change my mind, del 53

Harrys Perspektiv;
~ Hi El, heard that you going to London today, I'm there too, maybe you want to see me? / Harry ~
Men en helt del osäkerhet så klickade jag tillslut på skicka. Jag la snabbt ner mobilen i fickan och minuterna gick, men ännu inget svar ifrån Ellinor. Jag började tillslut ge upp hoppet om ett litet svar då min mobil plingade till. Med en konstig känsla i magen tog jag långsamt upp mobilen och hela jag stannade upp när jag insåg att det stod Ellinor på displayen. 
~ It sounds good, I hope that you should text me. I think we need to talk. I'm in London now, but I'm really tired. I have flown in so many hours. Can't understand how you guys can doit ;) I really miss you Harry, just so you know. But I'll sleep now, we heard tomorrow. x ~
Jag log genom hela smset och jag förväntade mig inte alls en sån lång och djup text från henne, men ändå var det exakt det jag behövde. Imorgon är en ny chans. 

 
Ellinors Perspektiv; 
Jag vaknade tidigt och insåg snabbt vad som skulle hända idag. Jag skulle äntligen få träffa Harry. Jag måste träffa honom, oavsett vad som skulle hända. Jag hade ju saknat honom så mycket. 
Jag tog kvickt upp mobilen som låg på nattygsbordet bredvid mig och jag blev lite chockad när jag tittade på klockan, halv nio. Jag brukade aldrig vakna så tidigt, trots klockslaget så gick jag upp ur sängen och märkte direkt att jag var ensam i det stora hotellrummet. Jag suckade högt och drog istället på mig en extra tröja och gick ner mot restaurangen där frukost serverades. 
 
 ~ Goodmorning El, are you awake? where should we seen each other? x H ~
Jag klickade fort upp smset och kände hur mitt leende ökades. Jag tittade på klockan igen, halv tolv. I tre timmar hade jag väntat på att Harry skulle skriva och tillslut gjorde han det.
~ Goodmorning, yes I'm awake. Are you ready? But can we meet at a different place there we can talk alone? without your fans as scream in my ears? x ~
Jag klickade fort på skicka och lade sedan mobilen åt sidan ett tag då jag istället drog ut resväskan och bestämmde vilka kläder jag skulle ha. Efter en lång beslutångest så blev det tillslut min vita klänning med bund skärp runt midjan. Inte det snyggaste men heller inte fult, en alldeles lagom outfit och det var dessutom så jag. För att inte frysa så tog jag även på mig en kofta som jag snabbt drog på mig. Jag kände mobilen burra till i soffan och snabbt gick jag emot den för att se vad som stod i smset. 
~ I fixed a Taxi as waiting for you outside at your hotel, he takes you to a very different place there I waiting for you and we can talk alone. See you soon. ~ 
Jag kunde inte låta bli att småle när jag läste smset Harry nyss skickade. Han skulle alltid vara så söt. 
Jag förstod också att Taxin väntade utanför nu så snabbt drog jag på några lager mascara, lite puder och sedan var jag klar och skyndande mig ut till den väntande Taxin.  

Vi åkte i några minuter då han plötsligt stannade, jag tittade ut genom fönstret och fick syn på en stor lång bro, inga människor och inte heller någon Harry. Jag tackade chaffören och tog fram min plånbok ur väskan och skulle precis räcka fram honom pengarna då han hejdade mig. 
"Mr. Styles has already paid it. Go now.", han log vänligt och han var faktiskt snällare än de tidigare Taxichafförerna och speciellt om man gemför med chafförerna hemma i Stockholm. 
Jag tackade ännu en gång, tog min väska och gick ut mot den vita långa bron. Men ingen Harry så långt ögat kunde nå.
Efter ett tag av väntan så såg jag plötsligt något röra sig på andra sidan bron, jag gick några steg närmare och fick se att det var han, det var Harry. Harry med sitt fina krulliga hår, hans "hipsta please" tröja med en blå skjorta över. Hela han var så fin. Utan att tänka mig för så sprang jag allt vad jag hade till honom och slängde mig i hans famn. Han sa ingenting när jag väl var i hans armar men jag kunde känna hur han strök sina stora händer över min lilla spinkiga rygg. 
 
Efter en lång kram så släppte vi båda taget och såg in i varandras ögon. Jag såg hur hans ögon vattnades samtidigt som hans fina leende växte fram på hans läppar. 
"Why are you crying?", frågade jag och såg fortfarande på honom. Han växlade blicken mellan mig och marken men slutligen tittade han upp på mig. 
"You know everything I said to you before?", han fortsatte att stirra in i mina ögon med en ganska allvarlig blick och jag bara nickade till svar. "I mean everything I said. And I really miss you, everyday without you is like a.. I don't know, I'm not whole without you." 
Hans ord fick mig att rycka till och jag kände hur rysningarna steg. Jag lade mina armar runt hans midja och mitt huvud lutades mot hans varma bröst. 
"I miss you too, Harry. Everyday.", jag andades in hans doft innan jag fortsatte. "No one is like you. No one can replace your hugs, your kisses, all you. This day without you has received me to realize that you're the one for me. I can't live without you, Harry. I need you at my side. Sorry, but it's so i feel."
Innan jag insåg det själv så var jag mjukt indragen i hans famn och hans läppar trycktes mot mina. 
"I love you.", våra ansikten var några millimeter ifrån varandra och jag kunde känna hans varma andedräkt komma på mig när han sa det tre orden, de tre orden som kan göra ens dag fullkomligt perfekt. Jag pussade han en snabb puss på munnen och log lyckligt mot honom.
"And I love you, more than everything."
"And did you know?", frågade han och hade ett hemlighetsfullt flin på sina läppar. Jag rynkade på pannan och ruskade på huvudet. "I called Janina and she said you like this." 
Han tog fram två glassar som stod en bit bort på en bänk som jag helt hade missat. Jag log stort när jag insåg att det var min favorit och jag greppade fort tag om en utav dem och Harry skrattade. 
"Thank you, Harry. It's my favorite."
"Everything for you babe.", han tog sin sked och åt lite av sin glass, sedan pussade han mig snabbt på pannan innan vi tillslut satte oss ner på bänken och bara pratade, det kändes så bra. 

Det ordnade sig tillslut ändå, vilken tur! Nästa del kommer senare! Kommentera!

Gaah, jag dör vad fina dom är!<33

Svar: Jaaa, visst är dom.. Ååh :') <3
My Wesström

Jättebra! Bra slut! Älskar slutet!

Svar: Ja, vad roligt att du gillar det! :) <3
My Wesström

Riktigt bra! Fast det är lite konstigt att Harry och Ellinor säger att de älskar varandra när dem inte känt varandra så länge :/

Svar: Haha, ja, så kan det ju vara! :)
My Wesström

OMG!! Så gulliga de är :D Sjukt bra som vanligt ;)

Svar: Åh, men duu.. tack såå mkt! :D <3
My Wesström

#känslannärmanharvaritbortaitvådagarochharfyrakapitelattläsaikapp =Best feeling in da world <3

Svar: Men söt du är hörru! haha, blir så glaad <3
My Wesström

JAAA!!!!! ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!! :'D SO HAPPY!!!! :) :) Så bra kapitel!!!!! :D

Åååh, vad fint kapitel! Blir så glad över att det äntligen verkar ordna sig för dem :)




Kom ihåg mig?