forbidden love, del 32

Agnes Perspektiv;
Jag drog ännu en gång på mig min långa hoodie och satte upp håret i en stor svans innan jag gick och öppna, men på andra sidan dörren stod någon jag verkligen inte hade förväntat mig skulle stå där. Harry, Harry stod där med sitt krulliga hår och sin fina bruna jacka. Han bara stod där och log ett osäkert leende. Jag ville förstås bara krama om honom och berätta hur glad jag var att se honom igen, men envisheten inom mig sa emot. Jag skulle absolut inte gå fram till honom och helst skulle jag stängt igen dörren också, men något sa mig att det var en dålig idé.

TumblrLife Quotes Ru in TumblrZdjęcia na tablicy

"Hi", sa han och stod kvar på samma plats. Han skådade mig från topp till tå och det lilla leendet hade försvunnit ifrån hans ansikte. "I'm really sorry, Agnes. I mean it. I had no idea what came over me." jag nickade försiktigt och aktade mig lite från dörren för att visa att han kunde komma in. Han tog av sig skorna och hängde jackan på kroken och gick in till vardagsrummet och satt sig i soffan, jag satte mig i fotöljen bredvid och ville inte riktigt möta hans blick. 
"Please, say something", hörde jag en låg darrig röst från soffan och jag tittade nu dit och fick se att Harry hade tårar i ögonen. Jag ryckte på axlarna och försökte att hålla tårarna inne. 
"What did I say? I am pregnant and told you that you promised never to leave me, but what do you do? I did not expect this of you Harry. But at the same time I know that there's been easy for you either.", jag tog ett djupt andetag innan jag fortsatte så att Harry inte skulle hinna säga något. "My feelings for you were real, but I understand that it was not there for you. For you, I'm just a small rag that you then dump, leaving me and considered dumb for Harry Styles from One Direction no longer likes me."
"No, That's not true. You know I love you, my feelings for you was and is real. I love you, pregnant or not. Never has a girl made me feel like you do. You make me whole, and these days, but you each have among the worst in my life.", mot min vilja rann tårarna nu ner från min kind och jag såg hur även Harrys gjorde det. 
"Why did you come here?", sa jag efter en stund och våra blickar möttes. 
"I wanted to see you and talk to you, hear your voice. But since you did not answer when I called so I assumed that this was the right way out.", han spännde läpparna lite och fick till ett litet leende. Jag vet inte vad, men det var något som gjorde att jag drogs till Harry. Hans leende, hans doft. Hela han var underbar. 
"Harry..", jag tvekade när jag sa det men jag väckte ändå hans uppmärksamhet och han fortsatte att stirra på mig. 
"Yeah?" 
"I have missed you, and I love you", sa jag och tittade ut mot fönstret utan att ens titta lite åt Harrys håll men innan jag visste ordet av det så var kan inne i Harrys armar igen och kunde höra han andas. 
"I've missed you, my angel. You are my everything.", viskade han i mitt öra och jag kunde inte låta bli att le medan jag pressade huvudet mot hans mjuka bröst. "You and me forever and you know it. Never have I ever felt like this in love." 
Jag fick inte riktigt fram ord efter det Harry nyss sa till mig, jag blev nästan mållös och så lycklig. Han var verkligen världens bästa kille. 
"You make me so happy Harry. Thank you for being you."
"Thanks for letting me be me and accept it.", vi tittade upp mot varandra och plötsligt var hans mjuka läppar mot mina och all osäkerhet jag haft runt omkring mig den senaste veckan bara försvann.  
 
"It's this..?", Harry tog osäkert upp ultraljudsbilden från rumsbordet och tittade nyfiket på det. 
"Yes, it is.", log jag mot honom men kände mig fortfarande nervös inför det stora valet, för om jag skulle göra abort så lär det bli snart. Det har ju trotts allt redan börjat blivit ett foster, och om jag ska ta bort det så måste det bli snart innan det växer ännu mer.. "It's a girl." , fortsatte jag och tittade på Harry. 
"She's really beautiful, exactly like hers mom" log han och jag tittade på honom. 
"Yeah, she can hardly received beauty from her father anyway.", log jag mot honom och han skrattade högt, ett leende där hans fina, perfekta tänder syndes på och hans smilegropar fick mig att smälta. Han stannade upp och blev sedan allvarlig ett tag.
"Who's the father by the way?" 
"Simon. And yes, he know about it. He arrived yesterday and I told him everything. It was just as well?", frågade jag lite förvirrat och han log mot mig. 
"Yes, it was. But one thing you should know, I will never leave you. Which option you choose. I was about to lose you now, never again."
"I just do not know how to do. I do not feel ready yet, but at the same time, I love somehow already her. She is so pretty and she is in my stomach, it's a child that is in here.", jag klappade försiktigt på min mage och tände en tår falla ner från min kind. 
"One thing is for sure anyway, you'd be a perfect mother.", han tog sitt pekfinger under min haka och höjde upp mitt huvud så våra ögon möttes och sedan kysste han mig löst på munnen. 

Det blev en hel del känslor och kärlek i även detta inlägg men vissa av er vill ju ha det så! Och äntligen löste det sig mellan Harry och Agnes, men nu är bara frågan kommer det komma fler hinder för dem och hur ska hon göra med barnet? Vi vet ju att Harry nu kommer att stötta henne iallafall! 
 
Nästa kommer imorgon! Stort Tack till alla ni som kommenterar, ni är bäst! ♥

Superbraa! :D

Åh vad fint kapitel! <3 Harry är verkligen gullig, och jag tror och hoppas att han kommer finnas där för henne och barnet! tror också att Agnes kommer behålla henne, eftersom hon verkligen verkar älska henne :)
Annars riktigt bra! Jag var en av dom som verkligen ville ha en hel del känslor och kärlek, så jag är nöjd haha :) kram <3

Svar: Åh du är så snäll! tack för du delar dina åksiker och jag älskar dina kommentarer! Blir så glad! :) Vad bra att du blev nöjd, hihi! kram <3
My Wesström

super bra! började nästan gråta. eller hur man nu ska förklara det. :)

Jääättebra! :D

JAAAA!!! Jag log genom heeela!:D Så underbart! Nu kanske hon behåller barnet ändå!? mer;]

super

Sv: Haha, shit i han!;)
Ja, undra vad som kommer hända nu!<3

Mer men jag tycker hon borde göra abort :)

Svar: hihi ja, vi får la se vad som händer ;)
My Wesström

Jättebra!! Längtar till nästa. Bra att Agnes oc Harry löste allt!!

My

Åh vad bra att de är sams nu :)

Sv; Ja, haha! Jag är 13, blir 14 detta året. :))




Kom ihåg mig?