One Shots?

 
I mina tidigare noveller, jag tror faktiskt att det var den senaste, så hade jag en av er som fick vara med i den, vilket var otroligt kul. Jag har även haft en annan vars namn var med, en i tidigare det med. Men jag kommer ihop hur många som faktiskt deltog i tävlingen jag hade om att få bli med i novellen och eftersom det inte har någon särskilld med just nu så tänkte jag att jag kanske skulle göra one shots? en egen liten fanfic om dig och din favorit i bandet? det skulle vara kul och det är inte bara det gamla vanliga! 
 
Vi gör det enkelt. Kommentera detta inlägg med ditt namn och vilken av 1D killarna du vill att det ska handla om. Kom gärna med förslag och råd om något särskillt ni vill ha med i eran One Shot! Kommentera om ni vill ha svenska/engelska dialoger också. 
Tänkte göra några stycken, dock inte samtidigt såklart men ni fattar. Kommentera det här och så väljer jag ut några sedan bara, hihi. Kram på er!
 
Kapitel 14 finns här nedan ↓↓↓↓↓↓↓
 

Jag heter Evelina och jag vill att det ska handla om Harry

Heej Jag älskar dina noveller verkligen. Jag vill ha en med Niall typ att vi är tillsammans och att tjejern (jag) inte gillar mig själv och typ väldigt romantiskt men lite sorgligt resten får du välja vill verkligen inte vara tjatig. Kraam

Svar: Kram!!
My Wesström

Jag vill! Jag vill ha med Harry, vore skitkul om det var på engelska dialoger!!
Kram en läsare som hängt med länge! Älskar hur du skriver :)

Svar: Go du är Ellie <3
My Wesström

Jag heter Nellie, jag älskar alla i One Direction men mest Harry och Niall. Inatt drömde jag om att jag var på en one direction konsert, och träffade killarna, Niall blev kär i mig och ja, vi blev ihop. Men et spelar inte så stor roll vad den handlar om;)
Min stil är väldigt avslappnad, men jag kan inte sitta still!!! Jag hatar fisk, men älskar hundar!! När det gäller vänner så har jag lätt för att få vänner, men det tar ett tag innan jag kan lita på dem. Mina bästa vänner är min hund Raij och min bästis Marta. Min syster Jonna betyder också väldigt mycket för mig. Jag vill helst ha engelska dialoger<3 skulle bli jätteglad om jag får träffa One Direction i en novell, för jag kommer ju ändå aldrig göra det på riktigt! Hejdå, ha de brA!!!;);););)

Hej skulle vara jätte roligt att vara med. Har aldrig varit med i någon novell eller one shots.

Jag heter Camilla men kallas för Millan. Har brunt hår, blå gröna ögon. Min favorit är Louis
Ps din novell är bäst!!!

Jag vill att Niall ska vara med!
I min novell vill jag att vi ska åka till stranden eller typ gå på picnik eller något sånt.

Glömde skriva om jag ville att dom ska prata på engelska eller svenska tycker dom ska prata på engelska för det blir mer verkligt då;)
Vet inte vad jag vill den ska handla om det får du bestämma själv du är så bra på att skriva. Kram

Behöver ingen, men ska bli kul att läsa de ändå! :D

Jag heter Linnea och vill att det ska handla om Harry! Vet inte vad den kan handla om :O men du skriver jättebra och dina noveller är superbra, så du kommer säkert på nåt bra att skriva om :P :)

Jag skulle vilja ha en med Harry, engelska dialoger. Jag vill att den ska utspela sig speciellt, du får bestämma det själv! Men lite drama i den skulle vara fett och klämma in lite love också! Hoppas du väljer mig :)))

Jag vill ha om mig (Emma) och Niall. Dialogerna får gärna va på engelska, men inte för svår engelska! Jag skulle vilja ha något lite sorligt i, men inte för. Om du fattar, fråga annars ;)

Ebba och Niall! Jag vet inte vad den ska handla om men ni kommer säkert på nåt bra!☺️

skulle vilja ha en med Niall! :D
gärna engelska dialoger, och att den är på sommaren. annars spelar det typ ingen roll, allt du skriver blir ju ändå bra! ;)

jag vill ha zayn i min one shot och gärna en engelsk dialog . jag har aldrig varit en one shot eller nåt , så jag skulle gärna vilja vara med ,tack

Svar: Åh, kul att någon äntligen vill ha Zayn. De e bara Niall och Harry jag ser, haha ;)
My Wesström

jag vill ha zayn i min one shot och gärna en engelsk dialog . jag har aldrig varit en one shot eller nåt , så jag skulle gärna vilja vara med ,tack

Sååå bra novell!!! Har publicerat ett kapitel nu och har tidsinställda inlägg i tio dagar nu :D
Hursomhelst, jag vill gärna ha en med mig (Jasmin, som den heter i din nuvarande novell = Älskar det!!!) och med Hazza. Dialogen kan du gärna göra på engelska!! xx

Liza. Niall vill ha den på engelska

Skulle helst vilja ha Niall, men såklart alla är lika underbara, men Niall är nog extra favoriten! Har ingen aning om vad jag vill hur den ska vara. Tycker du är sjukt duktig på att komma på handlingar!! Älskar dina noveller :-)

Glömde skriva att jag skulle helst vilja ha engelska dialoger, om de råkar bli jag som blir en av dom utvalda! :-)

Jag vill dejta Liam, vad som helst kan hända.. hihi
Engelska dialoger :')

Svar: Åh, äntligen någon med Liam! haha <3
My Wesström

One shot: Jag skulle vilja att den handlar om Nialler. Jag vill att den ska vara rolig, något att skratta åt. Något som beskriver vilken söt kille han faktiskt kan vara (som pv). Gärna med engelska dialoger.

Hoppas du får lust att skriva den! :D

One shot: Jag skulle vilja att den handlar om Nialler. Jag vill att den ska vara rolig, något att skratta åt. Något som beskriver vilken söt kille han faktiskt kan vara (som pv). Gärna med engelska dialoger.

Hoppas du får lust att skriva den! :D

Svar: Det ska jag nog absolut ha, vill göra er alla och jag vill försöka göra så många som möjligt med tiden. :) kram !
My Wesström

Hej jag heter Daniela men kallas för Dani av alla!!! Min favorit i bandet är Niall❤️ jag vill helst ha dialogerna på engelska och eftersom jag har sämst fantasi så kommer jag inte på något som kan hända 👎Men hitta på du jag blir glad vad som än hånder!!!

Svar: Go du är <3
My Wesström

Hade varit kul om du hade gjort en med mig och Liam.
Ett förslag hade varit att vi typ går och gör tatueringar eller något sådant. Jag har gärna engelska dialoger om det är okej :)

I den senaste vad det min karaktär!:D

Svar: hihi jaapp, det var det :D det minns jag då jag alltid frågade dig om saker, haah ;)
My Wesström


jag gillar niall


jag gillar niall

Svar: japp, jag fattar att du gillar Niall :)
My Wesström


jag gillar niall


jag gillar niall


jag gillar niall


jag gillar niall


jag gillar niall

Heej Jag vill ha en med Niall men såklart att jag gillar alla i one direction! Du är fantastisk på att skriva älskar dina novell den ska vara rolig typatt han ska va lite beskyddande kraaaam

Heej! Älskar verkligen din blogg! Skulle vara jättekul om en one shots handlade om mig och niall (vet att typ alla vill ha niall men jag kan inte rå för det, jag bara älskar honom!!). Jag heter då Sofia. Är en 1.60 lång blondin som älskar att dansa. Skulle vara roligt om det handlade om när jag och niall blir kära i varandra genom dansen på något sätt, typ när jag ger honom en danslektion eller något sånt. Du får utveckla idéen lite ;)

Svar: HIhi det var en jättebra idé! Vi får se när jag hinner, vill ju att alla ska få sin One Shot men det är såå svåårt ju :( Kram!
My Wesström

Maria är mitt namn :) Min favorit är Liam och det skulle inte spela så stor roll vad den handlar om men det skulle vara kul om jag och han typ träffas på affären eller en konsert eller liknande :D Jag skulle helst vilja ha att dom pratar engelska men att allt annat är på svenska hoppas du förstår vad jag menar :)

Det var en superbra ide men one shots hihi :)

Svar: tack och ska försöka göra dig någon dag, då jag har tiden! åh, vill ju så gärna göra alla er och jag får så mkt skuldkänslor, helt sjuukt :(
My Wesström

Jag heter Isabella, jag skulle helst vilja att det handlar om Nialler, då han är min favvo, Men efter som jag har så dålig fantasi så vet jag inte, Men någonting om en nyårskyss. Haha konstig jag är.
Kraaaaamm!

Svar: kram!
My Wesström

Jag heter Lisa och jag vill att det ska handla om Harry eller Zayn.
+
Älskar dina noveller!!!♥♥♥♥♥

Svar: tack gosis <3
My Wesström

du vet säkert redan mitt namn och jag vill ha min om harry. eller niall. spelar ingen roll, surprise me ;)
vill ha en liten knäpp och galen one shot men ändå romantisk.
har alltid velat ha en one shot men har alltid blivit bortglömd haha... skulle va kul om du skrev en till mig! :D

Svar: kul ! :D
My Wesström

Gud så kul det skulle vara att få en egen one shot, du som skriver så himla bra!

Jag heter såklart Jenny och skulle vilja ha en med Harry. Vad det ska handla om spelar inte så mycket roll, kanske lite romantiskt? Och dialogerna kan vara i engelska om du vill men det går bra om det skulle bli i svenska också! :) Kram

Svar: åh vad kul! :D kram!
My Wesström

Det skulle vara jätte kul med en egen one shot om sin favorit i one direction!

Jag heter Elin och jag skulle vilja ha en som det handlade om Niall. Han är min favorit och det skulle vara kul om det var romantik med! :)

Svar: hihi ja kul :D
My Wesström

För att få vara med i novellen:

Mitt namn är Naya-Isabella. Men folk säger Isabella eller Bella. Jag tycker bättre om Naya. (tro det eller ej) Jag är femton år och fyller år den tionde juli. Min mamma och pappa är döva, fast jag har ingen kontakt med min pappa längre. Jag kan flytande teckenspråk. I nuläget bor jag hos en fosterfamilj och har bra betyg. Jag är blyg, super blyg. Men när jag lär känna folk så släpper blygheten för det mesta. Annars är jag glad, sprallig, pratglad, snäll, skrattig. Men jag är absolut inte högljud.
Min familj består av: Min mamma Titti (47) , syster Mikaela/Mickan (23), bror Alex (21), bror Gabriel/Gabbe (18) bror Nathaniel/Natte (16)
Sen har jag ju min fosterfamilj som består av: Moster Elisabeth/Bettan (51) Morbror Mikael/Micke (50) Kusin Julia (20) Kusin Kajsa (18) Hund Blaise (5)
Mitt hår slutar precis vid mitten av brösten, det är orange,rött,guldigt (svår färg att förklara) med blond ombre. Jag har gröna ögon och fräknar på armarna (inte super mycket) och i ansiktet som är ganska mycket. Min vanliga outfit är ett par byxor. Svarta, millitärgröna, vinröda, vita osv.
Vid höst och vinter har jag stickade tröjor hela tiden. Men vid sommaren har jag t-shirtar och linnen. Jag använder converse oftast. Men på vintern älskar jag ha på mig primeboots.
Engelska är mitt favorit ämne i skolan, vilket betyder att jag är ganska bra på det också.
Jag älskar att vara med kompisar och läsa (läser oftast ut en bok på c 300 sidor på en kväll) och så älskar jag att shoppa.

Jag är en helt vanlig tjej, med inga speciella talanger. Har ingen kontakt med min pappa, lång historia kort. Han gjorde olagliga saker mot mig o mina syskon. Så right now har vi ingen kontakt. Jag lever ändå igenom dagarna och ser allt på den bra sidan. Men när det kommer till att prata om min pappa blir det känsligt.
Som sagt, jag har inte speciella talanger och har ingen sjukdom. Men jag hoppas du kan ta med mig i din novell ändå.

Och jag bli någon av killarnas flickvän. Spelar egentligen inte roll vem. I like them all. :))

(du får ändra vad du vill, men det hade varit coolt om någon av killarna hade blivit tillsammans med en tjej som är femton år från sverige :D )


Svar: haha go du är! det är sånna här presentationer jag gillar så mycket, där man bara berättar om sig själv och sitt utseende, så himla mycket lättare att skriva då! åååh vad glad jag blir :D
My Wesström

Jag vill har en oneshot med Liam! Jag har brunt mellanlångt hår som är lite självlockigt. Jag har dip dye, men det är blekt nu, topparna då. Jag är 160 cm lång, ungefär, blå ögon, som Louis har, är född 92, så jag är 21, men gillar 1D ändå :) jag är inte smal, inte tjock, mittemellan. Jag använder mascara och bb creame. Jag vill att min ska vara romantisk och det ska vara en fin höstdag i London :)

Jag heter Isabell, men kallas för Bella eller bellan glömde jag skriva innan :)

Vill har engelska dialoger med :)




Kom ihåg mig?