summer love, del 28 - the end

Elins Perspektiv;
"När Jason ville prata med dig så märkte jag direkt att något var fel. Så jag gick efter. Jag har aldrig vart så rädd att förlora dig som jag var idag." sa han och lekte lite med mitt hår. 
"Du anar inte hur glad jag är över att du var där. jag var så himla rädd. Jag älskar dig, jag vill aldrig mista dig" viskade jag i hans öra och jag kände hur pirret i magen bara ökade mer och mer. Niall mötte min blick och drog sakta av mig tröjan och jag hans. Han la sig över mig och log med sitt fina leende. Allt kändes så rätt och alla rädslor inom mig hade bara försvunnit. 

Nialls Perspektiv;
Veckan hade gått ovanligt fort och det känns tråkigt att behöva lämna mamma, pappa, Eric och alla andra vänner jag har här i Mullingar. Även resten av släkten som vi träffat under veckans gång. Men det värsta är ju att jag nästan inte kommer att kunna träffa Elin lika mycket längre, att inte kunna somna och vakna bredvid tjejen jag älskar mest och har sovit med i flera veckors tid nu. Det kommer bli jobbigt och svårt att behöva lämna henne men samtidigt ska det bli kul att åka på vår turné, som startar ikväll redan. Som tur är så kommer Elin gå på den, fast jag vet ju att det kommer inte alltid att vara så. 
"Hallå, Niall! Vi landar snart" hörde jag Elins röst säga och jag väcktes ur mina tankar. Jag tittade på henne och såg att hon hade tårar i ögonen. 
"Älskling, vad är det?" frågade jag och tog tag i hennes hand. Hon tittade länge in i mina ögon innan hon sa något men fortsatte. 
"Jag älskar dig mest utav allt, att lämna dig ikväll kommer att bli så otroligt svårt. Jag vill vara med dig föralltid" sa hon och vinklade blicken neråt. Jag tog min hand under hennes haka och höjde upp hennes huvud så våra ögon kunde mötas. Nu såg jag verkligen tårarna i hennes ögon och det gjorde ont i mig att se dem.
"Jag vill också vara med dig föralltid min prinsessa, och det ska vi. Jag kommer att få lite ledig tid ibland och all den tiden ska gå åt till dig. Jag tänker resa över halva jordklotet om det skulle vara så. Jag kommer ringa dig hela tiden och vi kommer att kunna se varandra via skype och FaceTime.  Tillsammans klarar vi allt, även det här. Okej?" sa jag och hon nickade instämmande. Hon kramade om mig hårt och sedan kysstes vi, länge.
 
Elins Perspektiv;
Att träffa och lära känna Nialls familj har betytt så mycket för mig. Jag har fått en annan uppfattning om Niall och det var skönt att se honom slappna av och känna att även han var hemma. Flygresan hem var rätt så jobbig, mina tankar om att behöva lämna Niall ikväll satt i mitt huvud hela tiden. Men vi snackade ut om det mesta så den största klumpen i magen försvann iallafall.
"Heeeeeej snygging! Har saknat dig såå mycket" möttes jag av en glad Frida på flygplatsen tillsammans med de andra killarna. De kramade om mig och Niall och sa att det var kul att se oss igen. 
 
"Vi ses på konserten, älskling" sa Niall efter vi stått utanför dörren i säkert 20min. Han drog in mig i en varm kram och sedan pussade mig lätt på pannan och sedan så sa han "Allt kommer lösa sig, vi klarar dehär" . Jag såg gråten i hans ögon när han sa det och jag kramade om han igen. Jag gick in och hälsade lite på alla och vi snackade ett bra tag. Att se mammas ansikte igen gjorde mig nästan hel igen och jag är så himla glad över att hon är frisk nu. 
"Kom igen nu Elin. Vi lär välja kläder till ikväll" sa Frida och vi sprang upp till rummet. Eftersom både Frida och Harry är slarviga och stökiga av sig så kom det inte som en chock när jag fick se rummet. Kläder överallt och sängen var obäddad. 
"Du är dig lik iallafall" sa jag och skrattade. Hon skrattade också och sedan började hon leta på kläder till konserten igen och jag gjorde lika. Efter minst en timmes letande av kläder så var vi båda nöjda och redo. Jag tog mina svarta jeans, ett linne och min jeansväst med lite smycken till. Frida tog sin klänning hon hade på skolavslutningen som också var riktigt fin. 
"Hur är det mellan dig och Harry då förresten?" sa jag och tittade lite retfullt på Frida som rodnade lite lätt.
"Jo, det går bra. Du såg ju på Twitter" sa hon och gav mig ett flin. Vi gick upp och alla stod i hallen och väntade på oss. Hela familjen Roslund, Svensson och Malik skulle följa med och vi var tvungen att åka två bilar. 
 
Det var dimmigt och rörigt att komma in i arenan där vi befann oss och fans som skrek överallt. Det var verkligen mäktigt att vara där och när killarna kom ut på scenen blev det helt kaos. Det kändes helt sjukt att tänka tanken på att den blonda killen där på scenen med gitarren i handen, var min. Att JAG av tusen skrikande tjejer fick chansen att lära känna dessa fem fantastiska killar kändes helt sjukt och ändå är det bara vanliga killar som sjunger. De hade sjungit ett par låtar och plötsligt började Niall prata och jag kände hur våran ögonkontakt möttes och hans blåa ögon blänkte i ljuset. Fansen blev tysta och Niall fortsatte. 
"Denna låt som kommer att spelas nu, är väldigt speciell för mig. Den är min absoluta favorit i albumet och den får mig att tänka på andra gången jag träffade min livs största kärlek. Jag är så lycklig med henne och den dagen glömmer jag aldrig, hon betyder allt för mig. Little things kommer här" sa han tittade på mig under hela tiden. Fansens skrik blev bara högre och högre och de skrek och visslade. Även Frida. Jag kände hur tårarna kom och hur jag rodnade. Han var världens finaste kille.
 
Efter konserten gick vi genom en stor gång för att komma till backstage rummet där killarna skulle hålla till. 
Frida sprang till Harry och jag gick fram till Niall som stod med en vattenflaska i handen. 
"Hej min fina prins. Du var bäst!" sa jag och pussade han på munnen. Han log brett och hans perfekta leende fick mig att bli knäsvag. "Jag kommer och hämtar dig kl 11 ikväll. Vill ta dig till ett ställe innan vi säger hejdå" sa han med den där minen han bara gör när han han har något hemligt på gång. Jag nickade och tittade på klockan. Den var tio nu så det var en timme kvar. Anna och Ida hade blivit trötta så jag sa hejdå till killarna och åkte till med Mamma, Ida, Jessica och Anna hem till Zayn igen. 
Jag satte på mig en lite andra kläder och duschade av mig lite snabbt. Jag stod precis framför spegeln och tyckte jag var klar då mamma ropade från nedervåningen.
"Gumman, Niall är här nu!" Sa hon och jag sprang fort ner. Jag satte på mig mina ballerina skor och gick och jag fick se något som jag verkligen inte hade förväntat mig att se.
Niall stod i skjorta och bakom honom stod en svart limousine. "Jag ville överraska min prinsessa med något nytt" sa han och gav mig en kram.
"Niall, detta är för mycket." sa jag och tittade förvånat på bilen och sedan på Niall igen.
"Ingenting är för mycket till dig Elin. Du är min värld" fortsatte han och hans mjuka läppar mötte mina.
 
Han tog oss till en fin restaurang, finaste restaurangen i stan som han endast hade bokat för oss. 
"Du är den finaste killen som finns. Jag är så glad att du är min" sa jag och åt lite utav min kyckling som hade kommit direkt. "Allt för dig" log han och vi fortsatte att äta. Just nu fanns det inget annat än bara jag och Niall. Han tog upp en sak ur hans ficka och gick sakta upp för sin stol och gick mot mig. Han tog min hand och gav mig en liten ask. Jag öppnade den försiktigt och i asken låg det ett halsband. På halsbandet stod det "Till min blivande fru, mamman till mina barn och tjejen jag älskar mest. Från din Nialler" i kursiv text Jag ställde mig upp och kramade om han hårt. Jag kände hur mina tårar kom igen och jag ställde mig själv frågan, Hur många gånger har inte jag gråtit under dessa sommarveckor? Niall besvarade kramen och höll i mig hårt. Sedan kollade han på mig och hela jag blev svag. Helt sjukt var jag älskade denna kille. 
 
One Direction Facts-Falling For The Risk Of Happiness
**1 år senare**
 
Att sitta på planet till London hade blivit en vana nu och ofta hade jag Frida med mig som sällskap. Harry och Niall hade kommit många gånger till Sverige under deras turné och ibland hade vi åkt upp. Ibland själv, ibland tillsammans med Frida eller Mamma. Det är sommar igen och deras turné är över. Mamma och Ida var redan där med Yaser och jag åkte några dagar efter. Vi landade och jag och Frida möttes av två glada killar komma gående emot oss. Jag kunde inge längre hålla mig så jag sprang fram det fortaste jag kunde till Niall och jag såg att Frida gjorde detsamma, fast med Harry. 

Niall hade rätt. Tillsammans klarar vi allt. Det har vart dagar då jag bara ville ge upp oss, men vi har kämpat och nu är vi starkare än någonsin. Vi har hela sommaren framför oss och jag kan sova bredvid Niall varje natt igen. Att få vara i Nialls armar igen och höra hur han säger att han älskar mig gör mig så lycklig och med honom så kändes allt rätt. 
"Niall, kommer du ihåg för ett år sedan när vi var på din farfars gamla båt och jag fick önska mig något med sanden?" sa jag och tittade upp mot han och mötte hans blåa ögon. Han nickade till svar och jag kollade bara på han och log.
"Du sa att det var bullshit, men min lycka blev sann. Nu, här, ett år senare står jag här med dig och är lyckligare än någonsin" sa jag och hans oroliga min ändrades snabbt till ett stort leende och han höll om mig hårdare och kysste mig på munnen ännu en gång. 
"Du är allt för mig, min prinsessa. Du är allt jag någonsin drömt om och du är det bästa jag har. Du är den jag vill dela allt med. Hus, barn, bil. Ja. Allt" sa han och släppte taget om mig lite löst. Jag kollade upp mot han och våra blickar möttes. "Du och jag, föralltid. Vi hör ihop" sa jag och vi båda log mot varandra och jag kunde äntligen andas in hans doft på riktigt igen. 



Sista delen! Som sagt blev denna novell lite kort. Men delen blev lång iallafall och jag hoppas ni gillade slutet! 
Kommentera gärna om vad ni tyckte om det och jag ska nog börja på nästa redan imorgon tror jag! 
 

jättebra! :) xx

OMG VILKEN UNDERBAR NOVELL! AGNES OCH HARRY NUUUUUUUUU!! <3

Riktigt riktigt bra! Älskade slutet!! :)

Svar: tack fina du!
My Wesström

Kunde inte ha blivit bättre slut!!:D<3

ida

jättebra novell och gillade slutet! :)

Sv: åh nej...det är ju evigheter kvar till NÄSTNÄSTA..:'( okej <3

Jätte bra!!!! :))

Aww älskade slutet!! haha blev lite tår ögd :')

Sv: Haha, nästa del kommer imorgon och då får vi se!;)

Ohh, så himla fint :') Hoppas det kommer upp en ny novell snart ;)

jättebra novell, älskar verkligen slutet.

Sv: Du är för söt:)

Grymt!!!! En skit grym novell :) Meeeeer :D

Efter flera månaders blogg paus är jag nu tillbaka. Första kapitlet av min nya One Direction novell är nu uppe och skulle bli super ifall du gick in och läste och kanske lämnade en kommentar. Kram och tack :)

DEN VAR SJUKLIGT BRA ASSÅ JAG DÖR SLUTET VAR JU BARA BÄST

den bästa jag någonsin läst!! kan du kanske göra en där det är en tjej som heter tuva som blir ihop med zayn och en tjej som heter cajsa som blir ihop med någon det är mina bästa vänner och jag vill så gärna göra allt gör dem? snälla!!! ;D

Svar: Haha go du är! Vi får la se :) tänkte att nästa skulle bli en Zayn eller Liam novell!
My Wesström

Åhh.. Denna var jätte bra! Har inte kunnat slita mig från datorn. Fortsätt med såna här noveller, as bra! Fast med Lou kanske? c:

Svar: Haha vad kul att du läser min första novell jag skrev, skäms dock över hur dålig jag var!Men, men. Läs gärna dom mer nyare, dom är mer välskrivna och bättre och TAKE CHANCES och One Way Or Another är om Louis :)
My Wesström

Yey, ska läsa lite ikväll oxå. Fast egentligen äre så att Niall är min favvis, men Lou är lixom läskig och det skulle vah kul att läsa om honom i en novell :)

Svar: hahaha go du är som sitter å läser mina gamla noveller xD
My Wesström

Läser dom i ording jue! x)

Svar: Haha de gör du rätt i, hoppas att du märker skillnad på mitt skrivande när du börjar läsa de nya! haha <:)
My Wesström

Haha, okii :D Det tror jag jag gör :) Föresten, spelar du Star Stable Online? Är 99% säker på att det blir ett Nej :D

Svar: Haha aa precis, nej det gör jag inte haha :)
My Wesström




Kom ihåg mig?