länkbyte #18

 
Lovade mig själv att inte börja på att läsa någon ny novell då jag för det första redan har det jobbigt i skolan med massor med läxor, sen att jag umgås med vänner på fritiden och har fullt upp att hinna med dom jag redan läser, men när Josefin frågade om jag ville göra ett länkbyte med henne å hennes nya novell kunde jag bara inte låta bli. Jag sträckläste prologen och dom två delarna och blev fast direkt. Jag tycker absolut ni ska titta in för hon skriver väldigt bra!
 
Prologen:
Sofia Winston är 19 år, hon är en rätt så vanlig tjej. Ganska tråkig faktiskt. Hon bor med sina föräldrar i USA, i Phoenix. De bor i ett vitt, medelstort hus. Hon har en lillasyster som är 16, Lissa. På dagarna jobbar Sofia på ett café, lönen är okej och det är rätt kul när hennes bästis, Sara jobbar där. Utan Sara skulle livet var fruktansvärt trist. Sara och Sofia ska fara till London i 2 veckor. Huvudanledningen till att de ska fara åka till London är att de ska på One Direction konserten. Så när de fick biljetter till konserten tog de chansen att fara på en långresa till London, bara de två. Det kan ju lika gärna stanna där för alltid. Ingen bryr sig ändå om dom i USA, eller Sara har sina vänner men jag, jag har bara Sara. Jag skulle lika gärna kunna försvinna, ingen skulle sakna mig.
Men vad händer när de stoppas av ett gäng killar. 5, rätt långa, snygga killar som kommer förändra Sofias liv.
 
Klicka på bilden eller gå in på bloggen --> http://storywithonedirection.blogg.se/

Kapitel 48 finns under detta och nästa kommer förmodligen imorgon om jag har tid. Sportlovet är över imon å skolan börjar igen, *suck*

åhhhh vad snäll du är! Ska som sagt alldeles snart länka dig! Tack så mycket!♥

Kan du förresten se svaret till din kommentar som du skrev på min blogg? Hoppas det funkar så att man kan se mina svar. Vet inte riktigt om det funkar för jag brukar inte svara på kommentarer. Förstår du vad jag försöker förklara? haha det blev lite konstigt♥
Kram på dig♥

Svar: De va så lite så!!
Japp, jag kunde se det! Kram :) <3
My Wesström

Em

Åh, ska lätt läsa den!:D

Svar: Det borde du!!
My Wesström

När skulle 49 komma? :)♥

Svar: oj sorry, menade 48 såklart! 49 kommer imon troligen :) <3
My Wesström

Hej!

Skulle du vilja ha länkbyte med oss också? Hittade dig via Josefines blogg :))




Kom ihåg mig?