tävling om en huvudroll!

(4) harry styles | Tumblr
 
Äsch, vafasen! we go, liksom! kommer skriva när jag får lust och kommer nu inte känna någon press på skrivandet. Men jag kom även ihåg vad jag sade innan jag började på Lose myself. Det var att i nästa novell ändå skulle jag ha en tävling om en huvudroll, och visst, varför inte? hihi. Men en sak är viktig. Om ni vinner, så bli inte allt för besviken om jag inte skriver upp till era förväntningar, jag är inte en författare och är inte heller världsbäst på det jag gör just nu, men jag kommer försöka iallafall. Sedan så bestämmer JAG handlingen och du som person måste acceptera att det kommer att hända saker, utan att du också vet det att allt inte bara kommer vara som en dans på röda rosor. ;) Svara bara på dessa frågor här under så är du automatiskt med och tävlar! :D (Här nedan kommer jag även skriva 'karaktären' men du kan helt enkelt läsa "dig själv" liksom. Anledningen till att det står karaktären är för att personen i fråga inte alls måste vara verklig, den kan helt enkelt vara påhittad)
 
1. Vad heter karaktären? (för och efternamn)
2. Hur gammal är hon? (minst 16 år. Hehe, skulle bli lite konstigt om någon av killarna skulle dejta en 14 åring typ, haha)
3. Beskriv kort hur hon är som person & vad har hon för egenskaper? 
4. Vad har hon för intressen? (sport, sjunga, dansa?)
5. Vem av killarna vill karaktären lära känna lite bättre? (Zayn, Niall, Liam, Harry eller Louis?)
6. Ska killarna vara känd eller inte? (om inte, ska de känna varandra ändå?)
 

Det ska bli väldigt intressant och se hur många som  deltar och hur många som vill vara med i min novell, den kommer självklart bli speciell eftersom den faktiskt kommer att handla om någon av er. Vill ni vara med? svara bara på dessa enkla frågor. Delen kommer nog förmodligen då upp på midsommar, alltså på fredag. Hihi ;)
 
Uppdate; jag kommer lotta ut vinnaren, så vem somhelst kan bli! :) 
 

AVSLUTAT! 

Hej!
Jag heter Hanna Skan och är 18 år. Jag har ljusbrunt hår som går till lite nedanför skulderbladen, det har en liten lock här och där och jag har mittbena. Jag har gråblå ögon och är ungefär normallång, 167 cm. Jag är inte den smalaste men jag kan inte heller kalla mig själv tjock. Så något där emellan. Jag tränar gymnastik och dans, men jag är inte världens graciösaste och smidigaste men det funkar ändå. Haha, Jag bakar mycket och har vunnit tävlingar för det :/ Jag fotar också mycket, det är verkligen kul att fånga något vackert på bild som man sedan kan spara och minnas, jag tecknar och är så mycket jag bara kan med kompisar och andra personer. Om jag sitter still för länge och inte gör något blir jag rastlös. Musik, det är en stor del av mitt liv. Jag lyssnar nästan alltid på musik och jag sjunger ibland också. Jag är oftast på glatt humör och skrattar. Jag är helt galen med dom jag känner, helt språngande galen. Samtidigt som jag är rätt blyg och tillbaka dragen när det kommer till nytt folk, såna som jag inte pratat med tidigare. Enligt andra så är jag den som håller ihop alla, ser till så att alla är med och att ingen är utanför. Jag är med både dom som har sin egna klunga där och dom som har sin egna klunga där och lixom för dom samman. Med det säger dom att jag är hjälpsam och lyser upp deras dagar med min galna humor och mina dåliga ordvitsar. Men ibland kan jag ha riktiga surdagar som inte är roliga, jag är trött, min hjärna vill lixom inte samarbeta och bara gnager på på samma ställe, är allmänt nere och typiska såna dagar. You know it. Jag är ärlig och tar aldrig något för givet. "Man måste kämpa för att få det man vill". Jag hatar klänningar och kjolar, jag känner mig så naken. Fast jag tycker det är snyggt och allt sånt på andra, det är bara inte min grej. Jag klär mig i det som är skönt och bär inte speciellt mycket smink. Jag vill att personer ska tycka om mej för att jag är jag och inte efter något fejkat yttre. Jag vill lära känna Louis lite bättre och det är helt klart roligast om dom är kända! :))
Kramar Hanna! :)

1. Melissa Hansen
2. 17 år :)
3. Jag är oftast glad, väldigt lättsam och folk skulle nog klassa mig som "tjejen med dålig humor", pratglad och gillar att träffa nya människor :)
4. Jag älskar fotboll och Tennis och går på den båda sporterna!
5. Jag är ju en Niallgirl, så en om Niall skulle ju inte vara fel ;)
6. Känd! Helt kalart känd, det blir mycket roligare att läsa dem som känd än som "vanliga" liksom :)

Kram<3

Hej hej :) hade lite svårt att förstå om man skulle skriva om sig själv eller om hur man ville att huvudpersonen skulle vara, men här kommer i alla fall en liten beskrivning av mig, hoppas det inte var det andra ;)

Jag heter Sophie Lacheny, jag är 17 år . Jag är en väldigt glad tjej som lever livet i full fart! Jag bryr mig om andra och är motsatsen av att vara självisk men bryr mig aldrig om vad andra tycker om mig. Jag rider, spelar tennis och dansar . Skulle gärna vilja känna Harry lite mer och jag vill gärna att killarna ska vara kända :)

Hoppas inte jag misförstod allt nu, ha det super !
Kram, Sophie

1. Emma Morgans
2. Hon ska vara.. Hm, 19 år! ;)
3. Hon är en ganska blyg tjej, men har inga problem med att prata inför andra om hennes åsikter osv. Vågar vara sig själv helt enkelt. Hon är en ganska aktiv person som nästan alltid är glad och skrattar mycket. Ett busfrö är hon också och hon älskar att retas, men inte att bli retad själv! :3 hon har dåligt tålamod och kan lätt bli frustrerad över vissa saker, hon har lätt för sig att bli omtyckt av andra av sin skönhet och charm men kan verka reserverad av sig innan man lärt känna henne. Och när man väl lärt känna henne lättar hon upp sitt hjärta på ett försiktigt sätt. Sakta men säkert som man brukar säga. Blir inte sur så ofta och förlåter oftast folk på en gång, men är det något stort svek eller whatever så blir hon djupt sårad (beroende på) och avtar kontakten med personen så gott det går.
4. Hon gillar att sjunga men är inte tillräckligt säker på sig själv för att våga sjunga inför någon och visa sin talangfulla röst som ger en gåshud. Istället skriver hon egna låttexter och sjunger i sin ensamhet där ingen kan höra. Annars gör hon inte så mycket, hon gick klart skolan sommarlovet som vart (typ?) och har nu börjat jobba på Victoria's secret i London där hon och sin mamma,pappa och sin 13 åriga urjobbiga syster Allison bor.
5. Harry ska vara "the one"
6. De ska vara lika kända som nu, likaså vänskapen mellan dem.

Det var typ det, men tänkte att du kanske vill veta Emmas utseende också? Så det blir en punkt 7.
7. Emma är 174. Cm lång och har en smal kropp med långa snygga ben (varav tränandet, hon tränar 2 gånger i veckan) Hon har ett vackert ansikte med fin profil och fina linjer/drag. Hennes vackra stora ljusblåa ögon får vem som helst på fall, särskilt när hon ser rakt igenom en. hennes ögon beskriver alla hennes känslor. Hon har brun hårfärg (typ som Harrys) som slutar strax nedanför hennes bröst. Hennes hår är varken lockigt eller rakt, utan någonstans där emellan. Ett hår med fall helt enkelt. Som 14 åring blev hon erbjuden ett modelljobb (som hon tackade nej till då hon vart "rädd") och får ofta komplimanger för sin vackra form och söta ansikte, men trots det är hon inte bekväm med sitt utseende. Särskilt inte när hennes tänder är smått snea, på den övre tandraden så sitter ena hennes fram tand smått över den andra och tänderna bredvid dem på vardera är inte så raka som hon vill dem heller. Allt hon vill ha är en perfekt tandrad, men icke. Trots hur många som säger att det är charmigt så tror hon dem inte och hennes framtid typ "brast" när problemet med tänderna inte var tillräckligt stor för att hon skulle få en tandställning när hon var yngre. Tänderna är inte alls så snea och man ser det knappt från 7 m avstånd så avskyr hon sitt ansikte och sina patetiska tänder. Tänderna har hon äntligen börjat acceptera att leva med men känner sig fortfarande fulare än fulast även fast hon får mycket komplimanger för hennes vackra kropp och ansikte samt söta leende, men Harry kommer försöka få henne att inse hur vacker hon faktiskt är osv osv osv! Ja, jag tror att du förstår resten haha!

Jag hoppas hoppas verkligen att du skulle vilja skriva om Emma Morgans och Harry. Skulle betyda allt för mig, utan att ljuga! Älskar dina noveller. Hoppas detta var nog information om min karaktär osv , massvis med kramar!

( ps. Emma och Harry känner inte varandra innan utan kommer (helst) träffas under novellen, du förstår!) hihi! xx

1. Linn Steneberg
2. 19 år.
3. Hon är snäll och bryr sig mycket om andra. När det gäller kärlek så är hon väldigt blyg och lite svårflörtad. Hon har svårt att ta emot komplimanger. Hon är medel lång och asiatiskt utseende. Hon är glad och skrattar mycket.
4. Hon älskar att spela fotboll och sjung även om hon inte alls kan sjunga. Hon lyssnar på musik dagligen.
5. Linn vill lära känna Harry bättre.
6. Kända.

Jasmin "Jazzi" Bird
17 år.
PERSONLIGHET: En glad sprallig tjej som älskar att sjunga och faktiskt är bra på det. Bra balans, vig och snabb. Har sin egen stil men följer samtidigt de populära.
Intressen: Ridning och sjunga.
LOUIS, Han ska inte vara känd men killarna ska vara sitt "gäng" :D
HOPPAS!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :) :) :)

1. Vad heter karaktären? (för och efternamn)
Du får bestämma, Amanda *nånting kanske?;)

2. Hur gammal är hon? (minst 16 år. Hehe, skulle bli lite konstigt om någon av killarna skulle dejta en 14 åring typ, haha)
17-19 år

3. Beskriv kort hur hon är som person & vad har hon för egenskaper?
En allmänt positiv och glad tjej, svär sällan och går nästan alltid med ett stort leende på läpparna och de allra flesta fastnar fort för henne och hur trygg man kan vara hos henne.
Det enda du inte ska be om hjälp av hos Amanda är skolarbetet där hon är väldigt lat och ligger på ett stort - när det gäller hemuppgifter.

4. Vad har hon för intressen? (sport, sjunga, dansa?)
Ridning och dans, dansen satsar hon mycket av sin fritid på och då hon inte har någon lokal kan hon hålla till nästintill varsomhelst. Ridningen är mer en sysselsättning för både balans och för att ha något att göra på mormor och morfars gård de få gånger hon är där.
Hon kan även ta en sväng med cykeln i terrängbanan eller ett joggingpass i orienteringsbanan. Shopping är ändå hennes stora passion.

5. Vem av killarna vill karaktären lära känna lite bättre? (Zayn, Niall, Liam, Harry eller Louis?)
Zayn / Harry

6. Ska killarna vara känd eller inte? (om inte, ska de känna varandra ändå?)
De ska vara känd

Men var ska man det skicka till dig??

Tänkte börja med att skriva att jag beskriver mig själv, och de är inte för att jag är egoistisk haha utan för att de blir roligare om jag vinner:)
1. Signeli Hall ( du kan byta efternamnet om du vill)
2. Jag är 15 år men du kan skriva mig som 16/17
3. Långt mörkt blont hår, en decimeter från rumpan. Blåa ögon, inte alls lång, 159cm ( du kan skriva längre om du tycker) ganska smal, men har annars tränad kropp
Väldigt skrattglad, mitt skratt beskrivs alltid som gulligt haha för att det är så pipigt ljust, många säger även att det är svårt att låta bli att skratta när jag skrattar. Omtänksam, rolig (haha tycker jag;)
4. Jag spelar fotboll med dem som är två/tre år äldre, nummer 13, jag har spelat sen jag var 5 år. Tränar fotboll runt 4 gånger i veckan+matcher, utöver de gymmar jag oxå.
Jag spelar även piano och sjunger, och ska i sommar spela på hemsö festival och även mindre saker.
5. Egentligen spelar de ingen roll, men helst Harry eller Niall:)
6. Det spelar inte så stor roll men jag tycker själv att det är roligare att läsa om dom är som dom är, alltså kända:)

Om du vill veta nått mer så kan du skriva till mig på kik "signelihall"
Nu är det bara att hoppas:D

Svar: Kul att du var med! Del ett och vinnaren finns ute nu!
My Wesström

1. Isabell Svensson, tog spontant efternamn
2. Hon kan vara 19-20, men jag är 21 år, men det går bra.
3. Hon har brunt mellanlångt hår, lite självlockigt hår, blåa ögon, 160 cm lång, inte smal, inte tjock mittemellan, nu beskriver jag hur hon ser ut med. Hon är en snäll person, lite blyg, söt, rolig och hon har aldrig haft en pojkvän. Så hon har aldrig haft det där, ''det''. Hon bryr sig om sin familj och om sina vänner. Hon kan laga mat, baka och med mera.
4. Liam James Payne <3
5. Bra fråga... Inte kända, dem känner varandra :D
Kram! xx <3

1. Emmy Höber
2. 17 år
3. Hon är väldigt glad, lite blyg innan hon lär känna folk, hyfsat bra självförtroende, lätt svartsjuk.
4. dans, sjunga
5. Harry
6. kända

1. Vad heter karaktären? (för och efternamn) - Emma Sundström
2. Hur gammal är hon? (minst 16 år. Hehe, skulle bli lite konstigt om någon av killarna skulle dejta en 14 åring typ, haha) - 18
3. Beskriv kort hur hon är som person & vad har hon för egenskaper? - Snäll, tillbakadragen, vill inte ta för stor plats men så fort hon lärt känna någon ordentligt så är hon inte blyg alls.
4. Vad har hon för intressen? (sport, sjunga, dansa?) - fotboll
5. Vem av killarna vill karaktären lära känna lite bättre? (Zayn, Niall, Liam, Harry eller Louis?) - Niall
6. Ska killarna vara känd eller inte? (om inte, ska de känna varandra ändå?) - De kan vara kända, som de är nu.

1. Amanda Mellberg
2.17 år
3.Jag är ganska utåtriktad och stark i mig själv, men jag har inte så många vänner pga att jag är lite typ pojkflicka men inte direkt att det är värsta oj.
4 jag lyssnar ofta på musik för att glömma bort allt dåligt och så spelar jag fotboll.
5. Liam eller Niall
6. Dom ska vara kända och inte känna varandra sen förut

:)

1. Vad heter karaktären? (för och efternamn) Matilda
2. Hur gammal är hon? (minst 16 år. Hehe, skulle bli lite konstigt om någon av killarna skulle dejta en 14 åring typ, haha) 17, ska fylla arton.
3. Beskriv kort hur hon är som person & vad har hon för egenskaper? Hon är rätt blyg innan men lär känna henne, men när man väl är vän med henne är hon är envis, positiv och en glädjespridare. Hon kan lätt bli lite tjurig om hon inte får som hon vill, men det brukar gå över rätt snabbt. Hon är rätt kort, är blond och har blåa ögon.
4. Vad har hon för intressen? (sport, sjunga, dansa?) Hon gillar att spela fotboll, och är bäst i sitt lag. Hon tycker även om att läsa och att fotografera.
5. Vem av killarna vill karaktären lära känna lite bättre? (Zayn, Niall, Liam, Harry eller Louis?) Harry
6. Ska killarna vara känd eller inte? (om inte, ska de känna varandra ändå?) Ja, de ska vara kända :)

!.Amanda Mellberg
2.17 år
3.Jag är väll typ lite pojkflickig och en ensaamvarg har inte så många vänner
4.Jag lyssnar på musik,sjunger och spelar fotboll.
5.Liam
6. Dom ska vara kända och jag ska inte känna dom

(kanske kommer två texter för det är fel på min iPad och då skrev jag på datorn också)

1. Lucy Amanda Pale
2. 17, fyller 18 den 23 september
3. Lucy är ganska blyg av sig, trots det älskar hon att sjunga och spela gitarr och skriver egna låtar ibland, men hon vågar förstås inte visa det för någon. Fester och alkohol har aldrig varit hennes grej och därför så har hon inte så många vänner i skolan, bara en, hennes bästa vän Hannah. Hon är väldigt duktig i skolan och hon skolkar aldrig, men vet vet, hon kanske förändras? Resten får du hitta på själv :)
4. Hennes intresse är ju då som sagt att sjunga och spela gitarr, men hon har aldrig vågat visa sin talang för någon annan.
5. Liam
6. De ska vara kända, så som de är nu. :)

Kram! :)

1. Liza Fritz
2. 17år
3. är en glad tjej på 17 år, som gillar att vara med vänner, rita. Lyssnar rätt så mycket på 1D. de tre bästa och sämsta egenskaper jag har typ. Bästa: glad, rolig, har humor. Sämsta: har knappt något tålamod, blir sur lätt, kan vara rätt så uppkäftig ibland.
4. mina intressen är att spela fotboll, sjunga och åka skate board.
5. skulle vilja känna Harry lite bättre.
6. jag skulle tycka att det är roligare om killarna skulle vara kända i novellen.

1. Namn: Johanna "Jojo" Wood
2. Ålder: 18 år
3. Egenskaper mm: Johanna är en glad och envis tjej som aldrig ger upp när hon har bestämt sig för något. Hon vågar säga ifrån men är endå rätt blyg.
4. Intressen: Hon älskar att spela fotboll och bandy!! Där imellan gillar hon att fota och spela gitarr...
5. Killen: Den kille hon vill lära känna lite bättre är Harry!
6. Kända eller inte: Jag vill gärna att killarna ska vara kända...

Hoppas detta blev bra iallafall... Ursäkta ifall det är något stavfel, hade inte många minuter på mig, hehe!!

Kram;)

Svar: Min del 1 är uppe nu, kika gärna in och säg vad du tycker! :D
My Wesström

:)

1: Johanna, jag vet inte hur man ska göra med efter namnet med tanke på att det kommer väl utspela sig i England. men hon kan kanske flyttat dit för ett år sen eller så. :)
2: 18 år
3:hon är mellan lång. med ganska långt hår. blont hår och gröna ögon. hon har väldigt lätt att prata med folk och känna dom bättre.
4:dansa, sjunga och rida.
5:Niall
6:kända.


Svar: Min del 1 är uppe nu, kika gärna in och säg vad du tycker! :D
My Wesström

1. Cecilia Strand
2. 16
3.Hon är rolig och söt, men väldigt osäker på sig själv. Hon är bra på att sjunga.
4. Sjuga och dansa :)
5.Harrrrrryyyy
6. Killarna ska vara känd :)

1. Hannah Olsen
2.19 år
3.Hannah är en glad och godhjärtad tjej och är väldigt omtänksam person men kan också vara lite blyg
4.Hennes största intresse är att fotografera och ta bilder.
5.Harry
6.De ska vara kända
Hoppas det här är något intressant! :-)

En sak jag glömde att skriva med på 3:an har blå gröna ögon, röd brunt hår.

Svar: Min del 1 är uppe nu, kika gärna in och säg vad du tycker! :D
My Wesström

Jennifer Jensen
17 år gammal
Hon är en glad och sprallig tjej, älskar att träna, shoppa och umgås med kompisar både tjejer och killar! hon har alltid varit populär och älskad av alla, hon är är ganska kaxig och självsäker, men innerst inne är hon ganska osäker.
Tränar cheerleading i ett av de bästa lagen och framtiden ser ljus ut, det är det hon satsar på 110%.
zayn eller louis!
ja dom ska va kända :)

Svar: Min del 1 är uppe nu, kika gärna in och säg vad du tycker! :D
My Wesström

Den jag tänkte tävla med är mig själv med några ändringar ;)
Jag heter Olivia Jacobs och jag är 19 år gammal. Jag är en glad och omtänksam tjej. Jag vill alltid andras bästa och tar mig själv oftast i andra hand. Jag har bruna ögon och brunt hår (ganska långt), jag är ungefär 1,65 cm lång. Jag brukar oftast sminka mig när jag ska gå hemifrån men det är typ bara mascara och eyeliner, när jag ska på fest tar jag också ögonskugga. Mina intressen är att dansa, rita och inredning. Jag tycker om alla men om jag måste välja så tar jag Louis :) Jag tycker att de ska vara kända :) Jag skulle verkligen vilja vara med i din novell för att jag älskar dina noveller och jag vet att denna kommer bli minst lika bra som dom andra ;)

1. Amanda Mellberg
2. 17 år
3. En ganska ensamvarg, en pojkflicka typ.
4.Jag gillar att sjungaoch spela gitarr. Jag spelar även fotboll
5. Liam
6. Ja dom ska vara kända men dom ska inte känna varandra.

Jag har skrivit detta tre gånger så det kanske kommer trippelt men min dator är helt störd så jag vill bara på den säkra sidan. :)

1. Vad heter karaktären? (för och efternamn)
2. Hur gammal är hon? (minst 16 år. Hehe, skulle bli lite konstigt om någon av killarna skulle dejta en 14 åring typ, haha)
3. Beskriv kort hur hon är som person & vad har hon för egenskaper?
4. Vad har hon för intressen? (sport, sjunga, dansa?)
5. Vem av killarna vill karaktären lära känna lite bättre? (Zayn, Niall, Liam, Harry eller Louis?)
6. Ska killarna vara känd eller inte? (om inte, ska de känna varandra ändå?)
Lucy Kate Howe, 16 år, intressen är att dansa och spela fotboll, hon sjunger även väldigt bra men det ska inte va ett intresse.
Killen hon vill lära känna bättre är Niall, killarna ska va kända, vill gärna att det ska vara under x-factor tiderna:)

oj, glömde att ta bort det inklistrade :$ gjorde så för att slippe skrolla upp och ner hela tin *lat* :3

Kör helt ego o tar migsjälv hahah :P
1. Wilma Hultgren
2. 19 :)
3. Hon/jag är en väldigt lättsam persom som älskar att skratta och få andra att skratta. Kan vara ganska rå/sarkastisk mot vänner/person jag känner. Annars är jag nog väldigt "carefree", fnissig och har otroligt dålig humor. Jag börjar t.ex. skratta när ett flygplan krashar i ett berg (på film) för att jag tycker det ser så roligt ut. Besserwisser är jag också.
4. Älskar att läsa och skriva, samt vara med vänner. Rider också :)
5. Niall :3
6. Spelar ingen roll.

1. Stella Holmgren
2.17 år
3.Hon är ganska blyg i början men när man känner henne är hon väldigt glad och älskar att skämta och skratta.
4.Hon älskar att sjunga och dansa
5. Niall
6.Det blir mer spännande om killarna är kända men det spelar ingen roll

Älskar bloggen <3 kram

1. Stella Holmgren
2.18 år
3.Hon är ganska blyg när man inte känner henne men när man känner henne är hon väldigt glad, skämtsam och älskar att skratta.
4.Hon älskar att sjunga och dansa
5.Niall
6.Det blir mer spännande ifall dom är kända men det spelar ingen roll.

Älskar bloggen <3<3 kram

jag kommer att skriva lite om mig själv och lite saker som som jag hittar på! T.ex jag heter inte Tirlwall i efternamn!
1. Vad heter karaktären? (för och efternamn)
Hanna Fredrika Thirlwall

2. Hur gammal är hon? (minst 16 år. Hehe, skulle bli lite konstigt om någon av killarna skulle dejta en 14 åring typ, haha)
19 år
3. Beskriv kort hur hon är som person & vad har hon för egenskaper?
Hanna är en glad och positiv tjej som Älskar sin bästa kompis Sol.
Hon brukar vara sansad men ibland kan hon blir lite sprallig och okontrollerad, hon är ganska smart och har ett sinne för humer .
hon är hjälpsam och hjälper gärna personer med deras problem. hon lyssnar gärna på hennes vänner.

4. Vad har hon för intressen? (sport, sjunga, dansa?) Hanna älskar att dansa. Hon dansar Streetdance & Jazz. hon sjunger också och går på sånglektioner och uppträder med både sång och dans.

5. Vem av killarna vill karaktären lära känna lite bättre? (Zayn, Niall, Liam, Harry eller Louis?)
det blir svårt att välja med jag tror Harry♥♥
6. Ska killarna vara känd eller inte? (om inte, ska de känna varandra ändå?) Det spelar ingen roll det får du bestämma!!♥♥

Här har du in liten beskrivning på en halv påhittad person som jag har skrivit!
du får ändra något om du vill om du tänkt dig något annat!☺




hon heter agnes ohlsen.
hon är nu 23, det har gått ett tag nu, tanken är att jag vill att du fortsätter på forbidden love haha.
samma egenskaper men jaja, envis, snäll, väldigt omtänksam och skulle göra allt för harry. det är ju samma person haha..
hon har sama intressen, mode och gillar att sjunga men vågar ju bara om harry är med.
harry då haha..
ja, dom ska ut på sin stadium tour !
hoppas jag får delta såhär haha..<3

1, Natalie Rosé
2, 18 år (född 95)
3, Väldigt omtänksam men sjukt osäker på sig själv, fast det vill hon inte att någon ska se. Natalie älskar att överaska sina vänner på alla sätt.
4, Natalie har en väldigt musikalisk sida(som hon tyvärr inte visar) men tack vare att släkten spelar och sjunger kan Natalie grunderna till nästan alla instrument -förutom gitarr-. Och hon har en röst som passar in på alla låtar som spelas, trots det är de bara i duschen som hon sjunger.
5, Harry
6, ja det ska vara kända.
tack för en super bra blogg <3 xx

1. Vad heter karaktären? (för och efternamn)
Tilda Lindqvist. (Jag vret ego men det skulle vara roligt att var med i en så bra novell som denna) Smecknamn Tildis.

2. Hur gammal är hon? (minst 16 år. Hehe, skulle bli lite konstigt om någon av killarna skulle dejta en 14 åring typ, haha)
Hob är 18 år, fyller år 28 April.

3. Beskriv kort hur hon är som person & vad har hon för egenskaper?
Glad, sprallig tjej, älskar att skratta och lee. Min pasion är Fotboll och är kapten i det. Älskar att få folk att skratta, pratar med randoma personer på gatan? Det är min specialitet!
Bästa egenskaper: glad, ser alla saker positivt och leer hela tiden.
Sämsta: När jag väll är uppe i något så kan jag inte ge upp, är världens tävlings människa vilket leder till när jag förlora kan jag få lite utbrott. och jag är extremt kaxig och dryg när jag bråkar med någon.

4. Vad har hon för intressen? (sport, sjunga, dansa?)
Fotboll, innebandy och sjunger. Men fotboll är favis.

5. Vem av killarna vill karaktären lära känna lite bättre? (Zayn, Niall, Liam, Harry eller Louis?)
Allihopa!

6. Ska killarna vara känd eller inte? (om inte, ska de känna varandra ändå?)
ja, jag tycker att dom borde känna varandra för det är tråkigt att ändra deras liv liksom!

KRAM! XX

1.Sofia wiliams
2. 19 år
3. Älskar djur ( kanske bor på en bondgård? ) och har brunt hår och blå ögon. Inte populär men har vänner.
4. Tycker om sport, djur och har inga problem med att bli smutsig, tycker även om musik.
5. Niall
6. Killarna är med i X-factor ( om det går, annars är de inte kända ) känner varandra genom att de är grannar och går i samma skola.

Du skriver jättebra noveller och hoppas att jag vinner! :D <3

Glömde hur mitt utseende var!
Bruna ögon, blond/brunt hur med mörk brun dipdye.

Och det borde vara samma tid så att dom ska ut på deras stadium Tour!
Kramisar! xx

här är en sak till om Hanna!! ♥
Hanna har lite problem över att hon tycker att hon är tjock och är inte nöjd med sitt utseende! hon är egentligen inte tjock alls!
hon mår dåligt av det och blir retad/mobbad på skolan ( fast hon kanske ska jobba?)
kram och ha det bäst!
P.S ÄLSKAR dina noveller!!!!D.S ♥♥♥♥♥

1. Billie Jones
2. 17 år
3. Hon är en person som lätt får vänner och älskar mode och jobbar som stylist (kanske då hon träffar killarna???) och hon har bruna ögon och rött ganska långt hår och är ungefär 170 cm lång. Hon är väldigt envis och har en kort stubin men hon glömmer också små bråk ganska snabbt. Och hon bor med sin bästa kompis Alison (Allie) Brown i en lägenhet som ligger lite utanför London. Men hon kommer från Sverige där hennes pappa bor (mamman lämnade dom när hon bara var 2 år och sen dess har dom aldrig träffats)
4. Tycker om mode och har gått på dans sen hon var fem men slutade förra året då hon flyttade till England.
5. Du får bestämma! :)
6. Kända
Tack för jätte bra noveller! <3

1. Agnes Milton
2. 18 år
3. Hon är nästa alltid glad och skrattar mycket! Men hon har även sjukt dåligt tålamod och om någon gör henne arg, blir hon väldigt arg en kort stund, men kan inte vara sur på någon i mer än en timme nästan, iallafall om det är någon som står henne nära ;) Hon har långt brunt hår som går ner till naveln och väldigt klarblåa ögon. Ganska tränad. Många tycker att hon kan vara för snäll ibland, men samtidigt står hon alltid upp för vad hon tycker och försvarar nära och kära alltid. Hon tar hellre smällen än att låta nån annan ta den, om du fattar ;) Ber hellre om ursäkt ön om tillåtelse. Men har ett hemskt minne från 16 års åldern, då hon var med i en olycka, där hennes bästa vänner var med i. Agnes och Hanna, var de ända som klarade sig av alla fem, skolans populäraste och roligaste gäng, gänget med starkast vänskap.
4.Älskar att träna (springa och sånt du vet ;)), sjunga, fota och modella. Dansa är också något som jag gillar.
5. Harry, eller Niall
6. JAAAA ;)




Kom ihåg mig?