summer love, del 23

Elins Perspektiv;
"Hejdå, ta hand om mamma och Ida från mig. Vi ses om en vecka på deras turné-startning här i London va?" sa jag och kramade om Frida hårt. 
"Du vet att de klarar sig fint och hon är så glad för din skull. Sköt om dig bara och ja. Vi ses på konserten om en vecka!" sa hon och kramade om mig ännu hårdare och pussade mig på kinden. 
Jag gick sedan fram till de andra killarna som följt med till flygplatsen för att säga hejdå, kramade om dem alla och sedan gick jag tillbaka till Frida och kramade henne ännu en gång. Även några fans hade kommit och jag hade redan fått tagit minst 30 bilder med andra tjejers telefoner. Det var så kul att se fansen vara så galna och snälla mot både mig och Niall. 
 "Nu är vi påväg hem älskling, nu ska du äntligen få träffa mina vänner och familj där hemma!" sa Niall och tog min hand. Jag kände hur planet lyffte och vi var påväg upp i luften. 

 
Jag var fortfarande rätt spänd över var Nialls föräldrar skulle tycka om mig. Jag var ju förmodligen inte som någon av Nialls förra tjejer. Jag är inte den som sminkar mig överdrivet eller gillar att ha mycket uppmärksamhet. Om jag tänker efter så kan jag vara väldigt tråkig när det gäller utseendet. Kläder däremot gillar jag mycket och jag har ett stort sinne för mode. Jag såg på Niall som redan somnat vid stolen bredvid mig, jag log lite för mig själv, han var så himla vacker när han sov.
Jag tog upp mina hörlurar i vänstra fickan och satte på Let her go med Passenger  och lät låten gå på repeat. Jag slöt mina ögon sakta och sedan somnade jag också. 
 
Jag vaknade av att Niall pickade försiktigt på mig och log mot mig med sitt nyvakna ansikte.
"heeeej älskling, vaken nu? Kolla neråt!" sa han och jag kollade försiktigt ner och från början så såg jag bara hav, men några sekunder efter så såg jag massa hus och jag kunde se Irland ovan ifrån. 
"Vi landar snart!" sa han och skrattade till. Jag tog upp telefonen och knäppte några kort. Det såg verkligen hur coolt ut som helst uppe ifrån. Jag loggade snabbt in på Twitter och skrev "Niall is hoooome!" 
Niall såg min Tweet några sekunder efter och skrattade. "Du är så sööt!" sa han och pussade på mig, precis som han alltid gör. Jag log mot honom och pussade honom en gång till. 
 
"Okej, nu ska vi bara leta upp mamma bland alla folken här" sa Niall och började titta sig omkring. Plötsligt så fick jag syn på en blond liten kvinna som kom gående mot oss. Kvinnan som förmodligen var Nialls mamma.
"Heeeeej Niall!" sa hon och kramade om Niall och man såg hur glad hon blev över att se honom. "Jag har saknat dig så mycket min älskade pojke, det är så tomt utan dig hemma!" fortsatte hon och tittade upp mot honom.
"Det är kul att se dig också mamma. De här är Elin, min flickvän!" Sa han sedan och visade mig för henne. 
"Åh, Hej Elin. Gud så kul att se dig. Niall har pratat så gott om dig och du är ju mycket sötare än jag trodde! Jag heter Maura" sa kvinnan och kramade om mig. 
"Kul att se dig, Maura. Jag heter som sagt Elin" sa jag och log åt henne. 
 
Vi kom hem till Niall och det var riktigt fint där. Utanför garaget stod en vit stor bil och huset var mäktigt. Det kändes som att komma till ett paradis. Det var stora palmer runt huset och det var verkligen stort. 
"Hallåååå" skrek Niall när vi kom innanför dörren och jag gick tätt intill honom. 
Ut ur köket kom en lång man som egentligen inte liknade Niall alls i utseende, möjligtvis hans blåa ögon som jag nu förstod vad Niall fått sina fina ögon ifrån. 
"Heeej min älskade son!" sa han och kramade om Niall. Jag såg hur hans ögon tindrade när han fick syn på Niall så jag kunde inte låta bli att le.
"Hej pappa, detta är Elin som jag pratat om" sa han och tittade på mig. Jag gick fram till Nialls pappa som var nästan två huvuden längre än mig.
"Kul att träffas!" sa han och vi skakade hand. Han presenterade sig som Bobby och verkade också väldigt trevlig, precis som Maura.
"Klä upp er nu, så ska vi gå och möta Greg på Sabor Brazil!" Sa Maura när jag och Niall precis satt oss i deras vardagsrumssoffa och båda två med slitna mjukisbyxor och tjocka hoodies. 
"Vad är Sabor Brazel?" viskade jag till Niall som då börja skratta åt mig fast på ett gulligt sätt.
"Det är min och Gregs favoritrestaurang här i Mullingar, jääättegod mat!" sa han och klappade sig på magen. Jag bara skrattade åt honom och vi gick ner till Nialls rum och bytte om. 
"Kan jag ha dehär tror du?" sa jag och visade Niall vad jag precis satt på mig. Ett vanligt linne och en jeansväst och håret i en hästsvans tyckte jag såg helt okej ut och jag trivdes bra i det.
"Du är fin i allt min prinsessa, du behöver inte ens fråga!" sa han och kramade om mig. 
 
"Åh, vad fin ni är tillsammans." Sa Maura det första hon gjorde när vi kommit upp ifrån nedervåningen. Jag såg Nialls "sluta-att-vara-så-pinsam" blick som han gjorde till henne, men själv kunde jag inte göra annat än att le åt henne och tacka så mycket.
 
"Yo man!" Sa Niall och klappade sin bror på ryggen så fort de träffades. 
"Shit va kul att se dig brorsan! Längesen nu!" sa han och kramade om Niall. "detta är min flickvän Elin" sa han sedan och jag fick ännu en gång skaka hand med en av hans familjemedlemmar. Det kändes kul men samtidigt nervöst. Men än så länge hade det ju gått bra. 
 
Under hela middagen så satt vi alla och pratade om nästan allt möjligt. De frågade mig frågor som var jag kom ifrån, hur gammal jag var och sånna vanliga frågor. Niall pratade mestadels med hans bror som han verkligen kom bra överens med. Jag hade känt hur konstigt Greg hade tittat på mig några gånger under kvällen men det var först när han frågade om inte han och Niall kunde gå åt sidan lite som jag blev orolig. Tänk om han redan ogillade mig? Efter första kvällen? 

varför tror ni Greg tittar så konstigt på Elin och vad ville han säga till Niall? ;) 
 

Nästa kommer imon! 
 
 
 

Sv: greg blir säkert kär i elin hihi? Jaa!! Nej ha louis i en annan historia, efter summer love borde harry och agnes. Ha en kärlekshistoria! ;D <3

NEEEJ! Nialls bror får inte förstöra deras förhållande..om det nu är de han ska göra...!:/

Jätte bra! Mer!!! :D

Så bra 😭

Jätte bra!!!! Meeeer!! ❤😘😄

jättebra :) xxx

Jätte bra! :D

Det är jätteroligt att du kommenterar, blir jätteglad! :D

Han kanske börjar gilla henne mer än sin brors
Flickvän;)




Kom ihåg mig?