#1 one shot till Camilla - will always love you

Det var alltid lika roligt att se på när Louis och killarna hade roligt på scenen, det syntes verkligen hur lyckliga det var över att få göra det dom älskade. Fansen var lika galna som vanligt och grabbarna var minst lika galna på scenen. Vi hade just stannat våran tripp i Miami, Florida. Av det lilla vi hade hunnit sett på dagen då vi landade med bussarna så var det ett otroligt fint ställe. Aldrig hade jag varit och sett så mycket städer, sevärdheter och människor ifrån den dagen jag och Louis bestämde oss att gå ut som ett officiellt par. I över ett år hade jag handskas med hatet på internet, slagen av fansen och en Louis som ofta inte var hemma. Det hade varit svårt att få allt att funka och distansen mellan oss hade tagit på krafterna. Man skulle väl kunna säga att året som gått hade bokstavligen varit som en berg och -dahlbana. Våra bråk hade gjort oss väldigt ostabila i förhållandet och jag hade ofta tänkt på hur livet skulle vara utan Louis, jag hade då snabbt kommit på mig själv att det inte hade varit bra alls. Louis var medelpunkten i mitt liv, som gjorde att jag stod på benen och orkade upp på morgonen. Trots våra gräl så skulle jag ändå aldrig klara mig utan honom, det gjorde ont nog att knappt kunna prata med honom två gånger om dagen. 
Hur som helst så hade jag i alla fall varit med killarna på deras turné i några dagar nu, jag hade åkt ifrån Sverige till London där Louis villigt på flygplatsen tagit emot mig, dagen efter var det bara att flyga vidare till första stoppet i Amerika då det nämnligen var deras första show där. 
Louis hade bokat en plats till mig bredvid Perrie i främre raden, jag kände mig ganska så onödig där faktiskt då några andra fans som aldrig sett en konsert med dom, borde få sitta istället, men Louis hade envisats om att han ville kunna se på mig då han skulle bli nervös eller tappa bort texten. Sedan att Perrie, som faktiskt blivit en utav mina närmsta vänner, satt bredvid mig gjorde i varje fall mig ganska så lugn. Hon hoppade och skrek till musiken precis som de andra och av ren vana så gjorde jag det samma. 
 
♪Hands are silent, voices numb 
Try to scream out my lungs 
It makes this harder 
And the tears stream down my face♪
 
Låten jag älskade som mest sjöng dem nu. Moments var utan tvekan den finaste låten med dom och jag bara älskade hur Louis tittade på mig under hela sitt solo, det var som att världen bara stannade upp - precis som alltid då han tittade på mig samtidigt som han sjöng. 
"Aren't they perfect?", Perrie puttade till mig åt sidan och bara log. Jag besvarade hjärtligt hennes leende och nickade på huvudet. 
"Yes, of course they are.", svarade jag och fortsatte att röra med armen sidleds för att följa det lilla ljushavet som hade bildats. Jag tittade på Perrie igen och såg verkligen hur hennes ögon glänste, exakt varje gång hon såg på Zayn. Ibland kunde jag bli ganska avundsjuk hur de båda klarar av att vara utan varandra så länge då hon också var i ett band, inte så litet band heller. De hade varit ihop i över tre år snart och fortfarande så höll de ihop, trots deras fullspäckade schema, det var samtidigt väldigt coolt, jag förvånades över hur bra dem verkligen var för varandra under den första tiden jag umgicks med killarna plus deras pojkvänner. Kärleken kunde verkligen styra över mycket, till och med övervinna svagheterna, det hade jag då i alla fall märkt. 
 
"Are you ready to go, babe?", Louis tog min hand och kysste mig ömt i pannan då han både var svettig och trött efter kvällens konsert. 
"Where?", frågade jag nyfiket och drog hans bruna hår åt sidan för att lätt kunna titta honom in i ögonen. Han log samtidigt som han höll om mig hårt i ena handen och hade min hand i sin andra hand. 
"Somewhere, I don't know. It's so much we haven't seen yet. We're in Miami, Millan. We're just here tonight, tomorrow we leave again. I want to do something with you in here.", log han och gav mig en snabb puss på munnen, och visst, jag klagade absolut inte. Bara jag fick vara med Louis så var jag nöjd. 
"Sounds perfect.", svarade jag och sneglade mot resten av killarna som redan var påväg ut ifrån lokalen där det hade sina kläder och andra grejer. Jag höjde ögonbrynen och tittade upp på Louis. 
"We will found them later, now we're going somewhere, just you and me.", han drog mig närmare honom och jag kunde känna hur hans hjärta dunkade, jag var verkligen kär i honom. 
 
"What a beautiful place.", andades Louis ut och slog sig ner i en utav stolarna på restaurangen vi befann oss på. Klockan var halv tio, men det hindrade självklart inte Louis från att alltid komma med sina knasiga idéer, som nu tillexempel. Jag var egentligen inte ens hungrig, men eftersom Louis verkade vara det så sade jag såklart inte nej. Tidskillnaden mellan städerna var otroligt jobbigt att vänja sig vid, till skillnad ifrån London och Sverige, det var ju knappt två timmar emellan. 
"It's a very nice and so many people in here.", log jag och slog mig ner på den lediga stolen mitt emot Louis. 
"I want you to know one thing, Millan.", Louis var ofta inte seriös, det var ytterst sällan han ville vara det och det hade jag då i alla fall lärt mig att han tog sällan saker på så stort allvar, vilket nog var en av sakerna vi bråkade som mest om. Men för en gångs skull så såg han faktiskt väldigt seriös ut. Jag tittade storögt på honom med ett svagt leende. "I love you, love. So damn much. I can't live without you and I'm so happy to have you beside me, everytime.", jag log. Louis log. Vi båda log. 
"I love you too, Louis. And I always will. We can go through all this together and we're strong. We can never give up, right?", frågade jag lite försiktigt och Louis tog min hand över bordet. 
"It's you and me forever, Camilla. I'll always love you."

Min första One Shot, haha. Kanske dålig, vad vet jag? Hoppas i alla fall du gillade den Camilla, hoppas du blev nöjd! :D 
 
Kan också säga att kapitel 15 är påväg, håller på nu men om den kommer ut idag vet jag inte faktiskt. Det är så här att jag har sprungit över minst två mil idag då vi haft prov i origentering på tid, därför så är jag väldigt död just nu. Bara så ni vet, så kapitlet får helt enkelt komma när det kommer. Nu ska jag bara ta det lugnt och kanske läsa lite ur min Harry bok. Vila benen är i alla fall något jag ska göra. 
 
Info; Vill du ha en One Shot så är det bara att kommentera inlägget neran eller bara trycka HÄR för att komma direkt dit. Jag kommer alltså göra några sånna då och då när jag får brist på annat eller helt enkelt någon slags bloggtorka. Därför kommer jag titta igenom kommentarerna och bara välja en som faller mig in. Så det är absolut inte den som skriver först eller sist som endast får, utan kommer titta lite där mitt emellan också när jag ska välja ut en i allafall :) haha så nu vet ni :) Och kul att så många vill bara med, det är alltid så roligt att se era kommentarer och åsikter. xx

Jag heter Nellie, jag älskar alla i One Direction men mest Harry och Niall. Inatt drömde jag om att jag var på en one direction konsert, och träffade killarna, Niall blev kär i mig och ja, vi blev ihop. Men et spelar inte så stor roll vad den handlar om;)
Min stil är väldigt avslappnad, men jag kan inte sitta still!!! Jag hatar fisk, men älskar hundar!! När det gäller vänner så har jag lätt för att få vänner, men det tar ett tag innan jag kan lita på dem. Mina bästa vänner är min hund Raij och min bästis Marta. Min syster Jonna betyder också väldigt mycket för mig. Jag vill helst ha engelska dialoger<3 skulle bli jätteglad om jag får träffa One Direction i en novell, för jag kommer ju ändå aldrig göra det på riktigt! Hejdå, ha de bra!!!

Svar: japp, läste din tidigare kommentar och kul att du berättar så mycket om dig själv :)
My Wesström

Gud vad bra My :')
Dina delar gör mig så glad! Så fint att kärleken stod ut fastån deras bråkande, du vet att jag älskar dina sorgsna delar!

Svar: Go du är Matilda! hihi, sötis <3
My Wesström

Tack den var bäst du skriver så bra , det kunde inte bli bättre tack igen

Svar: så lite så! hihi :)
My Wesström

jag kommenterade på den förra om min , men bra du skriver

Svar: taack sötis :)
My Wesström

Åh, vad fin! Jag älskar juh Louis!<3

Svar: Ja, älskar han ocksåå :( <3
My Wesström

Skulle du kunna göra en till mig? Jag gillar egentligen alla men jag gillar Liam mest! Skulle vara jättesnällt om du kunde göra en :)

Svar: skulle jag absolut kunna göra, nån dag :) det var längesedan någon frågade nu så jag kan gärna skriva en när tiden finns till :)
My Wesström




Kom ihåg mig?