statistiken??

 
Jag brukar ofta få frågor om min statistik och hur många läsare jag har om dagen. Sånna kommentarer väljder jag att varken publicera eller svara på pga att jag inte tycker att det spelar någon jättestor roll. 
I varje fall så har statistiken sjunkit något så sjukt att jag undrar om det är mig och mitt skrivande eller om det är blogg.se som är fel på? 
Det är inte så att jag tävlar om hur många besökare jag har per dag, absolut inte. Men tycker bara det är så tråkigt att den har sjunkit så mycket som över 100 besökare per dag :( 
Where are you? Om jag gör något fel som ni vill förbättra så kommentera gärna det! Det är verkligen jättetråkigt att se att mer än 80% av er har försvunnit :( 
 
Har faktiskt inte sån skrivarlust idag då jag har personliga skäl till det. Jag är också väldigt trött och har sovit borta inatt. Så nästa kommer antagligen imorgon men kommentarerna hade åtminstonde ökat, vilket jag är väldigt glad över. Keep going! :D Kram på er alla som är kvar, verkligen! I do it for you <3

Jag tycker din blogg är jättebra! Jag brukar vara inne här typ varje dag och kollar. Fortsätt för du har verkligen talang!
Kram Isabella

Svar: Kram på dig Isabella och tusen tack för denna kommentar <3
My Wesström

Din blogg är jätte bra :)

Svar: tack din meed!
My Wesström

jag stannar, men kollar in varje dag. men tror att vissa väljer att kolla en gång per vecka för få mer kapitel att läsa ;D

Svar: hihi jaaa du har nog rätt! hihi. Kram :)
My Wesström

Min stutistik har också sjunkit!:( och det är inte alls roligt!:(

Svar: det är så himla tråååkigt :( man känner bara "vad gör jag för fel?" typ, haha :(
My Wesström

Din blogg är perfekt som den är !! Allt är ju bra med den här novellen och du uppdaterar SUPER !!! Den här är nog en av dom bästa novellerna jag läser nu om inte den bästa!!!

Svar: Men Dani, åååh.. Gud så glad jag blir.. Era kommentarer gör mina dagar och det är för er jag skriver... Tusen tack!! <3
My Wesström

Följer via bloglovin så går bara in när jag ser att du uppdaterat :)

kramar! :)

Svar: Hihi glad jag blir :) kramis!
My Wesström

Hej jag kan lova att det inte är något fel på dig och dom som tycker att det är fel på dig och att du inte skriver en bra novell, dom vet inte vad en bra novell är.Jag älskar din novell och jag kommer stanna så länge denna novell bloggen finns kram Millan

Trogen läsare!!
Konstigt att statisten minskar, du är jätte duktig jue! <3

Svar: Tack såååå mycket fina du! Du är så underbar! <3
My Wesström

Du ska absolut inte behöva oroa dig för om statistiken har sjunkit!!! Tänk positivt, de som är kvar är dina trogna läsare och ta in varenda liten fin kommentar och gör det till något bra! Alla har vi våra dåliga dagar och det måste man nog ha för att sen inse vad som är det bra i livet!!

Hoppas du har en bra dag, kram! <3

Jag tycker inte att du skriver något dåligt eller så, jag älskar hur du skriver dina noveller! Fortsätt som du gör. :)

Svar: Tusen tack Frida, dina kommentarer gör mig så glad <3
My Wesström

Jag tycker du skriver jättebra och kikar in varje dag för att kolla om du har skrivit nåt! Hur kan man sluta läsa?? Novellen är ju superbra!! :)

Svar: haha go du är sötis!! Glad jag blir!! <3
My Wesström

det KAN bara inte vara något fel på ditt skrivande, det är helt amazing <3 dom som slutar läsa har nåt problem ;)

Svar: hhahah men gud vad söt du är!! älskar dina kommentarer, blir glad varje gång!!
My Wesström

Nää, ALDRIG att jag slutar att följa din blogg! ALDRIG, du är verkligen super. Men vill du göra ett länkbyte?




Kom ihåg mig?