everything about you, del 9

Linns Perspektiv;
Sedan kunde jag ju nästan inte ens vänta med att få komma hem till självaste Harry Styles ikväll, det var något jag verkligen såg fram emot. Undra om han höll det rent och fräscht? undra vad Nadja skulle säga om detta, förmodligen skulle hon freaka ur. Jag fnissade åt tanken och återgick till samtalet med de andra igen. 

 
Harrys Perspektiv; 
Jag tittade på klockan, halv två. Klockan två skulle vi vara i studion eftersom vi skulle ha en viktig intervju. Jag hade en halvtimme på mig vilket var perfekt. Jag drog handduken genom håret samtidigt som jag gick mot garderoben för att välja kläder för dagen. Det fick bli en oanvänd skjorta med en t-shirt under och till underfel fick det bli mina svarta jeans. Tänk att jag helt glömt bort att vi skulle ha den här intervjun idag, vad tänkte jag med? jag hade däremot riktigt tur att hon inte heller kunde på dagen, därför såg jag fram emot att få spendera kvällen tillsammans med henne. Jag hade ingen aning, varför ville jag fortsätta träffa henne? ja, hon såg riktigt bra ut, men det var något annat som jag drogs till. Hon var absolut inte som de andra tjejerna. 
 
"Hey boys, so fun to see you again. How's it?" , den manliga intervjuarn som hette Mark, räckte oss en varsin mikrofon och Zayn var snabb med att ta första ordet.
"It's very good. Right now we work pretty hard with our new album as released in December.", han tittade mot oss och Louis fortsatte. 
"Yes, it's great. And we are so excited to out Stadium tour as started next year, it's like a dream as became true. Our fans is incredible." 
"Yeah, absolutley they are. We would not be here today if it not was for our girls.", tillade Liam med ett leende. Jag höll med men bestämde mig för att låta killarna få prata. Alltid är det mig intervjuarna lägger mest enegri på, vilket enligt mig är väldigt tråkigt eftersom vi är ett band, vi gör allt tillsammans och då blir det så himla fel att folk mest lägger sina frågor på mig, som om de andra inte existerar. 
"It sounds good boys. Now I thought we could answer any questions you received, it's okay?" ,vi alla nickade och han började genast läsa upp några utav frågorna. "We start with you Zayn. What is your favourite song in the Take me home album?" 
Utan att tveka så svarade Zayn snabbt, jag, vik väl som de andra killarna visste exakt svaret på den frågan. 
"It's absolutely Little things, it's a really beautiful song as we appropriates to all our Directioners out there. They all are so pretty.", Mark nickade och fortsatte med sina frågor. Louis och Niall fick frågorna som "Vad är din favoritmat" eller "Vad gör du när du är ledig", de svarade snabbt på det och sedan så var det bara jag och Liam kvar. 
"Okay, Liam. The fans wonder very much what's really happen with you and your girlfriend. If it something you want to tell your fans as looked at the tv right now?", både jag och resten blev stela och vi visste att Liam fortfarande mådde dåligt över situaionen. Jag tittade på honom och jag såg att han tänkte över det han skulle säga. 
"Uhm.. What's really happend stay between me and Dani, but I can confirm that I'm single.", han log ett tillgjort leende och Mark tittade förstående mto oss. 
"Right, Harry. Now it's just you left. And the fans wondered.. What a type of girl do you fall for?" , jag tittade på de alla som alla hade ett retsamt flin på läpparna. Jag försötke att ignorera dem men när jag kände Liams lilla fakeharkling kunde jag inte låta bli att hålla leendet borta. 
"Uh.. Actually, I haven't any 'type' of girl. I like girls as know who they are and they should not be easy to get. I like 'difficult to win' girls'."
"But you're single now then, or do you have anyone? and should you be able to date a fan?" , jag harklade mig och tittade mot Mark med ett leende. 
"Yeah, I'm single, yes. And if she's a directioner or not has no significance.", han tackade för svaret och gick vidare. Den hela intervjuen tog ungefär en timme, lite längre än vanligt, men samtidigt kul. 
 
Louis skyndade sig ut där Eleanor stod och väntade på honom. Vi alla andra hälsade vänligt på henne och jag märkte i hennes blick att hon tänkte på någonting. 
"Should you with to eat some Pizza, Haz?", Liam klappade mig på ryggen och men jag fortsatte att titta ner på marken. 
"No, He's gonna be with Linn.", Louis väckte allas uppmärksamhet och jag märkte direkt hur de alla flinade stort åt mig. 
"Yeah, later today. She's with hers parents and grandma right now, I think.", jag log. Eleanor tittade på mig och nickade på huvudet. "But I think I should just go home and chillin' I'm really tired, I son't slept well tonight." 
-
Kvällen var kommen och jag hade just fått smset om att Linn var påväg. Jag hade gett henne min gatuadress
och hennes mamma skulle tydligen ge henne skjuts hit, vilket var snällt av henne. Jag satte igång en omgång FIFA för mig själv för att fördriva tiden när jag plötsligt hör dörren plinga. Jag pausade spelet och innan jag öppnade dörren tittade jag mig en sista gång i spegeln som var alldeles bredvid dörren. Jag rättade till håret för att sedan öppna dörren. Bakom den stod hon, hennes mörkbruna hår glänste och hennes läppar var mörkrosa. Hon var så himla fin. Vi hejade på varandra och hon besvarade den lilla kramen jag gav henne. Det var nästan så att jag inte kunde slita blicken ifrån henne, men jag var illa tvungen när hon gav mig en frågande blick som jag inte riktigt kunde svara på. 
 
Linns Perspektiv; 
Jag såg mig omkring i hans lägenhet som jag inte alls skulle kalla lägenhet, utan med andra ord ett hus med en våning. Allt var riktigt stort och snyggt, inte alls vad jag hade förväntat mig av Harry faktiskt. Jag märkte då och då hur han tittade på mig och skulle jag vara ärligt så kunde jag nästan inte låta bli att inte snegla på honom heller. 
"What should we doing?", han slog sig ner på soffan och jag följde hans exempel. Men när jag märkte att jag kanske råkat suttit mig lite för nära så flyttade jag mig några centimeter ifrån honom, vad kunde han tro om mig? att jag ver desperat? nehedu tack. 
"I don't know. Just see some movie, maybe?", han nickade åt mitt förslag och reste sig upp från soffan för att ta fram sina filmer. 
"Which genre?", han höll fram en bund med filmer och ännu var de inte slut. Hela skåpet hade han fullt med filmer och jag gick sakta fram till honom. 
"I don't like horror movies, but I really like some comedy or drama.", jag tittade på honom och märkte direkt att han försökte hålla flinet inne. Jag fick då syn på "A walt to remember", en av mina favoritfilmer och att se den tillsammans med Harry skulle vara kul. Jag pekade på den och gav honom mitt gladaste leende. Han kollade på fodralet och gjorde någon slags grimash, sedan nickade han. 
"It's my sisters movie as he forgot her. It's a really sad movie.", konstaterade han och jag nickade åt han. 
"Yeah, but I just love every Nicholas Sparks movies, they are so good.", med en lite blyg ton i rösten tittade jag försiktigt upp mot Harry som nickade instämmande. "I just love Landon and Jamie, they're so cute together."
Jag märkte själv vad jag pratade och jag förstod inte riktigt varför ens Harry velat vara med mig utan Eleanor också. Jag är ju bara en vanlig tjej, jag visste knappt ens vem han var. 
Han log iallafall åt det jag sa och satte i CDskivan och reklamen startades. Vi lutade oss tillbaka i soffan och jag kunde känna hur hans arm nuddade min igen. Nu var vi sådär nära igen. Men denna gång hade jag inte tanken på att flytta ifrån mig.

Ännu ett tidsinlägg.. Hihi.. Vad tror ni? kommer det bli dom eller kommer något hinna förstöra? ;) Kommentera sötisar!

Hur bra som helst! <3

Svar: Tack underbara du! :D
My Wesström

Bra del, hoppas det blir dom. Dom skulle passa bra ihop. Ingen får förstöra!!!!

Svar: Hihi taack! ja vi får se vad som händer ;)
My Wesström

åååååh vad gulligt. Hoppas att det händer nåt snart :D

Svar: det kommer det absolut ;) hihi
My Wesström

Åh jag älskar denna novellen!! Hoppas verkligen det kommer många fler kapitel eller fler noveller! Blir verkligen så glad när jag går in här och ser ett nytt kapitel!!!

Svar: Men gud sötis, vad glad jag blir. tack så hemskt mkt! <3
My Wesström

Inget får Förstöra!! Dom är så fina!:)

Svar: Ja men ellerhur! hihi <3
My Wesström

jättebra! ♥♥♥
längtar jättemycket till nästa kapitel!!!♥♥

Svar: Ååh tack Hanna! blir verkligen jätteglad ! <3
My Wesström

Gud vad jag älskar denna novell!!!!!! :D :D :D SÅÅÅ BRAAAA :)

Svar: ååååh, gosis! blir sååå glad :D
My Wesström

Såå sjuuuuuukt bra!!! <3 SNÄLLA SKRIV MER!! Jag BER DIG PÅ MINA BARA KNÄN!! <3<3 Om man får ge någon kritik så... snälla. Jobba på din engelska. Jag är halvbritt, och bott i England lite mer än hälften av mitt liv, så jag vet vad jag snackar om. Dock är berättelsen skadat beroendeframkallande och ååhh vad du måste fortsätta!!! Gärna så snabbt som möjligt! Gör den lång... mhhiiii. Hahah. Sluta aldrig att skriva dessa berättelser! Jag följer verkligen din blogg och har gjort den som "app" på min iPhone. SNÄLLA skriv mer!! :D <33 Jag älskar killarna och kommer aldrig att tröttna :) <3

Puss

Svar: Åh vad glad jag blir över sånnahär kommentarer, det är dessa som gör mina dagar! Jag tar absolut emot kritik, och har hört det förr så ska göra mitt bästa! Men annars, tack sååå mkt.. Puss!
My Wesström

Längtar tills andra kapitel!!!! Den är såååååååååå bra :) ;D

Svar: Taaaack åh gud vad glad jag bliir :D
My Wesström

Älskar din novell! :) Om du har tid och lust skulle du då kunna kika in på min novellblogg? :)xx

Superbra. Men din engelska får du bättra på lite :)




Kom ihåg mig?