#2 one shot till sara - family

 
Zayns Perspektiv; 
Idag var inte vilken dag som helst. Inte nog med att familjen skulle komma hem ifrån släkten i Pakistan, även min efterlängtade flickvän Sara satt på flyget ifrån Sverige hit till London. Jag och killarna hade precis avslutat våran turné och var nu lediga i flera veckor. Sara hade tagit examen och var nu helt fri att göra va hon ville, jag kunde nog inte vara stoltare än vad jag redan var. Sara skulle även för första gången också få träffa mina föräldrar, under dessa tre månaderna hade mamma oftat pratat om Sara och eftersom hon sett så mycket bilder på henne så var det förstårligt att hon frågade så mycket. 
Jag tittade på mitt armband och log, att veta att Sara hade ett exakt ett lika dant gjorde mig så glad. Jag älskade verkligen henne och ingen annan i världen kunde ta hennes plats i mitt hjärta. Saknaden till henne gjorde så ont. 
 
Saras Perspektiv; 
Planet landade och jag gick ut. Jag var väldigt trött då jag haft en liten unge bredvid mig under hela resan som konstant skrikit i mitt öra, därför så var jag en aning irriterad. Dock gick irritationen bort ganska så snart då jag visste vad jag gjorde här, jag skulle äntligen få se min fina pojkvän igen. Efter så många veckor utan honom. 
Att se honom i FaceTime eller igenom en skärm på datorn var aldrig detsamma som att få pussa och krama på honom i verkligheten. Det gjorde mig även så otroligt nervös att jag för första gången skulle få träffa Zayns föräldrar och syskon, så som jag hade hört ifrån Zayn så var de otroligt snälla, vilket det inte rådde någon tvivel om från min sida heller.
Jag tog mina väskor från rullbandet och följde med strömmen ut mot den stora dörren som jag antog var utgången. Det hade gjort om här på flygplatsen för bara några dagar sedan, därför så var jag väldigt borta och hittade i princip ingenting. Plötsligt så såg jag vem som kom emot mig, jag förflyttade mig snabbt åt sidan, slängde bort mina väskor och sprang rakt emot Zayn som höll armarna öppna. Saknaden av honom var så otroligt stor och äntligen så var han här, framför mig. 
"Oh babe, I've missed you so much.", viskade Zayn i mitt höra medans han lyft upp mig med sina armar så mina ben inte längre nådde golvet. Jag log i hans armar även om hans grepp om mig var lite för hårt. 
"Zayn, you can't believe how glad I'm to see you."; svarade jag och pressade mina läppar mot Zayns. En passionerad, intensiv kyss bildade och sekunderna efter så släppte Zayn ner mig så jag nu kunde stå på egna ben. Han tog min hand och vi båda tittade snabbt ner på våra händer som korsades. Jag log när vi fick se våra armband, de där armbanden som Zayn gav mig när jag behövde säga hej då till honom för första gången. Då han även sade att det alltid skulle vara vi. 
"Are you ready for tonight?", log han sedan och pussade mig i pannan. Kameror och fans flockades emot oss, men Zayn verkade som vanligt ta det hela med en nypa salt. Då och då vinkade han åt de galna fansen som stod i stora flockar och ville ta en bild med Zayn. Han ignorerade dem för tillfället och riktade all uppmärsamhet på mig och lät vakterna göra sitt jobb, vilket faktiskt uppskattades. 
"I think so.", svarade jag och svalde hårt. Nervös eller inte, jag skulle träffa Zayns familj ikväll, om någon timme, vilket gjorde mig väldigt osäker. Jag visste att Zayns familj betydde otroligt mycket för honom och han lyssnade ofta på råd han fick av dem. Vad skulle hända om dem inte alls gillade mig? 
"They think you're cute. I know they will like you, they are just normal people, just like you and me. You don't have to be worry.", kommentarade Zayn i mitt öra för att inte skrika rakt ut så fansen hörde. Det var som att han hade läst mina tankar på något sätt. Jag nickade och klämmde ihop våra händer lite till, för att både visa att jag tyckte om honom så mycket, men samtidigt så kunde jag inte låta bli att vara en aning rädd, jag var absolut inte van med så här mycket ljud och människor runt omkring mig.
 
Så snart som vi satt i bilen blev allt så mycket mer avslappnande. Jag satt tätt bredvid Zayn samtidigt som han höll ena armen runt mig och andra på mitt lår. Jag älskade verkligen hur lugn han hela tiden var. 
"Drive us to Colbert.", sade Zayn till chaffören som nickade lydigt på huvudet. Jag visste sedan tidigare att Colbert var en lyxig restaurang inne i stan som vi nu skulle åka och äta på, där Zayns familj antagligen väntade nu. 
Jag tittade ner på mina kläder och suckade, skulle det räcka till? Jag hade ett par enkla shorts och ett slappt linne som passade perfekt till det fina sommarvädret utomhus. 
"Can I really wear this?", frågade jag Zayn och tittade bekymmersamt ner på mig. Sedan slog det mig att Zayn såg precis lika naturlig ut han också, han hade inte heller någon kavaj och en finskjorta, utan en vanlig t-shirt och sin jeansjacka på sig, trots den höga värmen ute. 
"You're perfect in everything you wear babe.", svarade han och gav mig en snabb puss på munnen. Jag log.
 
"Hi mom!", Zayn släppte snabbt taget om min hand och gav sedan sin glada mamma en lång kram. Medans hejade jag på Zayns pappa som såg lika snäll ut som Zayn. Hans två småsyskon var också med, vilket var kul då den äldsta utav dem faktiskt började följa mig på instagram för några dagar sedan. Jag hejade vänligt på dem också. 
"You must be Zayns beautiful girlfriend, Sara, right?", Zayns mamma sträckte ut sina armar och tog in mig i en varm kram. Jag nickade blygt och log lätt. 
"Yes it's me. It's really nice to finally meet you.", svarade jag med ett större leende. 
"I'm so glad that you make our son so happy. He really is it with you, beautiful Sara.", fortsatte Zayns pappa och skrockade lågt. Jag såg nu hur fina ögon han hade, jag insåg då vad Zayn hade fått sina bruna otroligt vackra ögon ifrån. 
"He make me exactly the same happy.", lade jag till och tittade mot Zayn som stod bredvid sina två syskon. 
"Welcome to our family, Sara. You're always welcome to us.", konstaterade Zayns mamma och lade en arm över mig. Jag kände mig redan som en i familjen och det var otroligt kul att äntligen få träffa Zayns familj, som var exakt lika snälla som jag först trodde. 

Gjorde en snabb one shot, vill så gärna göra så många som möjligt osv, men inte samtidigt såklart. Hoppas du blev nöjd Sara! 
 
Del 16 kommer antagligen ut senare ikväll, har studiedag idag så tänkte skriva lite då, dock så tänkte jag inte vara inne hela dagen, känner att det finns andra saker att göra också :) Men håll utkik ikväll! 

Gaah va bra :")

Svar: taaack fina, fina du!
My Wesström

Så bra! jag gillar inte One Shots, kanske för att jag inte kan skriva dom. Gå in på KIK och skicka din talang till mig!:)<3

Svar: Hhaha sötis! Du skriver minst lika bra som mig!! <3
My Wesström

Riktigt, riktigt bra!!!

Svar: taack :D
My Wesström

Kan du göra en one shot åt mig? Min favorit är harry =** <3

Svar: ska försöka, men som du såg så var det väldigt många och hinner inte alls skriva så många som jag skulle vilja. Hatar att behöva välja ut osv, jag börjar nu inse varför jag har tävlingar osv så sällan eftersom jag alltid har så svårt med att välja ut personer, haha :(
My Wesström

omg den äger tackkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk såååååååååååååååååå myckeeeeeeeeee jaggggggg älskarrrrrrrrrrrrrrrr dennnnnnnnnnnnnnn bästa du

Svar: men vad glaaaaaaaaaaaadj ag bliiir! gosis <3
My Wesström

Hej, jag älskar alla dina noveller!!! Skulle jättegärna vilja ha en one shoot! Så, som jag sagt två gånger nu:

Jag heter Nellie, jag älskar alla i One Direction men mest Harry och Niall. Inatt drömde jag om att jag var på en one direction konsert, och träffade killarna, Niall blev kär i mig och ja, vi blev ihop. Men et spelar inte så stor roll vad den handlar om;)
Min stil är väldigt avslappnad, men jag kan inte sitta still!!! Jag hatar fisk, men älskar hundar!! När det gäller vänner så har jag lätt för att få vänner, men det tar ett tag innan jag kan lita på dem. Mina bästa vänner är min hund Raij och min bästis Marta. Min syster Jonna betyder också väldigt mycket för mig. Jag vill helst ha engelska dialoger<3 skulle bli jätteglad om jag får träffa One Direction i en novell, för jag kommer ju ändå aldrig göra det på riktigt!

Snälla!! Du är ju så begåvad så det skulle va jättekul med en #one shoot!!!!! Vill absolut inte va för på, men snälla<3

Svar: ja, du behöver inte skriva dem i varje inlägg. När det kommer till att göra en One Shot så väljer jag bara någon, bara för att du skriver i varje inlägg samma saker så betyder inte det att jag kommer att ta din, det är rätt många andra som också vill ha en :( kram och tack så mycket <3
My Wesström




Kom ihåg mig?