länkbyte #10

 
Jag går långdag imorgon (fredag), jag har prov och kommer förmodligen vara mycket trött imorgon, därför så kommer delen förmodligen komma ut lite senare än vanligt. (Men jag lovar att två delar kommer ut imorgon) 

Men så länge ni väntar så tycker jag ni ska kika in denna novellblogg! http://onedirectionnooveller.blogg.se/. Det handlar om;
 
Georgia som vid 14 års ålder blev våldtagen får dagligen kämpa med depressioner, ångest och den ständiga känslan av värdelöshet. På senare tid har hon upptäckt droger som verkar vara en tillfällig lösning på allt. 

Georgias bästa vän Cassandra drömmer om att bli modell, men i vägen står hennes envisa pappa som endast godkänner en framtid inom familjeföretaget.

Broken får vi följa tjejerna när de gör sitt bästa för att ta sig igenom vardagen..

Det är en väldigt grym novell som jag började följa för flera veckor sedan, gör lika ni med! & glöm inte att läsa del 10 i inlägget här under, kram på er alla!

Oroa dig inte för uppdateringen!! :)




Kom ihåg mig?