change my mind, del 38

Janinas Perspektiv;
Vi bodde bara några meter ifrån en sandstrand så vi tog våra badkläder, gick den lilla skogsstigen och kom sedan fram till sjön som glittrade i solskenet. 
"Jag hinner först i.", ropade Ellinor och började springa mot sjön. 
"Inte en chans.", skrek jag efter och sprang snabbt ikapp henne. Vi hoppade i sjön tillsammans, hand i hand och det var en helt perfekt temeratur i vattnet, varken för kallt eller för varmt. 

party | via Facebooki'm on the radio, aren't i? | via Tumblr(20) Tumblr


Liams Perspektiv; 
Vi tog det första bästa vi hittade i stan, en rätt så känd klubb kom vi till och gick in. Harry försvann fort in bland folkmassan och Niall höll sig vid mig nästan hela kvällen. Vilket kändes tryggt att vet att Niall var med mig, det enda jag oroade mig för var Harry. Vars hade han tagit vägen? 

Det hade gått flera timmar och vi hade inte sett Harry någonstans, festen var verkligen stor och han kunde vara vart som helst. Tiden hade dock gått riktigt fort i och med att det kommit fram riktigt snälla fans som vi pratat med under hela kvällen så att säga att jag har haft tråkigt kunde jag inte säga, för då skulle jag ljuga. 
"There is he!", hojtade Niall till och pekade mot ett bord och ja, där satt Harry tillsammans med någon tjej och drack ut samma glas. Vi suckade båda två och gick tillsammans emot Harry och tjejen som hade hans mössa. 
"Harry, what are you doing?", klagade jag och satte mig bredvid honom och Niall gjorde lika. 
"What? I have fun, as you said, do you remember?", fnös han till och man märkte att han redan var påverkad av alldeles för mycket alkohol. 
"Yes, I remember that. let's go, we go home.", sa Niall och försökte ta tag i Harrys arm men han tog fort bort den. 
"Are you crazy? it's party all night.", skrek han och hoppade ut ur soffan. Jag lutade mig tillbaka i soffan och tog händerna för ansiktet. Vad hade vi gett oss in på? När detta var färdigt så skulle Paul absolut inte vara glad. 
 
Harrys Perspektiv; 
Jag vaknade upp med världens huvudvärk, jag var illamående och jag visste inte vart jag var. Jag såg mig omkring och det tog ett tag innan jag insåg att jag låg naken i någon annans hus med en tjej bredvid mig, en tjej jag aldrig sett förr dessutom. Jag gick försiktigt upp ur sängen och började så tyst som möjligt att plocka upp mina kläder från golvet, och lyckligtvis så lyckades jag fort ta mig ur huset utan att hon vaknade. Jag tog upp min mobil i fickan och fick mig en riktig chock. 3 missade samtal av Paul, 7 av Niall, 4 av Liam och 5 av Louis. Detta var verkligen inte bra. Jag bestämde mig för att tillslut ringa Niall, han var den av oss som fortast skulle förlåta saker om de var på det humöret. 
Flera signaler gick innan jag fick något svar ifrån honom men precis när jag skulle avsluta samtalet hördes en nyvaken och hes morgonröst på andra sidan. 
"Niall?" 
"Niall, oh, god. It's me, I'm so sorry for everything. I don't know what I'm.", sa jag lite stessat och gick ut mot husgatan och tittade mig omkring. 
"And what the hell have you done? Me and Liam have been looking all night after you, we become so worried that we even call Louis and Zayn." , han lät riktigt arg på andra sidan luren, vilket jag också kunde förstå. 
"I know, I was an idiot. But why you call Paul?", frågade jag lite irriterat och förstod att detta bara skulle ge mig mer problem om Paul fick reda på vad som hänt. 
"What? I have not call him. Why?"
Jag suckade lätt och insåg då att han fått läst det på Twitter eller någon annan media sida. 
"I had three missed calls from he.", suckade jag och jag hörde hur han gäspade på andra sidan luren. "But don't worry, I'm on my way home now. I'm fine." 
"Oh no, We pick you up. Louis and Zayn come too. Stay there you are.", sa han och jag hörde hur han började hålla på med något, förmodligen sina kläder. "Or wait, where are you?" 
Jag skrattade till lite när han sa det sista, alltid lika dum. Jag började fort titta mig omkring om jag kunde se någon skyllt eller något tecken. 
"But Niall, why do such a big deal about this? I mean, Zayn and Louis needed not coming.", suckade jag och fortsatte titta mig runt. 
"Oh no, Harry. It's not we either. Paul call us also, It was he like say they would come, not me and Liam. Paul is also with them, so when you come back, I think you must take your impact, he's not glad right now can I promised.", åh perfekt. Exakt vad jag behövde just nu. En illsken manager och fyra besvikna bästa vänner. 
"Just tell me what you are, I'm on my way now.", sa han och jag började beskriva det mesta runt omkring mig och eftersom Niall alltid vart bra på SO så kom han inom en halvtimme, dock verkade han inte alls lika glad över att se mig som jag var att se honom. 
"Come on, now we go to the airport. Jump in.", ropade han när jag öppnade dörren. Jag var inte alls van vid att se honom så här. Han brukade aldrig vara sur och om han var det så varade det knappt mer än fem minuter. 
"Niall, I had said sorry.", försökte jag och han andades ut ett högt andetag. 
"We have been looking for you all the night, we are tired, harry. Can you understand that?", jag kände mig riktigt illamående och vidrig när han sa så känslan inom mig var inte alls bra. Alkoholen var fortfarande kvar och jag kände mig riktigt sliten. "But you know what? the person I feel most sorry for it's..-"
"Me?", flinade jag lite för att se om han var som vanligt, men nej, inte idag. 
"No, Harry.. Ellinor.", suckade han och svängde in mot flygplatsen. Ellinor, juste, Ellinor. "She knows everything. And no, we have not saying nothing, she had internet. You are everywhere." 
Utan ett ord så satt jag kvar i bilen medans Niall gick ut och mötte killarna och Paul. Efter en kvart som kändes som en evighet så såg jag dem komma gående mot bilen och de såg allt annat än glad ut. 

Tidsinlägg #1, Vad tror ni kommer hända mellan killarna nu? mellan Ellinor och Harry, och kommer detta på något sätt förstöra mellan Liam och Janina? Nästa del kommer lite senare, håll utkik! KOMMENTERA! :)
 

Jättebra!!! Åååååååå nej, det känns inte som detta kommer sluta bra. Ellinor måste vara jätteledsen och detta får inte påverka Liam och Janina förhållande. Och om jag skulle vara en av killarna i detta ögonblick skulle jag inte vara glad. Att Harry bara försvann är inte bra. Men hoppas allt blir bra mellan killarna

Svar: HAHA ,em ååh, söööta du! <3
My Wesström

Åh nej, var Harry tvungen?:( Han skulle ha lyssnat på Niall och Liam!

Jättebra kapitel :)
KRAM <3

Åh,jag vad bra! jag kan se hela händelsen framför mig och jag älskar niall, synd om harry eller nja lite bara. och killarna...det får inte förstöra för Janina och Liam, åh, mmmeeerr!!:D

Grymt!! Meeer :D

Jag skulle gissa på att du har A i svenska, skriva berättelser och sånt? ;)
Asså, det är helt sjukt vad jag beundrar dig! <3 Hur ambitiös du är, hur bra saker du skriver, din fantasi, din motivation, din uppdatering- ja ALLT! Du är bäst <3

Svar: Haha, söt du är! Ärligt talaat så har jag faktiskt inte A i svenska, men jag satsar på det eftersom svenskan går väldigt enkelt för mig! :) Tack för denna fina kommentar vännen <3
My Wesström

Har ingen aning :/

Meer




Kom ihåg mig?