en liten tit vid 12 idag, ha en bra dag! :)

Jättebra!!! Okej jag använder det ordet jätteofta!!!! Bra slut på delen. Undra vad som händer när dom kommer tillbaka. Dom är ju så lyckliga!

Du skriver jättebra, men din engelska är inte den bästa för att vara ärlig... Din handling är väldigt spännande i alla fall! Kramis

BRA *-* ♥

Åh vilket fint kapitel! <3

Svar: åh, kul att du gillade det fina du! <3
My Wesström

Dy frästen. Novellen blir en om 1D. Kolla vemi det nya kapitlet.

Aww gulligt slut :) Tur att hon berättade för sina föräldrar :3

Svar: hihi jaa ellerhuur! :)
My Wesström




Kom ihåg mig?