tipsar om noveller jag läser

Hej på er fina läsare! Vill även passa på att meddela att jag är hemma nu, heehe. Käns skönt att komma hem till sin egen säng igen efter ca två veckor. Hoppas ni alla har det bra och har klarat er med mina mobil-delar, men som det ser ut så verkar det som att ni tyckte det gick rätt okej ändå. Har även en ny header, hehe. Tyckte det behövdes! jag blev personligen nöjd, vad tycker ni? Fick även kommentaren om att skriva ett inlägg om vilka bloggar jag läser, och det kan jag mer än görna göra. Nästa del kommer imorgon för er som undrar! 
 
 
 
http://onedshow.blogg.se och http://onedtales.blogg.se.-
- De är mina två favoriter just nu som skriver med engelska dialoger. Det är välskrivna kapitel och dessa två tjejer skriver så otroligt bra, båda två. Man får riktigt bra one direction -feels när man läser dessa två noveller så jag tycker verkligen att ni ska kika in och börja läsa de underbara novellerna. En är om Louis och en om Harry. 
 
http://fearme.blogg.se och http://directioneernovell.blogg.se:-
detta är mina två favoriter som har dialogerna på svenska. Jag är helt fast i dem och jag gillar dem riktigt mycket. De båda är väldigt välskrivna de också. Speciellt Fear me, som handlar om Harry. Jag verkligen älskar hur han är i denna novell och trots att han kan vara lite weird i novellen så är han så otroligt underbar, ändå. 
Directioneernovellen, om Louis, fasnade jag nog för lite för att. Den är inte riktigt som alla andra och att Justin Bieber är med gör att den är lite mer speciellare. Kika gärna in dem två om ni gillar att se killarna med svenska dialoger! 
 
Sen kan jag även säga att dessa fyra inte alls är alla jag läser, utan det finns två till. 
http://onedirectionfanfic.blo.gg/ - denna var min absoluta favorit, och är fortfarande. Dock har hon tagit en paus ifrån novellen vilket jag tycker är riktigt synd eftersom jag verkligen älskade novellen och sättet hon skrev på. Men, men. Jag får hoppas att hon snart kommer tillbaka, är väldigt ivrig på vad som ska hända!
 
Sedan har vi http://berattelsermedonedirection.blogg.se - om man gillar noveller med väldigt mycket dialoger och inte så mycket beskrivningar så är det här en bra novell. Handlingarna är alltid riktigt bra och det är nog därför jag har stannat kvar på den novellen. Engelskan är (exakt som min) inte den bästa och det är ganska så ofta felstavningar i meningar, men ändå så är det en läsvärd novell och jag har gillat den sedan dag ett. 
 
Nu har jag tipsat om mina noveller jag läser, kika in på alla vettja! x

Omg tack så jätte mycket! :') xx

Svar: så lite så :) xx
My Wesström

Åh, vad roligt att jag fick vara med!:D Tack!:D
och header blev jättefin!:D

Svar: tack såå mkt snälla du :D
My Wesström

Haha oj såg det här nu! Jag känner mig verkligen hemsk som inte har hunnit läsa din novell på så himla länge, men jag håller på att ändra på det :D Tack så mycket för länken btw, det var verkligen jättesnällt :)

Åh My <3 Hittade detta inlägget somehow kvart i tre på natten, ett halvår efter det hade publicerats och blev så sjuuuukt glad när jag såg vad du hade skrivit, TACK! <3

Vill ännu en gång säga hur otroligt imponerad jag är av hur fort du utvecklas, varje gång jag går in här så har du bara blivit bättre och bättre. Och då har du ju ändå varit jävligt bra hela tiden?! Hur går det ihop sig haha?

I alla fall, TUSEN TACK IGEN, det betyder så mycket <3
Gott nytt år, hoppas att ditt 2014 blir världsbäst!

Kramar!

Svar: Men ååååh this made My daaay bästa Wilma!! Tack sååå mycket och detsamma!!!
My Wesström




Kom ihåg mig?