summer love, del 6

Elins Perspektiv;
"Elin, har du något nummer?" Hörde jag Nialls röst säga, jag kollade upp mot honom och gav honom min mobil så att han kunde skriva upp sitt nummer och jag fick även hans telefon så jag kunde skriva in mitt nummer. Inom mig ville jag bara skrika av glädje, Niall Horan ville ha mitt nummer. Han gav tillbaka min telefon och såg vad han hade döpts sig själv till, Niall den bästa♥ stod det på namnet och han hade även tagit en bild med min mobil på sig själv. Han var så himla söt. "Jag skriver till dig sen!" Sa han och kramade om mig hårt. Jag tog emot kramen och sedan sa jag hej då till de andra killarna och så åkte vi hem igen. När vi kommit hem och ätit resterna sedan dagen så gick jag in på toan, tog en snabbdusch och sedan ringde jag Frida och berättade allt. Jag hörde på henne hur glad hon blev för min skull och jag önskade mer än allt att hon var här hos mig nu. 
När jag pratat klart med Frida såg jag att jag hade fått ett SMS. På displayen stod det "Niall den bästa♥" och hela jag bara lyste upp.


Jag klickade fort upp SMSet ifrån Niall och läste vad han skrivit. "Hej sötnos. Kul att träffa dig idag. Du var så otroligt fin. Vi kanske kan träffas imorgon eller något? Häng med Zayn till studeon imon så kan vi hitta på något efteråt om du vill? Skulle vara jättekul. Xx Nialler. " Jag läste om SMSet minst tio gånger. Han var så himla söt. Jag väntade ett tag innan jag svara eftersom jag inte vill verka så på. Medans loggade jag in lite snabbt på Twitter och fick syn på att jag hade några nya followers. Harry, Liam, Louis, Perrie och Zayn var några av dem. Även Niall. Passade även på att skriva en tweet medans jag var inne. "Miss my friends in Sweden. Special my sister @FridaRoslund".
 
Nialls Perspektiv;
Jag låg och tänkte på SMSet jag nyss skickat. Skulle hon svara? Ville hon verkligen träffa mig? Vad skulle hända om hon sa nej? Jag tog tag i min gitarr och började spela lite då jag hör mobilen vibrera. Jag tog snabbt upp den och titta vem det var ifrån, Elin. 
"Klart jag vill träffa dig imorgon. Kan höra med Zayn om jag kan åka med honom dit. Du är också fin Niall. Vi ses imorgon, Kram Elin." Hela jag ville bara dansa. Men med risk för att väcka Louis och Harry som jag sov hos inatt så gick jag in till köket och gjorde mig en macka istället. 
 
Elins Perspektiv;
Jag vaknade tidigt med ett leende på läpparna eftersom jag visste vad som skulle hända idag. Jag tog fram SMSet som Niall skrev inatt och tittade på det en gång till och kunde bara inte sluta le som en idiot. 
Jag gick ner till köket och till min förvåning så satt alla där redan, Mamma, Yaser, Ida, Zayn, Safaa och Perrie.
"Godmorgon älskling, har du sovit gott?" Sa mamma och jag svarade med den gladaste tonen jag kunde just då eftersom jag var fortfarande lite halvtrött "Ja, jag har sovit riktigt bra faktiskt." 
Jag såg att Zayn tittade på mig och småskrattade lite. Jag frågade vad han skrattade åt och han slutade direkt och frågade istället om jag ville följa med till studion idag. "Jag hade precis tänkt fråga om jag får. För Niall ville att jag skulle följa med" Sa jag med ett leende och jag såg hur han tittade med en retsam min på mig och bara nickade. Mamma däremot såg väldigt förvånad ut men sa ingenting som tur var. Ida brydde sig inte speciellt mycket heller för hon hade redan hittat några nya vänner som hon skulle vara med idag.
"Bäst du klär på dig snart då sömntuta, vi åker snart!" Sa Zayn och gick ifrån bordet med Perrie efter sig.
Jag åt upp min macka och gick upp till mitt rum igen. Jag valde kläder lite snabbt bara, jag tog det som låg högst upp. Vilket var ett linne och ett par shorts. Jag satte upp håret i en fläta och gick la på lite, lite mascara. Sedan gick jag upp till Zayn och Perrie som väntade i dörröppningen.
 
Zayns Perspektiv; 
Jag hörde att Elin var påväg upp så jag satte på mig skorna och började ta min jacka. När Elin kom upp så kollade jag på henne och sa att hon passade i dedär kläderna. Perrie höll med och hon sa bara "Tack. Så jag är godkänd att kunna visas med nu då?" Sa hon retsamt. Både jag och Perrie nickade och vi gick ut mot bilen. Elin känns verkligen som min syster nu, vi kan prata om det mesta och hon är väldigt lättsam hon också. Vi kommer bra överens och är precis rätt tjej för Niall. "Du gillar Niall va?" Frågade jag henne lite lugnt. "Jag känner ju han inte sådär riktigt bra än. Men han är absolut en fin kille som jag skulle vilja lära känna bättre. " Det var ett bra svar tyckte jag så jag kände bara att jag behövde berätta denhär saken. "Du förstår, jag är väldigt rädd om Niall. Han hade en tjej tidigare som behandlade honom illa, riktigt illa. Vad som hände får du fråga honom själv. Men det tog månader för honom att glömma denna tjej. Så jag vill bara att han ska vara lycklig. Och jag ser i blickarna han ger dig att han gillar dig verkligen och jag tycker att du skulle bli perfekt för honom" Jag kände Elins leende bakom ryggen och hur hela hon lyste upp. Jag tittade bak på henne och log jag också, samtidigt som jag tog i Perries hand.
 
Elins Perspektiv; 
Zayn tycker att jag är perfekt för Niall. Hoppas Niall tycker lika som Zayn då. Vi kom fram till Studeon och vi hörde skratt ända utifrån. Jag kunde höra Nialls skratt, hans urgulliga skratt som bara smittar av sig. När vi kom in i studeon så satt Liam och Harry vid mikrofonerna medans Louis och Niall spelade gitarr. "Tjaaaaa!" Sa Louis när han fick syn på oss och de kom som vanligt fram och gav oss massa kramar.  Niall gick sist och hans kram var också långvarigast. Det var inte en vanlig "Hej" kram. Det var en lång kram. Han bad mig sätta mig bredvid honom och det gjorde jag självklart. Plötsligt kom en tjej in i studeon. Hon hade brund hår med väldigt fina blåa ögon. Ca lika lång som mig och inte för smal eller för tjock, helt vanlig. "Hej!" Sa hon när hon kom in. Hon gick fram till Liam och gav honom en kyss. Niall förklarade för mig att det var Liams flickvän. De hade vart tillsammans i över ett år nu. Hon kom vänligt fram och hälsade på mig och berättade att hon hette Bella och vi började genast småprata lite. Hon satte sig i soffan bredvid Perrie men jag kände att jag satt bra här bredvid Niall. 
 
"Okej, ska vi köra igång eller?" Sa Harry tillslut och killarna höll med. "Vilken låt?" Sa Louis och tittade frågande mot mig, Perrie och Bella. Kände mig dum eftersom jag knappt hört en enda låt med dom. Men Perrie och Bella svarade istället och det blev en låt som hette Little things. Den var otroligt fin och de körde om den minst tre gånger och varje gång det var Nialls solo så tittade han på mig, log och tittade ner igen. "You'll never love yourself as half as i love you" började han. Jag tittade på honom och ville bara krama om honom. Men såkalrt gjorde jag det inte. 
Efter en timme i studeon var det dags att gå. "Vill du hitta på något Elin?" Frågade Niall. "Självklart! Vad ska vi göra då?" Han sa att han kunde skjutsa hem mig för att hämta badkläder och sen skulle han ta oss till ett ställe där inga, inte ens paparazzi kunde störa oss. Bara han och jag hade han sagt. Jag hade gav honom det lyckligaste leendet. Vi åkte hem och hämtade mina badkläder och sedan tog han mig till en fin strand, vattnet var helt blått och solen sken så det kunde inte bli bättre. "Du ser båten där borta? Vill du åka lite? Det var min farfars som jag ärvde av honom" Sa han och jag som älskade att åka båt tackade mer än gärna ja. När vi hade åkt ut en bit så stannade vi mitt på havet.  Då fick jag syn på en hink med sand. Jag frågade Niall vad det var till för något, " Min farfar sa alltid att det var en speciell sand. Om man tog en näve sand och sedan kasta upp det i luften samtidigt som man önskade sig något så skulle det man önskat sig gå i uppfyllelse inom ett år, fast självklart är det skitsnack. Men det är ändå ett minne jag har av honom och har inte viljat slänga bort den sanden, det känns som jag slänger bort en del av mig själv då." Jag såg på Niall i ögonen och tog hans hand. Han drog sakta in mig mot honom och vi bara stod där och kramades. Allt kändes så bra. "Får man testa att önska sig något?" Man såg att hela han lyste upp och han sa "Vill du verkligen det så är det klart att du får det!" Jag tog upp en näve med sand ifrån hinken och samtidigt som jag önskade mig en sak så kastade jag upp sanden upp i luften. 
 
Efter några timmar ute på havet med Niall så kände jag mig ganska trött. Han skjutsade hem mig och påvägen hem så var det en tystnad, ingen pinsam utan en sånhär tystnad som jag aldrig ville skulle ta slut. Bara jag och Niall. Jag satt och tänkte på vad Zayn hade sagt om Nialls förra tjej. Jag ville fråga vad som egentligen hände, men inte nu. Det skulle nog förstöra allt. Jag får spara det till senare. När jag var hemma så följde han med mig ut till dörren. Vi stod och kramades ett bra tag, jag tittade in i hans ögon och vi kysste varandra. Sedan så sa han "Det var den bästa dagen i mitt liv att få vara med dig. Jag tycker verkligen om dig, Elin. Det ska du veta." Jag log. Kramade om han och sa "Niall, du är så himla fin. Jag tycker om dig väldigt mycket jag också" vi avslutade med ännu en kyss och sedan gick jag in. Loggade in på Twitter och fick se att för tre timmar sedan så hade Niall Twittrat en bild på mig och skrivit ett hjärta under bilden. Jag RT och log för mig själv. jag tittade igenom kommentarerna och fick se alla fina kommentarer. De fanns vissa som bara ville försöra som vanligt men dom sket jag helt enkelt bara i. Just nu så kändes allt så jävla bra!
 

 

ALLTSÅ MY GÖR INTE SÅHÄR EMOT MIG ALLTSÅ DU FÅR MIG Å DÖ , NÄE.. NÄE MY , BYE WORLD

jättebra! :) längtar till nästa! tack, är jättenöjd, är glad bara för att vara med! :) kram! xxxx

vill du att jag skicka idéerna på mejlen? xxx

Svar: Du kan gärna skicka dina ideer. Det är alltid kul med lite tips! Men, då vet jag ju inte om du blir med i nästa eftersom du blev med i denna. Ja. Du förstår. Men skicka dina idéer om du vill! :) xx
My Wesström

Åh, vad bra! Undra om hon kommer fråga vad som hänt!;]
Sv: Du behöver inte kommentera varje gång du gjort ett inlägg, jag får det automatiskt till blolgovin!:)

My

hihi, vad roligt att vi båda heter my..
Tack för komplimangen hehe ;)

Jättenajs novell! Fortsätter nog läsa den (:
Ä-L-S-K-A-R din design den är sjukt snygg!!!

Jag har inget emot "reklam kommentarer" eller vad man nu ska kalla dom ;)
kram!




Kom ihåg mig?