summer love, del 22

Elins Perspektiv;
"Allt känns så rätt med dig Niall. Jag älskar dig mest av allt i hela världen" sa jag och såg djupt in i hans ögon. "Jag älskar dig mer än själva livet, världens bästa" viskade han sedan i mitt öra och vi kysstes ömt. Han la sig försiktigt över mig och log mot mig. Han drog sakta ner mina byxor och just när allt var så perfekt, så ringde en telefon. Min telefon. 

 
Nialls Perspektiv;
Hon såg länge på den ringade telefonen som låg på bordet framför oss, okänt nummer stod det. Jag tittade på henne och hon såg väldigt bekymrad ut.
"Ska du inte svara?" frågade jag tillslut och hon vände genast blicken mot mig. 
"Ska jag verkligen?, tänk om det är sjukhuset och de säger att mamma bara blivit sämre?" sa hon och jag såg i hennes ögon att tårarna ville tränga sig fram.
"Du får aldrig veta om du inte svarar" sa jag och försökte få fram ett litet leende. Hon tog sakta telefonen och svarade efter många om och men. Jag hörde inte vad personen på andra sidan luren sa, som jag förstått var sjuksköterskan från sjukhuset och det enda Elin sa de första minutrarna var bara "aa, mm, okej" och det var svårt att tyda på hennes ansiktsuttryck vad hon menade. Men när jag fick se ett stort leende tränga sig fram i hennes ledsna ansikte så kunde inte jag något annat än att le heller.
"Vad sa hon?" sa jag och tittade nyfiket på Elin som såg väldigt glad ut. 
"Mamma har blivit bättre. Hon är inte helt frisk än men det är på bättringsvägen" sa hon tillslut och kramade om mig hårt. Det kändes bra att se Elin så lycklig och glad igen. Vi låg kvar i soffan en stund och knäppte mellan de olika kanalerna på TVn. 
"Ska vi åka och bada?" fick jag ur mig tillslut och Elin nickade glatt åt frågan jag nyss ställde. 
 
"Jag väntar i bilen, gå in och packa lite kläder och sånt så åker vi och badar sen" sa jag och pussade henne lätt i pannan. Medans jag väntade på att hon skulle packa så satte jag på radion i bilen. Våran nya cover One Way Or Another spelades och jag kunde inte låta bli att le åt det. Tänk att för bara några år sedan var jag en helt vanlig kille som var precis som alla andra. Nu kan jag bara gå utanför dörren och tiotals tjejer står och skriker efter mig, helt sjukt egentligen. 
 
Elins Perspektiv;
Jag gick fort in genom dörren och möttes utav Jessica. 
"hej vännen. hur är det?" sa hon och gav mig ne lätt kram. Det är tur att jag känner Jessica så bra, hon är ju som min extramamma känns det som ibland. 
"det är bra nu, mamma är ju bättre och Niall och jag ska åka och bada nu. Jag stannar nog där inatt också. Om det är okej?" sa jag och tittade på Jessica. Hon bara log och nickade mot mig.  Jag kom ner till rummet och fann Harry och Frida ligga i sängen och strula. Jag bara skrattade och såg på Frida som tittade förskräckt på mig.
"Åh herregud! vad rädd jag blev" sa hon och tittade upp mot mig. Jag bara fortsatte att packa ner mina saker och när jag skulle gå ut så kunde jag inte låta bli att slänga ur mig en retsam kommentar.
"Ta der lugnt nu! Jag sover hos Niall inatt men vi ses" sa jag och stängde igen dörren. Jag hörde hur Harry och Frida skrattade på andra sidan och jag gick ut ner och ut till bilen där Niall satt.
 
"Vart ska vi?" sa jag och jag såg hur han flinade mot mig men fortsatte sedan med ett "det får du se" . 
Jag bara hatade när Niall var så hemlighetsfull, det kändes som första dagen vi var ensamma tillsammans på riktigt. Det kändes så pirrigt och spännande på samma gång. 
Vi kom fram till en strand med en brygga. Sjön var helt stilla och men man kunde ända höra vågorna åka fram och tillbaka. Det var väldigt mysigt och det var det perfekta sommarvädret för att kunna bada. 
Jag var oftast inte den som gillade att bada så hemskt mycket men nu var jag faktiskt riktigt badsugen. 
"Ska vi hoppa i på tre?" Sa Niall och tog min hand. Jag nickade på huvudet och han höll den hårdare. Han började räkna och när han kom fram till TRE så puttade han i mig, men han själv var kvar på bryggan.
"Niaaaaaaaaaaaall!" skrek jag lite argt och ironiskt samtidigt som jag tittade på Niall som stod och asgarva på bryggan. Jag sprang upp ur det ljumma vattnet och sprang ut på bryggan till Niall. Han skrattade ännu mer och jag försökte putta i han ner i vattnet, men han var allt starkare än mig. 
"Du är så elak" skrattade jag och slog till han lite löst på armen.  
"Förlåt, men ville se hur du reagerade. Du är så söt hela tiden, hur gör du?" sa han och tog sina armar runt om mig.  Jag visste inte vad jag skulle svara så jag bara besvarade kramen och sedan drog jag med han ner i vattnet.
"Aaaaah, kaaalllt!" skrek han när han var i vattnet och denna gång var det jag som skrattade, även om jag var också var i vattnet. 
"Där fick du!" sa jag och Niall kom simmande mot mig. Han drog in mig till han och tittade i mina ögon. Jag kände att hela jag blev varm och hans kyssar fick hela mig att glänsa. 
 
Nialls Perspektiv;
Vi satte oss på bryggan och tittade på solen som sakta gick ner. Jag höll om henne och hon hade sitt huvud lutat mot min axel. Men jag märkte att allt inte stod rätt till. Hon funderade på någonting, jag kände det på långt håll. 
"Vad tänker du på, älskling?" frågade jag henne osäkert samtidigt som hon fort tittade upp mot mig. 
"oss" svarade hon och vände blicken neråt.
"Vad menar du?" frågade jag och försökte möta hennes blick. Hon fortsatte att titta ner och det märktes att hon inte ville ha ögonkontakt nu. 
"Du har ditt liv här i London. Du är världskänd och allt. Jag är en vanlig tjej från Sverige som ska börja naturgymnasiet till hösten. Vad kommer hända med oss? Det är tusentals mil emellan oss och du har ditt och jag har mitt. Hur ska jag någonsin kunna klara mig utan dig?" sa hon tillslut och äntligen tittade hon upp på mig. Hon hade tårar i ögonen denna gång och jag visste ju att de hon sa var sant. 
"Jag älskar dig mer än allt annat, jag har aldrig vart såhär kär i någon annan och jag är så rädd att förlora dig. Du är inte alls som alla andra och jag kommer aldrig att klara mig ifrån dig" fortsatte hon och nu kunde jag inte heller hålla tårarna inne. 
"Allt ordnar sig. Det är du och jag mot världen, jag ska försöka komma till Sverige varenda lediga tid och du kan komma hit så ofta du kan. Och jag antar att Yaser och Leila är tillsammans nu också så ni kommer ju att kunna åka hit oftare" sa jag och torkade hennes tårar som sakta rann ner för hennes kinder.
"men det är flera veckor dit. Tänk inte på det nu" sa jag och höjde upp hennes haka så huvudet blev riktat mot mig. Jag mötte hennes glänsande ögon och pussade henne löst på munnen. 
"Appropå det. Jag har glömt att sagt det, men imorgon kväll reser jag hem till Mullingar och träffar min familj och lite sånt innan våran världturné börjar om en vecka. Snälla, du kan väl följa med?" frågade jag henne lite tyst.
 
Elins Perspektiv;
Jag tittade på Niall. Jag ville ju vara med honom hela tiden, men skulle jag våga träffa hela hans familj, och vad skulle hända med min? 
"Jag har berättat allt om dig och det skulle gärna vilja träffa dig" sa han och tittade på mig igen.
"Ja.. Men jag är bara jätterädd att jag ska göra bort mig, framför din familj så de inte tycker om mig" sa jag och tittade ner igen. Han tog sina fingrar och höjde upp mitt huvud så våra ögon möttes ännu en gång.
"De gör de inte. Det kommer älska dig, precis som jag" Sa han och kysste mig ömt. 
 
"Hejdå, ta hand om mamma och Ida från mig. Vi ses om en vecka på deras turné-startning här i London va?" sa jag och kramade om Frida hårt. 
"Du vet att de klarar sig fint och hon är så glad för din skull. Sköt om dig bara och ja. Vi ses på konserten om en vecka!" sa hon och kramade om mig ännu hårdare och pussade mig på kinden. 
Jag gick sedan fram till de andra killarna som följt med till flygplatsen för att säga hejdå, kramade om dem alla och sedan gick jag tillbaka till Frida och kramade henne ännu en gång. Även några fans hade kommit och jag hade redan fått tagit minst 30 bilder med andra tjejers telefoner. Det var så kul att se fansen vara så galna och snälla mot både mig och Niall. 
 
"Nu är vi påväg hem älskling, nu ska du äntligen få träffa mina vänner och familj där hemma!" sa Niall och tog min hand. Jag kände hur planet lyffte och vi var påväg upp i luften. 

Nu ska snart Elin få träffa Nialls familj! Undrar hur det ska gå?
 

Kanske rätt så tråkig del. Men nästa kanske blir lite bättre! Även så börjar "Summer Love" Kapitlet gå mot sitt slut snart. Men oroa er inte. Har redan insperation på en ny!  Men ni får gärna kommentera vilken av killarna ni vill läsa mer om? 
 
Nästa del kanske kommer redan ikväll, om jag har tid! KOMMENTERA! 
 
 

Superbra!

MER LOOOUUIIIS!!!

jättebra! :) kram! xxx btw har mejlat dig :) xxx

Jättebra! Lägger upp ett länkbyte så fort jag kan :)

Meeeeeer!!!!!!:D :D :D :)

Lagt upp länkbytet nu då :) xx

Åh du skriver så bra! Kan du inte göra en om Harry ? :D

Svar: åh tack! Ja.. Funderar på Harry eller Louis faktiskt!
My Wesström

Jätte bra!! älskar er uppdatering!! :)

Hej! Har precis börjat läsa din novell, men den verkar jättebra! :D

MER OM HARRY SNÄLLA SÖTA RARA HAHA, han borde få ett eget kärlekskapitel med en tjej från sverige vid namn agnes. Då skulle en av deömmarna gå i uppfyllelse! xxxx




Kom ihåg mig?