summer love, del 19

Elins Perspektiv;
Nästa morgon vaknade jag med Niall tittandes på mig. Han var så vacker.
"Godmorgon min älskade" sa han och tittade på mig samtidigt som han kysste mig. 
"Godmorgon min prins" sa jag och log mot honom. Jag tänkte på hur natten vart och det fick fick mig bara att le ännu mer. Jag antar att Niall tänkte på samma sak eftersom han log lika mycket han med. 
"Med dig så känns allt rätt. Du är de bästa och finaste jag har, förlorar jag dig så har jag ingenting kvar. Allt skulle kännas så världelöst utan dig, Elin" Sa Niall och tittade på mig. Jag kände hur tårarna kom och jag blev nästan generad över att jag börjar gråta så lätt. Fast denna gång var det glädjetårar såklart. 
"Jag älskar dig mest min fina, allt känns så rätt med dig" sa jag och kände hur hans kropp kom närmare min och han kysste mig ännu en gång. 
Nialls Perspektiv;
Natten med Elin kunde inte blivit bättre och det var den bästa natten någonsin. Att bara ha henne brevid mig och kunna andas in hennes underbara doft gjorde mig till världens lyckligaste kille. Jag vet att jag hela tiden sagt till media och även till min familj och vänner att jag inte tror på sex före äktenskap, men med Elin kändes allt så rätt. Det är henne jag vill dela mitt liv med och jag behöver henne mer än allt annat. Jag kunde känna Elins andetag medan hennes huvud låg på mitt bröst. Hon tittade upp ibland och log sitt fina leende, dedär leendet som ingen annan hade, bara Elin. 
"Är ni vakna eller? Niall! Upp med dig vi ska va på TVn om en och en halv timme och här ligger ni och latar er!" hörde man en röst säga och in kom Liam. Det var oftast han som höll koll på oss killar och var som en slags pappa för oss, vilket var bra. Annars skulle det inte vara någon reda på oss alls, tänkte jag tyst för mig själv och log lite. 
"Shit! Det hade jag glömt ju. Hur lång tid tar det att åka dit?" frågade jag i samma stund som jag gick upp och klädde på mig. 
"Det tar typ en halvtimme men vi lär ju vara lite innan sändning" sa han och kollade på mig och Elin en extra gång innan han lämnade rummet. Han flinade lite så jag antog att han förstått vad som hände inatt. Jag såg att Elin låg kvar i sängen och tittade på mig medan jag satte på mig mina kläder som låg utspridda på golvet.
"Vad är det?" sa jag och log lite smått.
"Du är så fin Niall. Är så glad att kunna kalla dig min" sa hon och hennes leende blev ännu större. Jag la mig bredvid henne i sängen igen och hållde om henne hårt. 
"Du är det bästa jag har, jag är så otroligt glad att kunna kalla dig för min också" sa jag och tittade henne menande i ögonen. Vi kysstes en lång stund men sa sedan "Skynda dig nu så ni inte kommer försent! Jag lovar att lyssna på er, men nu ska jag nog gå in till Frida som förmodligen sover än" hon pussade mig snabbt på kinden och försvann in till Frida. 
Jag gick upp ner till köket och alla killarna satt redan vid bordet och åt frukost. När jag kom in så såg jag att allas blickar var riktade mot mig. 
"Vad?" sa jag och småskrattade lite mot de flinande killarna. 
"Hade ni det mysigt igår? du ser lite trött ut!" Sa Harry och blängde på mig med det retsammaste flinet han någonsin kunde göra. 
"Äsch, tyst med er!" sa jag och satte mig på stolen bredvid Zayn. Vi pratade en lång stund om allt möjligt och jag är så sjukt glad över att jag fått lärt känna världens bästa vänner och världens bästa tjej. 
 
Elins Perspektiv;
"Är du vaken?"  sa jag medan jag försiktigt gick fram mot sängen där Frida och Harry hade sovit inatt. 
"Jadå" svarade hon med sin hesa morgonröst. Jag satte mig bredvid henne i sängen och vi började prata om exakt allt. Precis som vanligt. Jag berättade om denna natt med Niall och hon såg väldigt intresserad ut faktiskt. 
"Hur går det med Harry då?" sa jag och boxade till henne lite lätt på armen.
"Det går bra! Han och jag sov ju inatt här och sånt.." började hon.. Jag såg att hon började bli lite röd om kinderna. 
"Frida, du är helt klart kär!" avbröt jag henne och blinkade med ena ögat. 
"Haha, ja. Jag antar det. Med Harry så känner jag mig trygg. Han är inte alls som alla andra killar" sa hon och tittade på mig. Jag förstod henne. Jag var ju själv så otroligt kär just nu så jag vet precis känslan som hon känner. "Jag vet du känner och jag är inget annat än glad över att du är så lycklig, Frida. Du är och kommer alltid vara min bästa vän" sa jag och vi kramade om varandra.
"Sätt på TVn kl 14.00, vi kommer tillbaka när inspelningen är klar" hörde jag Niall skrika från nedervåningen. Jag hann inte säga så mycket mer än okej för sedan så smälldes dörren igen och det blev helt tyst i hela huset. 
Fridas Perspektiv; 
"Idag så har vi en stor nyhet att berätta. Vi har nämnligen besök utav våra favoritkillar från pojkbandet One Direction!" Hörde jag inne ifrån vardagsrummet när jag stod i köket och bredde mig ett par mackor till mig och Elin.
"Frida skynda dig! det börjar nuu" skrek Elin och jag bredde precis klart den sista mackan när hon skrek. Jag sprang in till rummet och fick syn på killarna. Det kändes så konstigt att gått från att vara ett av världens största fan till att känna dem så otroligt bra, det kändes så otroligt och jag är så himla lycklig. Det är ju varje tjejs dröm typ och här är man. Så lyckligt lottad. 
Vi satte oss ner i soffan och lyssnade på intervjun med killarna. Det frågade vanliga saker som tex hur det kände inför världsturnén som startade om en månad. 
"Jo, det är ju en av de bästa sakerna med dehär jobbet, att sjunga och träffa fansen och åka runt och se olika länder och städer. Det är otroligt!" sa Liam och man såg hur hela han lyste upp men fortsatte sedan.
"Det enda som kan vara jobbigt är att vara ifrån sin flickvän och familj så länge. Men som tur är så kan man ibland smita ifrån och åka hem och träffa dem i veckorna och så. Så det är ju lugnt" 
"Dudå Niall? Hur går det med kärleken för dig då?" sa den kvinnliga intervjuaren och tittade nyfiket på Niall och jag tittade på Elin som satt och tittade lika inne i TVn som jag. 
"Jo, det går riktigt bra. Som de flesta vet så är jag tillsammans Elin och jag är väldigt lycklig med henne. Vi har kul ihop och hon är det bästa jag har" sa han och tittade in mot kameran. 
Jag såg hur rörd Elin blev utav det Niall sa så jag hoppade närmare henne och vi höll om varandra. 
"Ja, ni hade de ju riktigt kul inatt hörde jag!" sa Harry och tittade på Niall lite retsamt. Jag kunde inte hålla mig ifrån skratt och jag såg hur röd Elin blev samtidigt som hon verkade tycka det var rätt kul.
"Men Harrryyyyyyy!" Sa Niall och skrattade lika han också. Jag antar att han bara tyckte det var kul. 
"Ja men du då Harry, hur går det för dig? Har du hittat den rätta som du nu så länge har letat efter?" fortsatte interjvuaren och tittade frågande på Harry. 
"Ja, jag tror faktiskt att jag har det nu. Jag har träffat en tjej som jag gillar väldigt mycket och så. Jag nämner dock inga namn än eftersom hon kanske inte vill och är redo för det än, men hon är absolut en toppentjej och jag tycker om henne jättemycket" sa han och tittade på de andra killarna som bara flinade åt honom. 
Jag kände mig som världens lyckligaste tjej.
 
"Vad tyckte ni om vår interjvu då?" Sa Harry och slängde av sig skorna och gick fram till mig och gav mig en puss. Jag andades in hans lukt och svarade bara
"Jättebra, som alltid" och pussade honom på munnen en gång till. Han bara log och jag också.
Plötsligt så hörde jag Niall skrika ifrån övervåningen där han och Elin befann sig. 
"Hjälp!" skrek han och vi alla gick upp för att se vad som hänt. Jag sprang upp lite före men de andra kom efter. 
Jag fick se Elin ligga och gråta och skaka på golvet och jag blev helt förskräckt.
"Elin! Vad händer?" Sa jag och sprang oroligt fram till Elin som låg på golvet och kunde knappt få fram ett ljud för hon grät så mycket. Men tillslut räckte hon mig telefonen och bad mig titta på SMSet hon fått från min mamma. Jag läste SMSet om och om igen och jag kunde knappt förstå själv vad som hänt. Jag kände hur tårarna började komma även på mig. Jag såg på Niall hur rädd han var och bara höll om Elin som storgråter på hans axel. 

Vad var det för hemskt SMS som Fridas mamma skickade? Vad stod det och varför blev de så ledsna? 
 
Hoppas delen blev bra och att ni gillade det! Nästa kommer imorgon!

super!

Mer mer mer!!!

Så, nu har vi lagt till dig i vår länklista i menyn!

jättebra! :) xxx

NEJ:( Måste jag vänta ääändaa tills imorgon för att få veta!:((( tror att hennes mamma har dött...:/

Sv: Tack så mycket!:D du är för snäll!<3

Awesome!!!!
Skulle du kunna tänka dig länkbyte? Kommentera gärna på min blogg om du gör det eller inte vill:)xxx

Åh vad bra!! Längtar tills nästa del kommer ut :)

Har läst allt idag o älskar er novell! :D
Jag tror att de har varit med om en bilolycka eller så har hennes mamma eller syster dött!!

Ååh vad spännande! Men du kan ju inte sluta sådär, gaaaah! Skriv mer, haha! :D

Sv: Han är gjord för att va gillig!:)
Vi får se imorgon vars hon gick!;) KRam!




Kom ihåg mig?