tävling - nialls flickvän

 
Hejsan! det är ju som så att det var ju alldeles för längesedan jag hade en tävling om en karaktär i min novell så jag tänkte göra lite som så att jag nu tänker köra med en tävling. Men personen som får äran att bli den finaste Niall Horans flickvän blir absolut ingen huvudroll och får inte en sådan jättepåverkan in i novellen, jag gör det endast för en liten annorlunda och kul grej,  det enda som blir är väl att hon får äran att bli just våran fina Irländings flickvän och vara med någon gång ibland. Det blir tyvärr i några kapitel framåt då jag planerat annat komma i dessa två/tre kommande kapitel. 
 
För att delta: Kommentera endast 'Jag är med och tävlar' eller något liknande. Ett krav är att du säger ditt namn, vart du vill vara ifrån och ditt utseende. Kommentera gärna din kataktärs ålder också. Hobbys är också bra att säga. 
 
Jag kommer att välja ut den jag vill vars kommentar som intresserat och påverkat mig mest!
 
Nu vet du vad du ska göra! kram på er.
 
UPDATE; TÄVLING AVSLUTAD!!!!!!!
 

Jag skulle JÄTTE GÄRNA vilja vara Nialls flickvän i novellen (gärna annars också.. :D)

..... Jag vill vara ifrån Irland. Jag har blont, långt, lockigt hår och gröna ögon. Jag gillar att klä mig i jeans och stickade tröjor eller hoddies. Jag använder sällan klänning eller kjol (bara vid extra fina tillfällen) och har oftast sneakers eller kängor.

Hoppas du väljer mig, ps. Du skriver J*VLIGT bra! :D

Jag är med och tävlar.
Jag heter Emilia och vill vara 18 år och från London. Jag har svart/mörkbrunt hår och ganska ljusbruna ögon. Jag är 158 cm lång och har ganska smal kroppsform.

Jag är med och tävlar!
Mitt namn är Signeli jag är 15 snart 16 år, bor i en stad i Norrland som heter Härnösand! Jag har blå ögon och mörkbrunt låååångt hår. Jag är 161cm lång, ganska smal. Spelar fotboll sen 5 års ålder, håller även på med musik. Musiken går just nu framåt då en studiokille från Sundsvall kontaktade mig och en vän för att spela in en skiva! Jag sjunger och spelar piano! Ja de va lite kortfattat, skriv på kik om du vill veta mer "signelihall" kramkraaaam!!

Är gärna med!!

Namn: Anna
Ålder: 20 år
Bor/Bodde: Bor i London Men har bott i Mullingar
Utseende: Ljust brunt hår som kommer ner till halva ryggen, pannlugg och vinrött i nacken. Blåa ögon och glasögon. Går gärna med mys kläder men tycker också om klänningar och kjolar.
Hobbyn: Vänner,Fotboll,tränar(joggar,muskelövningar o.s.v) och osocial vid datorn ;)

Jag är med och tävlar!

Hej jag vill typ bara vara med för skoj skull. Och jag har aldrig sett mitt namn i någon novell. MVH Tuva

Jag är med i tävlingen!!!:)
1. Namn: Ida.
2: Vara i från: Från Irland men bor nu i London.
3.Ålder: 19 år gammal.
4.Utseende: Brunt långt hår, bruna ögon, lagom lång.
5: Hobby: Fotboll (jag älskar verkligen fotboll), Sjunger, musik och lever livet.
Jag älskar dina noveller My dem är inte som andra noveller för att vara helt ärlig:)<3 Kram



Jag vill vara med och tävla. Jag vill vara ifrån usa, ha långt brunt hår och gröna ögon. Vara välfigt snäll och ontänksam, lång smal och solbränd. Älskar att fotografera, tack på förhand. <3

Jag är med :) Brunt här, blåa ögon & lite fräknar!
Sverige, spelar ingen roll vilken stad.
Spelar innebandy!

Jag ä med och tävlar, fattade inte riktigt om jag skulle skriva här alla uppgifter om hur man skulle vilja se ut...?

Svar: Du svarade bra, nu fick jag ju en liten inblick på hur du ser ut så att jag enklare kan utveckla det i novellen, om det blir du :)
My Wesström

jag är med

jag heter alva thelin och vill komma från sverige:)

jag är medellång (runt 165 cm) och är ganska kurvig. Jag har blåa ögon och har brun-blondt hår:)

jag är med

jag heter alva thelin och vill komma från sverige:)

jag är medellång (runt 165 cm) och är ganska kurvig. Jag har blåa ögon och har brun-blondt hår:)

jag är med och tävlar.
Jag heter Emma utseende ljust lockigt hår blå ögon normal lång är 19 år rider dansar sjunger gärna men inte inför folk

jag är med och tävlar.
Jag heter Emma utseende ljust lockigt hår blå ögon normal lång är 19 år rider dansar sjunger gärna men inte inför folk kommer från född i växjö i sverige men flyttade till london när hon var 5år

Hej jag är gärna med :) mitt namn är då Emilia, jag har ljust brunt hår och gröna ögon! hm och jag skulle kunna ha varit Nialls kompis för flera årsen så jag kommer från Mullingar och vi typ börja dejta idk really och kanske blir för mycket bestämande här men aja kan komma från mullingar iallafall, det var bara ett tips ha en bra dag :) x

Jag är med. Jag vill verkligen inte att karaktären ska heta mitt namn, hon kan heta Aimee (påriktigt heter jag ingalinn). ålder 19 fyller 20 (94:a). Hobby fotboll, musik och att sjunga!:D

Jag skulle vilja vara med och tävla! :)

Jag heter då Sofia och är en blond och blåögd tjej som är runt 1.65. Jag är från ett litet samhälle i dom småländska skogarna, och det skulle jag ju också kunna vara i novellen om du tycker det. Jag skulle vilja att min karaktärs ålder är runt 17-19. Jag älskar att dansa, hållt på med det i flera år och hade tänkt att fortsätta med det, mitt mål är att bli en berömd dansare och koreograf och tänkte att det skulle vara kul om min karaktär också höll på med det ;)

Jag är med såklart. Jag heter Jenny och Enbäck i efternamn. Jag har precis fyllt 17 år och jag älskar musik och det har nog varit så i hela mitt liv. Jag älskar karaktärs tävlingar och det skulle vara riktigt kul om man fick vara med lite då och då, haha! :D

Det skulle vara kul om man var från London eller någon annan stans i Storbritannien. Jag har långt blont hår, är egentligen brunett men är nu blond. Kort, 1.60 så där och jag har blå-grå-gröna ögon, fylliga läppar och är ganska liten i kroppen men har kurvor också! :D

Tror det var allt, håller tummarna! :) <3

Jag är med och tävlar. Elin är mitt namn och jag vill komma ifrån Irland och jag har brunt rakt hår, blåa ögon, är ganska så lång, faktiskt 170 cm lång.
Min karaktärs ålder ska vara samma som jag, alltså 18 år och mina hobbys är att sjunga, fotografera och att spendera tid med vänner och familj! :)

Jag är med och tävlar!

Jag vill vara ifrån Sverige (hehe) och mina hobby är hästar :) Brunt hår och medellång typ... Fattade inte riktigt men aaa ;)

Jag är med och tävlar
Jag har brunt/rött hår till brösten, blåa/gråa/gröna ögon, älskar att måla på min fridtid, en stor hobby ! Jag har kurvor men tränar på min fridtid. Vi kan säga att jag är från Chicago, :) Skulle vara fett jävla kul att vinna !

Jag är med i tävlingen!!!=)
1.Ida
2.Är i från Irland men bor i London.
3.Bruna ögon, Brunt själv lockigt hår som är ganska långt,.
4.Fotboll,Sjunga,musik,kompisar och lever livet=)

jag är med. Vad ska man skriva, är från stockholm, har blont hår och blåa ögon, axellångt hår, lite blyg, typ det. jag gillar att fota och spela fotboll. (:

jag är med ofc ;) hahaha.
Du vet redan mitt nammn♥
Kan komma från vart som helst.
Vill komma från Seattle ^^ hahaha<3

Jag är med och tävlar., mitt namn är ju här uppe. Jag vill vara från Typ Stockholm eller Göteborg eller liknande. Sen skulle jag vilja vara runt 18-19, blond och blåögd, älskar kläder, smink, och mat! Skulle typ dö om det blev jag!

Jag vill vara från Storbrittanien (Spelaroll stället). Jag har blond/brunt hår till revbenen och har knallblå ögon och ljus hy! Jag heter Maja :) /Maja

Jag är med och tävlar :)
Btw gillar din novell när kommer nästa kapitel? :)

Jag är med och tävlar :)
Btw gillar din novell när kommer nästa kapitel? :)

jag e med o tävlar men fattade inte heller vad du mena men

Jag är med och tävlar. Hon ska vara mellanblont hår och grön bruna ögon. Vara från Svergie och gilla att rida och sjunga!

jag e med o tävlar men fattade inte heller vad du mena men jag har inga problem du f[r fantasera mig och styla mig som du vill .

och jag vill vara fr[n samma stad som niall 20[r

Jag är med!

Och hon ska vara 19

Jag heter Alice och kommer från Stockholm. Jag har blont brunt hår(någon sorts blandning ;) ). Är ca 162 lång. Jag älskar djur (speciellt hästar och hundar ). Jag tillbringar jag mycket tid i stallet eller hänger jag med kompisar och lyssnar på 1D. Jag e egentligen 16 men säg att jag är 19. Ps, jag älskar Niall ;)

Jag är med och tävlar. Jag är 17 år, blåa ögon, brunblont, långt, platt hår. Jag har perfekt, raka tänder och starka drag i ansiktet. Bodde i Sverige som liten men flyttade till LA vid 10 års ålder.Bor i LA. Går i skolan, jobbar som modell och rider.

Hoppas detta blev bra :D Och hoppas det blir jag, hade varit super duper kul!
Btw, dina noveller är superbra :D

Jag är med och tävlar:) Jag är 17 år och jag vill komma från Karlstad i Sverige kanske lite akward men tog största staden i Värmland:) cendré färgat hår men lutar mer mot ljus brun:) Hår till jämt ovanför rumpan och använder glasögon om det behövs annars är det linser som gäller:) Och jag spelar fotboll och innebandy och umgås med mina kompisar förstås och vingar alltid Luxor crazy grejer:) Och till sist jag är helt och hållet kär i mat:D Hoppas jag gjorde rätt:*

Jag är med och tävlar. Jag vill vara från en liten gata i utkanten av Göteborg. Jag är ganska lång med brunt hår och grå blå ögon. Jag är kurvig kan man säga, jag är inte jätte smal men inte heller jätte tjock, och jag är sjutton år gammal. Och en av mina hobbys är att baka... Det här är inte en exakt avbild av mig om någon undrade och du har fritt fram att lägga till hobbys och allt sådant om du väljer mig, riktigt bra novell måste jag säger.

Jag är med och tävlar! Jag heter Daniela och vill att min karaktär ska vara 17 år gammal. Jag vill helst komma från sverige :) Jag har långt , vågigt brunt hår med lite mörk blonda naturliga slingor i .Jag har bruna ögon som ibland kan skifta till grönt . Jag är i lagom längd och är ganska smal. Jag gillar att sjunga men det är inte så många som vet om det ! Jag är också intresserad av mode och smink !! Jag spelar även in vidos som är relaterade till det och bloggar lite om det också ! Hoppas det räcker !

Hur många år måste man vara eller spelar det ingen roll ?? Kan man vara T.ex 12-15 år ?

Hur många år måste man vara eller spelar det ingen roll ??? så man kan t.ex vara 12-15 ??

Svar: haha, visst kan du det men det verkar ju knappast troligt att dom faktiskt skulle dejta en 13 åring? :O hehe ;)
My Wesström

ida

Jag är med och tävlar :)
Jag är 1.74 lång, 19 år, blåa ögon och blondt hår nästan ända ner till rumpan. Jag vill komma från London :)

Jag är med och tävlar! Lisa, 20 år, vill komma från London, världens härligaste stad. Jag har brunt platt hår som alltid lockas för att jag passar bättre i lockigt, så vill gärna ha lockigt hår om jag kommer med. Jag har även blågröna ögon och smilegroppar. Jag älskar kläder och skor, speciellt låga svarta converse. :)

Jag är med och tävlar! jag skulle vilja vara ifrån London jag har ljusbrunt/blondt hår med ljusa slingor ( naturligt inte färgat) jag är lång men inte för smal men inte kraftig heller utan "normal" om det nu finns något sådant. Jag gillar att spela piano och keyboard eller rättare sagt älskar det, jag spelar också fotboll på fritiden och har gjort det i drygt 3 år. Jag är inte direkt populär inte så många vänner som jag litar på, jag är väl igenteligen inte så självsäker och många av dom jag umgås med är korta och smala så jag står ju ut lite grann (174 cm) det finns en vän som jag litar på, vill inte säga hennes namn, hoppas att ni förstår det :) > Där har ni en liten beskrivning om mig just ja jag är 18 år gammal ;) < Ni skriver jätte bra! :)

Jag är med och tävlar jag heter Elin har brunt hår och väl normal stor rätt så small ( inte att låta själviskt). Mitt intresse är fotboll. Du kan bestämma ålder och vart jag kommer ifrån :-)

Jag är med och tävlar
Jag är 1,68 lång.jag har långt blont hår och blåa ögon.
Är ganska smal.
Mina hobbys är fotboll,shoppa och vara med mina vänner;)
Jag älskar att spela Fifa:)
Jag vill vara från Sverige och vara 18 år:)
Btw din ff är grymt underbart bra!:)

....................Ps. Jag brukar ju annars kalla mig "blondie".. Tänke att du kanske känner igen mig "bättre" som blondie..

..... Fortfarande med och tävlar.. :)

Jag är gärna med och tävlar! Jag heter Amelia Olsson och är snart 16 år. Jag är ungefär 162 cm lång och har långt blont hår och blåa ögon. Jag vill komma från Sverige, hehe :) Min hobby och det jag älskar att göra på fritiden är att spela fotboll. Det har verkligen varit ett stort intresse för mig sedan jag var liten.

Jag är med och tävlar! Vet inte om jag ska skriva det här men jag heter Emmie, jag vill vara från London eller Manchester, jag har långt, brunt hår och bruna ögon. Min karraktärs ålder är 19 och gillar att dansa, baka, festa, shoppa och ha kul!

Hej, jag är med och tävlar :)
Utseende: långt platt brunt hår och gröna ögon, lång och smal solbränd kropp
Personlighet: snäll och tänker på andra.
Skulle betyda sjukt mycket om du tog mig <3

Jag är med!
Namn: Fanny (du får komma på efternamn)
Ålder: 19
Hobby: Spelar fotboll och spelar gitarr/instrument
Från: USA, L.A
Utseende: Brunt långt hår, gröna ganska stora ögon,

Ha en forsatt trevlig dag :)

Jag är med och tävlar! ;D
Jag heter Jasmin och vill vara typ 18 eller 19.
Jag vill vara medellång med rött eller brunt hår. Spelar ingen roll om det är kort eller långt, men helst vill jag att jag ska ha långt :) Jag gillar att vara utomhus, ha lugna myskvällar med film och pizza eller ute grillkvällar med kanske 10 pers :P
Jag gillar också att rida, baka, spela instrument, läsa och dansa :)
Förlåt om det blev lång text, och jag vet att jag har vart dålig på att kommentera men hoppas du vet att du är AWESOME på att skriva och ÄLSKAR när det kommer ut nya kapitel!!!!!! :D

"Jag är med och tävlar"
Bara för att jag är ditt absolut största fan!! :D
Okej mitt namn är då Sara, då Sara är väldigt Svenskt kan du alltid stava det Sarah eller vad du vill hahah :)
För mig spelar det inte så stor roll vart man ska vara ifrån, du får bestämma helt okej, finns ju massor alternativ ...London, Bradford, Doncaster, Holmes Chapel mm...eller ja varför inte komma från samma stad som vår fina irländare? :D <3
Mitt utseende, jag är medel lång runt 1,60 där, brunt ganska långt hår ner till brösten ungefär, jag har blåa ögon(vilket jag är stolt över då dom nästan är i samma blå som Niall!! Ihhiii! :D Kropssmässigt, asså jag är väll inte pinn smal, jag har kurvor och lite sånt, hahah allt i detalj. Jag älskar att liksom göra spontana saker, dra iväg o bowla, åka på fotboll, jag ÄLSKAR fotboll just so U know :) hahah ja lite kort om mig, hahah sorry för e rörig kommentar :)
Älskar din blogg kram fina du :D

Hejsan ; ) Jag är 16 år och har långt platt blont år , men brukar locka håret ; ) Jag är small och har ljus gröna ögon : ) Ps jag älskar värkligen dina noveller alla är sååå fantastiska <3

M

.




Kom ihåg mig?