ledsen för det här!

 
Är jätteledsen för att designen ser ut såhär. Men jag var så otroligt nöjd med den första jag gjorde, sedan visade det sig att den inte hade någon "Tidigare inlägg/nyare inlägg" - knapp så jag har kämpat i flera timmar för att det ska gå, men tyvärr misslyckades jag totalt och allt blev kaos. Nu har snälla http://berattelsermedonedirection.blogg.se lovat att hjälpa mig ,så jag alltså kan göra om den till en egen design sen. (Jag antar att det är något fel på min dator) men jag lovar att fixa till problemet snart, så länge får jag ha denna design och bilderna ser lite dåliga ut. Förlåt ännu en gång för det men problemet måste fixas så snabbt som möjligt!
 
Första delen är under detta inlägg, läs och kommentera gärna dina åsikter! Är så jäkla trött på datorn och bloggen nu så jag vill spy, därför så kommer nästa del senare ikväll. Kram!

Vad fin den blev nu! Såg att du har samma grund på designen som jag har på min novellblogg! :D Dock har vi flera olika saker, men men :)

Svar: Men åh, har du oxå en novellblogg? varför har du inte sagt det tidigare? vad heter deeen?! :D <3
My Wesström

Sv; Åh, vad roligt att du tror att den kommer bli bra!:D

Svar: Jaaa! :D
My Wesström

Sv; Haha ja det har jag! Den är dock privat ännu, för att jag inte riktigt vågar starta den än... Känns lite läskigt! Men när jag väl gör det lovar jag att skriva vad den heter :D <3

Svar: Hihi ja, jag förstår! Men den är säkert jättebra ändå! Ser fram emot när du går ut med den! Kram :) <3
My Wesström

Kommer det en till del idag? Förstår om det inte gör det jag undrar bara!;]<3

Svar: Haha, nej! Idag kommer inte ny del, tyvärr. Men imorgon! :) <3
My Wesström

Sv: Haha, när jag ställde frågan tänkte jag på Del 2 och den kom ju idag!:D<3

Svar: Hahah, jaha, men åh va fult xD <3
My Wesström




Kom ihåg mig?