everything about you, del 28

Linns Perspektiv;
"Harry, please. I can't be without you, never leave me.", mumlade jag med huvudet lutat mot hans bröst. 
"I'd never leave you, Linn. Never.", hans ord fick mig att återigen bli tryggare i mig själv. Jag kunde nu stå på egna ben och alkoholen i kroppen var påväg att försvinna ut ur mig. 
"Come on, we drive home to me. You need to sleep.", Harry bar mig till bilen och jag kunde ju inte direkt klaga över det. Jag kände mig fortfarande borta och jag visste fortfarande inte riktigt vart jag var mer än att Harry fanns vid min sida, och bara att han fanns där gjorde att jag kunde känna att jag egentligen kunde vara på andra sidan jorden, bara jag fick vara med Harry. 

quotes | Tumblri will never be too old for disney <3 | via TumblrAgape
 
Jag vaknade upp i en säng som inte var min. Huvudet värkte och när jag tänkte efter på gårdagen så skämdes jag alldeles för mycket över mig själv. Stackars dem som såg mig igår, jag visste ju hur hemsk jag kunde bli på fyllan. Jag märkte också att jag knappt hade några kläder på mig. Trosor och BH var det enda och mitt vita linne och den svarta kjolen var fint hängd på en stol bredvid mig. Jag vände på huvudet och märkte att jag även var ensam i sängen. Jag kunde känna lukten av nygräddade pannkakor och hur någon nynnade på någon låt från köket. Jag förstod vart jag var, hemma hos Harry. Minnet från gårdagen var suddig men att Harry bärde mig in i bilen och direkt till hans säng var något som jag bara hade lagt på minnet. Jag släpade mig upp ur sängen och möttes av ett glatt leende från Harrys sida när jag tassade in i köket med täcket vridet runt om mig. 
"Hello, sweetheart.", han släppte pannkakan han just höll på att steka och gick fram till mig. Han drog in mig i en varm kram, vilket jag inte riktigt kunde fatta eftersom det fortfarande stank om mig. Hur han ens velat haft mig i sin säng var något som förvånade mig faktiskt. 
"Was I really horrible last night?", frågan flög ur mig och jag mötte snabbt Harrys charmiga ögon. Han skakade på huvudet och pussade mig ömt på pannan. 
"You was just sad about something, would you talk about that?", jag tittade frågande på honom och kunde inte riktigt minnas att jag grät, och speciellt inte vad jag grät om, antagligen för allt som hände runt omkring mig just då. 
"Rather not.", mumlade jag och rynkade på pannan. "Can I please take a shower?"
Han tittade förvånat på mig och granskade mig ganska så rejält innan han slutligen svarade. "Of course, you don't need to ask about that, just do it.", han log. "Do you want another clothers? wait here."
Han gick fort ut ur köket med pannkakan som fräste på spisen. Jag tog fort över kockrollen och vände den lätt, den var konstigt nog perfekt brun, trots att han inte vänt den på ett tag. Harry kom snabbt tillbaka med ett par mjukisbyxor och en hoodie i varsin hand. 
"Here, take it. The hoodie is my sister Gemmas as her forget here before. The pants is mine, but you get lend them", han blinkade flirtigt och kastade kläderna till mig, jag fångade dem direkt och gav Harry ett tacksamt leende.
"Thank you, Harry. For everything."
"No problem, babe.", han hällde just i sista smeten i stekpannan. "Go and take some shower now, then we eat breakfast together."
Jag nickade och gick raka vägen mot badrummet, där jag sedan tog en seg och välbehaglig dusch. Jag tog vara på varenda minut och jag kände mig tryggare än någon annan i Harrys närhet. 
 
Jag drog på mig Harrys systers sköna hoodie och hoppade i Harrys alldeles för stora mjukisbyxor. Men ändå så kändes det bra att ha dem på sig och i Harrys närhet så kunde jag i princip ha på mig vad jag ville utan att jag skulle skämmas framför honom. 
Jag lät badrumsdörren vara öppen när jag långsamt trippade ut från toaletten. Jag kunde känna doften av nylagade pannkakor, vilket var en doft som jag bara älskade. Jag passerade hallen och gick sedan in till rummet där jag stoppades av att få se vad Harry hade gjort. Pannkakorna låg uppradade i en stor hög, alla sortes bär stod på bordet och levande ljus var tända. På tv;n visades disney chanel, vilket jag absolut inte klagade på eftersom jag faktiskt älskade det. 
Jag log när jag såg hur inne Harry var i tv;n men jag traskade fort fram till honom och kröp ner i hans famn och han greppade ett säkert tag om mig samtidigt som han hårt andades in doften från mitt nytvättade hår. 
"Sorry about this, I just love diensy movies like that", klargjorde han och var precis påväg att ta upp kontrollen för att byta kanal innan jag hann hejda honom. 
"No, Harry!", jag fnittrade till. "I love disney too. Especially this movie.", jag vände blicken mot skärmen och märkte direkt vilken film det var, Askungen. Den gamla klassikern som man bara aldrig kunde få nog av. Dock hade jag aldrig vågat erkänna för någon annan att jag ofta stannade upp på disneychanel när en bra fick gick, speciellt inte för Carl som alltid skulle klaga på alla töntiga tjejer som fortfarande tittade på disney, jag suckade va tanken och kröp ännu närmare Harry och hans grepp om mig blev bara tryggare och tryggare, Harry gjorde mig verkligen säker. 
 
Askungen var slut och likaså pannkakorna. Vi båda satt med händerna för magen och bara log mot varandra. Är det så här äkta kärlek känns? pirras det verkligen så här mycket i magen bara att se på en person? Var det någon som gjorde mig så här fnittrig som jag vart den senaste halvtimmen så var det verkligen Harry, allt han sa och allt han gjorde, fick mig att fnittra som aldrig förr, vilket var en underbar känsla inom mig. 
Det blev allvarligt tyst i rummet och vi båda blev plötsligt, av någon anledning, väldigt allvarliga. Jag suckade och log ett brett leende mot Harry. 
"Harry..", han tittade lite djupare in i mina ögon när han fick se att jag funderade på något. "Will you really remember me in ten years, or am I just one of you're 'flirts'?", ha nstelnade till och hoppade ännu närmare mig samtidigt som han la armen om min axel. 
"I've never felt me so alive as you make me. I've never felt like this before and probably, in ten years, I have a really nice house, nice car and still make music. Then I'll have two kids and be married with a beautiful girl, with name Linn Steneberg.", hela känslan inom mig gjorde mig så glad. Jag hade inte alls förväntat mig ett sådant djupt svar ifrån just honom, och speciellt inte det sista han sade. 
Jag stirrade upp på honom med ett leende, innan våra läppar sakta men säkert nuddades och blev till en passionerad, perfekt kyss.

Tidsinlägg #5. Kom igen nu, kommentera en massor! nästa kommer på imorgon!! Vad tyckte ni om slutet ? ;)

men va bra den va !!! merrr när kommer nästa

Superbra

My

Ååååhåhhhh jag vill oxå mysa med Harry :(

Svar: ja, vem vill inte de liksom.. :(
My Wesström

Whoop så bea :)

gaaaah, VA BRAAA :D

Åh, vad fint slut!!<3

Svar: Taack :D <3
My Wesström

Alltså kan det bli bättre!

Du är jätte bra på detta, och hoppas denna novell aldrig tar slut;)KRAM!

Svar: Men sötis, go du är! kram och tack :)
My Wesström

MEEEER!! ♥♥ Älska!

Svar: Taaack :D <3
My Wesström

Dör vad bra! Det pirrar i magen på mig också haha, Harry feels ♥

Svar: haha, men vad glad jag blir. Tack! :D <3
My Wesström

Sååå bra!




Kom ihåg mig?