frågor/svar

 
Det blir tyvärr ingen ny del idag. Jag hinner inte det, ska iväg till en kompis snart och stanna där över natten men förhoppningsvis så kommer det en del imorgon, så håll utkik! 
Jag såg även att ni hade ställt mig lite frågor som jag tänkte att jag skulle svara på, för skojs skull! Haha :) ↓
 

 


I vilket program gör du dina collage? Jag använder mig utav Photoscape eller Picasa. Sånna där gratisprogram alltså, hehe. Har även försökt mig på gimp, men jag kände att det verkligen inte var något för mig ;)

Vilken är din favvo i 1D? Den frågan har jag fått ett par gånger nu och jag tänkte säga det en gång för alla nu. Jag har verkligen ingen favorit på det viset. Jag känner mig så otroligt dum och taskig om jag sitter och säger vilken av killarna jag gillar mest osv, enligt mig är de alla fem helt perfekta oavsett vad och jag älskar dem alla liksom. Men ärligt så tror jag att det alltid är en som man lägger mest energi på, en som man helst ser som singel eller en som man vill gifta sig med i framtiden. Och den killen för mig är faktiskt Liam. Trots att jag älskar de alla så har Liam, från dagen nummer 1, varit den jag fastnade för. :)

Hur gammal är du och vilken klass går du i? Gillar dina vänner också 1D?:) Jag är 14 år gammal och går alltså i 8an. 8A för att vara exakt :) Man skulle kunna säga att de flesta gillar dem i alla fall. Mina tre närmsta vänner gör det absolut och en av dem är lika galen som jag, men självklart finns det vissa som inte alls gillar dom! 

Vad heter du på Insta/Twitter? På dem båda medierna heter jag helt enkelt bara "mywesstrom", simpelt men lätt. Ni får gärna följa mig på både insta och Twitter i fall ni skulle vilja det! 

Kram på er alla :) En fråga till er; Har ni någon favorit medlem utav killarna, vilka/vilken i så fall, och vilken är eran favoritlåt? :D 

 
My

Niall är min favorit, kärlek vid första ögonkastet!
Jag älskar alla låtar men BSE, She's not afraid, rock me och over again är nog de jag tycker mest om.

heej, älskar din blogg! Du skriver så himla bra! Jag gillar alla lika mycket också men det är något väldigt speciellt med Niall tycker jag <3 har älskat honom sen första gången jag såg dom :) Mina favorit låtar är nog They don't know about us, She's not afraid, I would, Stand up och Best song ever <33 hehe

Svar: tusen tack gumman <3
Hihi jaa, Niall har något speciellt han! Ja ååh, dom låtarna är såå bra ! :D
My Wesström

Louiiiiis och min favorit låt med dom är typ Change my mind, Loved You First, BSE och Last first kiss haha. Men om du menar liksom utanför One Direction är det typ Wrecking ball - Miley Cyrus och Overboard - Justin Bieber :Dx

jag tänker som dig med. det känns dumt att säga en. men det finns ju en som man har fastnat lite för och för mig är det Niall sen första gången jag såg dom. vilket är snart två år sen. :) favorit låt är Rock Me och I Would.

Svar: Haha åh jaa! det är ju så! Sååå bra låtar!
My Wesström

Niall är min favo. Favo låt är rock me och i need you love

Svar: Nice ! :D
My Wesström

Gud.. Att faktiskt välja mellan 5 perfekta killar är svårt. Om du skulle sagt "vilka är dina favoriter" då skulle jag tagit allihop. Men som du sa, alla har vi en som vi ägnar lite extra energi på.
För mig så är det Charmören Harry som har lite extra plats i mitt 1D hjärta ;)
What makes you beautiful har som alla killarna en speciell plats. Det var den sången som fick mig att falla för detta pojkband.
Men sen kan man inte välja .. Oavsett bland sångerna eller killarna.

Svar: Åh ja håller meed! Älskar Harry, haha ;) Å ja, WMYB har något väldigt speciellt, det har den ju verkligen. Det är den första jag hörde och den kommer alltid ha en speciell plats ju! :D x
My Wesström

tycker som du att allihopa är dom mest perfekta människor som existerat, någonsin, meeeeen, I'm weak for Niall... ;)

Svar: Haha förståår det! Jag oxåå :D
My Wesström

Jag älskar alla killarna men min favorit måste nog vara Niall, gillar honom!
Och min favorit låt är nog little things! :)

Svar: Hihi ja, han har ju något helt speciellt han!
My Wesström

Sen måste jag även få säga att Niall är ju för gullig. Hans skratt är så underbart. Sen Louis humor och zayns snygghet och Liam han är helt underbar .. Går inte att välja haha :')

Svar: Håller med! Haha Louis humor är den allra bästa och inget slår ju Nialls skratt!;)
My Wesström

Niall sååklaaaaart!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Massa love till honooooom nuuuuuuu :D Mhihihi men tre av mina favvolåtar är You and I, Happily och Better than words :D

Niall sååklaaaaart!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Massa love till honooooom nuuuuuuu :D Mhihihi men tre av mina favvolåtar är You and I, Happily och Better than words :D

Svar: Haha lite sent att önska om någon nu, haha ;)
My Wesström

Ehum.. Jaaaaaaa...




Kom ihåg mig?