svar på era frågor

(2) Tumblr
 
Har fått frågor i senaste kapitlet och även i andra, så tänkte svara på dom nu när jag ändå inte har så mycket att göra. hehe.
 

Kommer det att komma en till novell efter denna? Jag har faktiskt tänkt på det och jag vet inte. Jag har påbörjat en men om jag ska välja att visa den öppet eller ha den för mig själv är oklart, den är inte som dom andra novellerna men jag får helt enkelt se hur jag gör. Om det finns några kvar som läser novellen så kommer jag förmodligen att fortsätta, haha. Det gäller ju bara att ha tiden till det och att uppdatera varje dag kan jag säga redan nu att det gör jag ju inte & troligen förblir det så. I alla fall, skulle ni stanna kvar efter Take Chances?
 
Isåfall, vad ska den handla om? Ska jag avslöja?? jag kan faktiskt berätta att det isåfall blir en novell om Zayn. Som sagt så blir det inte en sån vanlig novell.. Vad det isåfall blir så är killarna (såklart) och en tjej som huvudroll, dock så vet jag inte riktigt om kärlek mellan denna tjej och någon av killarna kommer uppstå då deras förhållanden till varann inte riktigt passar till det. Ni kommer antagligen att förstå om jag publicerar ut handlingen och jag har tagit in lite av min väldigt dåliga fantasi och gjort det till något som vi inte riktigt är van med. Jag har aldrig skrivit en sådan typ av novell då jag planerat att den ska vara ganska så spännande på ett sätt, så jag har ingen aning än.
 
Hur många kapitel kommer det att bli av Take Chances? Oj, det är också en fråga jag inte riktigt kan svara på. Jag skriver till inspirationen inte längre räcker och tyvärr så börjar novellen ta slut, dock inte ännu.. Men om några kapitel så kommer även denna novell vara slut, vad jag kan se framför mig är det runt 5-6 kapitel till ungefär, det kan ändras men jag antar det. 
 
Hur ofta uppdaterar du? Det beror på, men på senaste tiden har det blivit varannan dag. Jag har ofta tänk på att ha speciella dagar, som vissa andra har. Som t ex Mån, Ons och Lör. Jag ska grubbla vidare på den frågan och se hur jag gör, det låter faktiskt väldigt frestande att ha det så då man vet vilja dagar man får ledigt osv, men samtidigt så gillar jag att bara kunna skriva skriva när jag känner för det utan att ha någon press på mig att behöva lägga ut det, dock så har jag det ändå då jag inte vill göra er besvikna, men kanske är det lättare för er att veta vilka dagar ni kan titta in?
 
Vilken av alla dina noveller du skrivit, vilken tyckte du blev bäst och mest lyckad? Efter alla mina 8 noveller hittills så måste jag erkänna att jag bara blir bättre och bättre. För några helger sedan så började jag läsa min första novell, och herregud. Jag klarade inte ens att läsa två kapitel förrän jag skämdes så otroligt mycket över mig själv. Men ändå så är det ju det som är så kul, kunna titta tillbaka och inse själv vilken utvecklig man gjort. (fattar inte ens själv att jag hade läsare i de första novellerna jag skrev alltså) sedan i typ 3dje novellen så började jag skriva dialoger med engelska, kan inte säga att jag är så skitduktig på det än men än en gång jag skäms. Jag läste den första jag skrev med eng. dialoger och jag ville verkligen bara sjunka ner under jorden!
Men till saken, den första kommer alltid vara speciell för mig, ofc. Men trots min usla engelska så måste jag säga att Lose Myself är min favorit, iaf handlingen. Sedan om man tänker på skrivandet så är ju den pågående bäst isåfall, tycker dock inte den är den bästa om jag får säga det själv.. Har ni läst fler av mina noveller, vilken är bäst isåfall??
***
Vilken av flickvännerna gillar du bäst som är tillsammans med killarna? Har för mig att jag svarat på denna förut, men jag kan gärna säga det igen. Eleanor och Louis är ett par jag alltid har och alltid kommer att "Shippa", dom är så otroligt himla söta och jag älskar verkligen dom två tillsammans och Louis verkar så lycklig med henne. Zayn och Perrie gillar jag även starkt, är så väldigt glad för deras skull som ska gifta sig snart!
 
Vilken bromance shippar du mest? Det var Larry, deras bromance älskade jag mer än allt. Sedan gick allt över styr, dom kan inte göra någonting längre utan att Larry-shippers ska kommentera det och dom kan ju knappt ens sitta bredvid varandra på en intervju eller stå bredvid varann på röda mattan längre, vilket är synd. Därför så älskar jag verkligen Louis och Niall, dom är så supergullig!!
 
Vad tror du om Harry och Kendall, dejtar dom eller inte? Denna fråga kan inte jag svara på, det är ju endast Harry och Kendall själva som vet det. Bara för man umgås över en middag så betyder ju inte det att man måste vara tillsammans. Tidningarna gör en liten grej till en sån stor hela tiden och man vet varken ut eller in ibland, men personligen så hoppas jag att dom har något på G, dom är sjukt söta :) 
 
 

Jag stannat alltid & jag vet inte alla har varit såå bra!!

Svar: Du är så himla snäll!! <3
My Wesström

Åh jag håller med dig om en hel del här! :)

Svar: Tyr att nån gör det, hehe ;)
My Wesström

Du måste verkligen visa den om Zayn! Älskar dina noveller så jag kommer bli super ledsen om Take Chances blir den sista :(
Och jag håller verkligen med dig om att Louis och Harry knappt kan stå bredvid varandra utan att Larry shippers ska "gå igång"!

Svar: Men gooos vad glad jag blir, verkligen! Detta gjorde mig så himla glad. Har tänkt på det ännu en gång och jag får la se vad som händer ;) hihi.
Ja, skönt att någon är med mig!! haha
My Wesström




Kom ihåg mig?