change my mind, del 52

Ellinors Perspektiv;
"Really? But Harry, who's the blonde girl you are with then? isn't that your girlfriend?" , jag stelnade till i soffan och förstod direkt att hon menade mig. 
"Uhm.. No comment." , svarade Harry dystert och jag var faktiskt glad över att han svarade som han gjorde. Det kändes som en lättnad på något sätt samtidigt som det kändes jobbigt att höra. 
"Oh, it's so bad?" 
"Yes, I'll not be the reason that something happens to her, so I chose to not say her name. But her know how I feels for her and it's the main thing, right?" , han lät nu lite irriterad och intervjuaren nickade instämmande. 
"Absolutely they are. We hope that it'll be fine in the end for you two." , mer ville jag inte höra så jag stängde suckande av tvn och kröp istället ner under täcket igen. 

<33 | via FacebookZdjęcia na tablicy///
tomorrow... | TumblrTumblr1 (xlysxasrii) on Twitter

Dagarna gick så otroligt långsamt så jag trodde att jag skulle avlida, dock hade jag klarat mig igenom dessa dagar med hjälp av telefonprat med Janina som också vart lika ensam och massor av filmer. Att ringa någon annan kompis orkade jag verkligen inte just nu, och inte hade jag så många kvar heller om jag tänkte efter. Vilket är Lucas fel. 
Men nu äntligen så var väskan packad och jag stod redo i hallen för att sedan åka vidare till Arlanda flygplats. Men eftersom mamma och pappa alltid skulle ta det lugnt så blev det tid över för mig, vilket gjorde att jag kunde Twittra lite, vilket jag inte gjort på flera veckor. 
"@EllinorSparks; Fuck everything. London, here I cooome. x" , jag skickade fort iväg tweeten och loggade ut. Jag tittade med en trött blick på en stressande mamma och en fullkomligt lugn pappa. Jag kunde inte låta bli att le åt tanken att det alltid var mamma som var den stressade och pappa den lugna. 
"Kom igen nu, ska vi åka snart?", klagade jag för säkert tionde gången och mamma gav mig samma uttjatade blick som de tidigare gångerna. "Vi kommer försent om vi inte skyndar oss snart."
"Stressa inte mamma nu när hon redan är så stressad. Skriv till Harry istället.", jag la armarna i kors och tittade besvärligt på pappa som nästan inte kunde hålla sig ifrån att skratta. 
Men fem minuter senare så satt vi i bilen påväg mot Arlanda och jag skulle till London för tredje gången i mitt liv. 
"Men gumman vad ska du göra medans vi jobbar då? duvet, vi åker inte för skojs skull, utan du måste klara dig själv nu.", konstaterade mamma och vände om huvudet samtidigt som hon skulle koncentrera sig mot vägen. 
"Mamma, jag hittar alltid på något. Jag kanske åker och shoppar eller gör något annat kul, jag är arton mamma, inte tio längre.", bekräftade jag tydligt och jag kunde känna pappas leende som spred sig på hans läppar. 
"Hon har rätt älskling, hon klarar sig själv, precis som alltid.", han strök henne om kinden och jag såg hur hon slappnade av en aning. Själv rullade jag bara på ögonen och just nu ville jag helst inte se någon kärlek alls. 

Harrys Perspektiv; 
Dagarna hade gått snabbare än väntat och jag hade inte tänkt på Ellinor något alls, förrän nu. Louis hade åkt hem till Doncaster, Zayn var med Perrie och resten av Little Mix i Paris, Liam åkte direkt hem till Janina och Niall åkte ända hem till Irland. Det är först nu när jag är ensam då tankarna kommer igen. Under tiden när vi alla killar var samlade så hade vi hunnit med mycket. En livesändning, spelat in två nya låtar och även varit ute och träffat fans. Vilket gjorde att jag fick fullt upp hela tiden att jag inte ens hade tid att tänka. 
Jag låg och zappade mellan de hundra olika kanalerna då mobisignalerna sattes igång och på displayen stod det Louis. Jag svarade utan tvekan och var faktiskt glad att han ringde, det var så tomt utan killarna. 
"Hello Looouis.", jag gjorde till rösten lite och förlängde hans namn. Men han verkade inte alls vara så glad, han lät mest ivrig och stressad. 
"Have you seen on Twitter? Ellinors new tweet." , jag röck till när jag hörde hennes namn och lite smått irriterat svarade jag att jag inte sett den alls. 
"Harry, don't be mad at me. And don't try to pretend that you don't care about her, because I know that you actually do, so let me talk clear." , utan ett ord i telefonen på ett tag så insåg Louis att han kunde fortsätta. "She's in London. She wrote it on Twitter." 
"And..?", jag försökte låta undrande men jag tror att även Louis genomskådade mig, genom telefonen till och med. "Okay, yes.. Don't say anything. I'll text her." 
"Good man, see you soon.", pip gick och jag förstod att han lagt på. 
Jag suckade och lutade mig tillbaka i soffan när jag låg och tänkte på hur jag skulle göra. Skulle jag våga skriva till henne? vad tyckte hon om mig? saknade hon ens mig? 
~ Hi El, heard that you going to London today, I'm there too, maybe you want to see me? / Harry ~
Men en helt del osäkerhet så klickade jag tillslut på skicka. Jag la snabbt ner mobilen i fickan och minuterna gick, men ännu inget svar ifrån Ellinor. Jag började tillslut ge upp hoppet om ett litet svar då min mobil plingade till. Med en konstig känsla i magen tog jag långsamt upp mobilen och hela jag stannade upp när jag insåg att det stod Ellinor på displayen. 
~ It sounds good, I hope that you should text me. I think we need to talk. I'm in London now, but I'm really tired. I have flown in so many hours. Can't understand how you guys can doit ;) I really miss you Harry, just so you know. But I'll sleep now, we heard tomorrow. x ~
Jag log genom hela smset och jag förväntade mig inte alls en sån lång och djup text från henne, men ändå var det exakt det jag behövde. Imorgon är en ny chans. 


Kanske börjar det fixa sig nu? Iih, äntligen! Eller vad tror ni? Ny del kommer imorgon! KOMMENTERA! kramar på er!
 

Hoppas de blir bra mellan dom igen!

Svar: Ja, det får vi hoppas :)
My Wesström

Hoppas verkligen att allt fixar sig! Ellinor och Harry passar ju så bra tillsammans :D
Riktigt bra skrivet!

Svar: Men åh,taack Stina! Ja, hoppas de löser dig mellan dem då ;)
My Wesström

My

WIIIIEEE det är bra att de ska träffas!!

Jättebra!! Åååååå som sakt tidigare. Det måste bli Harry och Ellinor

Svar: Hihi jaa vi får see hur det går mellan dem ;)
My Wesström

Åhhhh! Du är så duktigggggg!

SV: Tack!

Det måste fixa sig! Såg nu att vi hade samma bild i våra inlägg!;]haha

Svar: Hahah, jaaa.. märkte de jag åh :O hhehe
My Wesström

Sjukt bra!! De måste fixa allt mellan dom nu! :D

Svar: Ja ellerhuur, taack! <3
My Wesström

SÅÅÅÅÅ BRAAAAA, Om hon sumpar chansen nu så lovar jag att jag dör!!!! ;)




Kom ihåg mig?